۱۴۰۳ اردیبهشت ۸, شنبه

محمودوند پرده از جریان کثیف انحراف! در دولت رئیسی برداشت!: سایت حکومتی رویداد ۲۴


سایت حکومتی رویداد ۲۴با یکی از اعضای مجلس خامنه‌ای گفت‌وگویی به عمل آورده است. مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه بادولت رئیسی می‌گوید: «امروز خیلی از مصیبت‌ها و مشکلاتی که در کشور دیده می‌شود، به واسطه حضور افراد جریان کثیف انحراف در بدنه دولت رئیسی است. خدا را شاهد می‌گیرم که این صحبت‌ها را با علم و آگاهی اعلام می‌کنم و حال درصدد هستم با مستندات بی‌شماری که دارم این مطالب را به سمع و نظر مردم برسانم».

نماینده محمودوند: از مجلس انقباضی خامنه‌ای نمی‌شود دفاع کرد

نماینده محمودوند در خصوص عملکرد مجلس خامنه‌ای هم می‌گوید: «در ابتدا، اینکه بنده بخواهم تمام‌قد از مجلس دفاع کنم و بگویم به همه وظایف خود عمل کردیم، صحیح نیست، چون خودم در حال حاضر یکی از نمایندگان هستم. ما در زمانی که دولت دوازدهم بر سر کار بود، موضوع بسته معیشتی را مطرح کردیم، اما با کارشکنی و البته تاخیر، کار آن‌طور که باید و شاید به سرانجام نرسید. در حالی که آن بسته معیشتی می‌توانست به خیلی از خانواده‌ها، کمک شایانی بکند».

جریان کثیف انحراف در بدنه دولت رئیسی

در ادامه محمودوند اضافه می‌کند: «با وجود حمایت همه‌جانبه مجلس از دولت رئیسی، اما رئیسی، یک خبط بزرگ کرد و آن هم، فضا برای ظهور و بروز افرادی از جریان انحراف بود. به باور من، این افراد، رسماً برای کارشکنی پا در میدان گذاشتند. این‌ها می‌خواهند همان ضربه‌هایی که در دولت انحراف زده بودند را مجدداً بر کشور وارد کنند. حال هر فردی بگوید این اتفاق، سهواً بوده است، من به عنوان یک کارشناس حوزه سیاسی و امنیتی به صراحت می‌گویم این‌طور نیست».

عضو کمیسیون مجلس خامنه ای، محمودوند در ادامه از نقش این جریان پرده برمی‌دارد و می‌گوید: «امروز خیلی از مصیبت‌ها و مشکلاتی که در کشور دیده می‌شود، به واسطه حضور افراد جریان کثیف انحراف در بدنه دولت رئیسی است. خدا را شاهد می‌گیرم که این صحبت‌ها را با علم و آگاهی اعلام می‌کنم و حال درصدد هستم با مستندات بی‌شماری که دارم، چه از پشت تریبون، چه در مصاحبه‌های آینده، چه از طریق چاپ مقاله و حتی چاپ یک کتاب از خیانت این اشخاص، این مطالب را به سمع و نظر مردم برسانم».

اعتراف به حضور نفوذی‌ها در دولت رئیسی

محمود‌وند بدون اینکه اسمی بیاورد از جریان نفوذی در هیئت حاکمه می‌گوید: «این افراد، از دیرباز با اجنبی در ارتباط بودند. حضور افراد نفوذی در تشکیلات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور وجود دارد. به عبارت دیگر، حتی اگر بخواهیم به مولفه‌های دیگر در عدم‌توفیق دولت رئیسی اشاره کنیم، باز به سرچشمه مشکلات که حضور این نفوذی‌ها است، می‌رسیم. من بار‌ها خطر این اتفاق رخ داده را به رئیسی، آن هم با مستندات گوشزد کردم، ولی تا امروز من از ایشان در جهت رفع این چالش، اقدام عملی ندیدم.

جریان انحراف، کارشان سازماندهی شده است و دست‌شان با اجنبی در یک کاسه است، قواعد نفوذ و کار را خوب بلدند و در حال پیگیری اهداف‌شان هستند. باز هم تاکید می‌کنم، دولت رئیسی که امروز، خیلی خیلی ضعیف نشان داده شده، به خاطر حضور جریان کثیف انحراف در بدنه دولت است». البته علت و بانی اصلی رئیسی و خامنه‌ای هستند و نمی‌توان نقش این دو جلاد را نادیده گرفت.

بحران‌های خیلی سنگینی داریم

در پایان گفت‌وگو مرتضی محمودوند نتیجه‌گیری می‌کند: «امیدوارم ملت ایران به خودش بیاید، چون ما در آینده نزدیک، بحران‌های خیلی سنگینی داریم و این اجنبی‌های نفوذی می‌خواهند ایران را به ورطه سقوط و نابودی ببرند، هرچند که همین الان هم در یک بحران عظیم هستیم. از این‌رو مردم ایران بیدار باشند تا ببینند خائن و خادم، چه کسانی هستند؟».

آنچه واضح است غده چرکین بحران‌های دولت رئیسی و حکومت خامنه‌ای درحال باز شدن هست. اما همه واقعیت آن چیزی نیست که محمودوند می‌گوید. واقعیت این است که کل حکومت از صدر تا ذیل جریان انحراف و خیانت هستند. از زمانی که حکومت وارد فاز کشتار مردم در قیام‌ها شد از همان سال ۱۳۶۰دیگر هیچ مشروعیتی نداشته است. حکومت تا کنون به ضرب دستگیری، شکنجه و اعدام خودش را نگه داشته است. کافی است یک روز چوبه‌های دار را جمع کند، به قطع یقین حکومت خامنه‌ای با تمام باندها و دستجات فاشیستی توسط مردم جمع خواهد شد.

هم اکنون ایران در فاز نهایی رودررویی با حاکمیت فاشیستی است. حاکمیتی که تنها رویه‌اش را بر اعدام و سرکوب گذاشته است. این حکومت سرکوب را نه از موضع قدرت، بلکه در منتهای ضعف و نداشتن مشروعیت مردمی اعمال می‌کند. به همین دلیل همچنان که سلطنت شاهی را مردم به گور سپردند، انقلابی بزرگ در راه است تا سلطنت شیخ را بگور بسپارند. این اراده مردم است که هم اکنون همچون آتش زیر خاکستر عمل می‌کند. خامنه‌ای نمی‌تواند مانع وزیدن طوفان خشم مردم شود. طوفانی که آتش قیام را شعله‌ور خواهد کرد و هیچ تردیدی در آن نیست


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7