۱۴۰۳ اردیبهشت ۷, جمعه

خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع در منطقه دنبال هژمونی است نه صلح و ثبات ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳


                                                      خامنه ای  ضد بشر  ولی فقیه ارتجاع 

عوامل حکومتی و کارگزاران حکومت ایران و بطور خاص خامنه‌ای ولی‌ فقیه نظام که حکومت یکه سالار را حکمروایی می‌کند اخیرا اظهاراتی شیادگونه دارند. آنها اظهاراتی مبنی بر تمایل این حکومت به برقراری صلح و امنیت در منطقه ایراد می‌کنند. اما شرط تحقق این موضوع را خروج نیروهای خارجی و در پیشاپیش همه نیروهای آمریکا از منطقه می‌دانند.

این اظهارات بطور خاص در پی هر رویداد یا اتفاقی در منطقه ازجمله شعله‌ور شدن جنگ یا فتنه یا آشوب‌ها بیان می‌شود. رژیم ایران تلاش می‌کند در مواجهه با بحران‌هایی که در منطقه به وجود می‌آید -که اغلب خودش بانی آنهاست- از خودش چهره‌ای حکیمانه و خیرخواهانه نشان دهد. در عین حال اشتیاق دارد که دیگرانی که در این منطقه خارجی هستند را علت وضعیت منفی موجود در منطقه قلمداد کند.

نقش رژیم ایران برهم زدن امنیت منطقه است

ابراز حسن نیت و مقاصد خیرخواهانه در رابطه با امنیت و صلح در منطقه، بی شک یک امر و موضع مثبت است، اما به شرط اینکه حرف با عمل یکی باشد. چرا که هزار حرف در مقابل برداشتن یک گام عملی در عالم واقع چیزی به حساب نمی‌آید. همانطور که یک ضرب‌المثل چینی می‌گوید: «بجای آنکه هزار بار تاریکی را لعنت کنی، یک شمع روشن کن!».

به همین منوال اظهارات مقامات و کارگزاران حکومت ایران در رابطه با اشتیاق‌شان به امنیت و صلح در منطقه در مقابل گام‌های عملی که در عالم واقع (بر علیه آن برمی‌دارند)، چیزی به حساب نمی‌آید. بخصوص اگر اتهامات این رژیم را بخاطر نقش منفی‌اش -که همگان می‌دانند- در برهم زدن امنیت و صلح در منطقه دارد، در نظر بگیریم.

ابراز اشتیاق به برقراری امنیت و صلح در حالیکه این حکومت عامل و علت اصلی نابودی و بازیچه قرار دادن آن با جنگ‌افروزی و دیگر عوامل تنش است، به کلی با هم در تناقض هستند. اما مضحک و مایه تمسخر است که این حکومت در آن واحد این دو کار را با هم انجام می‌دهد.

دلیل اصلی شرایط متشنج و متلاطم منطقه حکومت خامنه‌ای است

شرایط متشنج و متلاطم که اکنون منطقه در آن بسر می‌برد، با روی کار آمدن حکومت کنونی ایران و ادامه بقای آن همراه بوده است. اکنون بر همگان روشن شده که هرگز کشوری که نفوذ این حکومت در آن وجود داشته باشد روی امنیت و ثبات را به خود نخواهد دید. به همین دلیل است که حکومت خامنه‌ای، به این امید که در آینده بتواند نفوذ خود را بر سایر کشورها گسترش دهد، هر کاری که در توان دارد را انجام خواهد داد.

هدف خامنه‌ای این است که تنش را در منطقه حفظ کند و اجازه نخواهد داد تنش‌ و بحران‌ها حل و فصل شوند و امنیت و ثبات در این منطقه برقرار گردد. بنابر این با وجود حکومت خامنه‌ای که می خواهد منطقه متشنج و بی‌ثبات باشد، امنیت و صلح واقعی در منطقه وجود نخواهد داشت!


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7