۱۴۰۳ خرداد ۱۱, جمعه

رویترز - سايت نروژی « ABC NYHETER» ، سرویس امنیتی سوئد - سپو: بکارگیری رژیم ایران از شبکه های مجرمانه ومافیایی خلافکار جهانی برای اقدامات تروریستی « تروریست مجید روا »



رویترز روز ۱۰خرداد به‌نقل از سرویس امنیتی سوئد نوشت: رژیم ایران فعالیت‌های تهدیدآمیز امنیتی را علیه نمایندگان سایر کشورها که به‌عنوان دشمنان رژیم تلقی می‌شوند، هدایت کرده است که ممکن است شامل آسیب رساندن به منافع، اهداف و فعالیت‌های اسراییلی و یهودیان در سوئد باشد. رویترز هم‌چنین نوشت: سرویس امنیتی سوئد گفت: رژیم ایران از شبکه‌های جنایی در سوئد برای انجام اعمال خشونت‌آمیز علیه سایر دولتها، گروهها یا افرادی در سوئد که به‌عنوان یک تهدید تلقی می‌شوند استفاده می‌کند.

تایمز اسراییل در همین روز نوشت: سوئد: رژیم ایران از گروه‌های جنایتکار برای «فعالیت‌های تهدیدآمیز» استفاده کرد
در بیانیه‌یی که توسط سرویس امنیتی ساپو (Säpo) سوئد منتشر شد، آمده است که ایران چندین سال است که فعالیت‌های تهدید کننده امنیتی در داخل و علیه سوئد انجام داده است.
این آژانس می‌افزاید که رژیم ایران دشمنان رژیم از جمله اهداف اسراییلی و یهودی و مخالفان ایرانی را هدف قرار می‌دهد.

**


 سايت ABC NYHETER گزارشی در رابطه با بکارگيری شبکه های خلافکار توسط رژيم در  سوئد ، به نقل از سرويس امنيتی پليس سوئد منتشر نموده که در لينک زيرقابل مشاهده است:

 ABC NYHETER»لینک مقاله در سایت نروژیnull 

 ایران از شبکه های مجرمانه در سوئد استفاده میکند

زيرتيتر: سرویس امنیتی سوئد Säpo در پشت اطلاعات (سرويس-م) اطلاعاتی اسراییل مبنی بر اینکه ایران از شبکه های جنایتکارانه برای انجام اعمال خشونت آمیز علیه سایر کشورها استفاده میکند، قرار میگيرد.

Säpo  - ارگان امنیتی سوئد این را روز پنجشنبه اعلام کرد.

در سندی از موساد، که داگنزنی هتر Dagens Nyheter نیز آن را دیده است، به نظر میرسد که رهبر باند روا مجید Rawa Majid و شبکه Foxtrot فاکستروت او برای ایران کار میکنند. حتی باند رومبا Rumba، باند رقیب( روا مجيد-م) به رهبری اسماعیل ادبو Ismail Adbo گفته میشود که برای رژیم ایران کار میکند.

گفته میشود مجید پس از دستگیری، بهنگام فرار از ترکیه به خدمت ایران درآمد. گفته میشود به او اولتیماتوم داده شده که یا با ایران همکاری کند یا به زندان بیفتد.در ژانویه امسال، یک نارنجک دستی که منفجر نشد، به سمت سفارت اسرائیل در استکهلم پرتاب شد. روزنامه Dagens Nyheter مینویسد که حتماً همین اتفاق باعث شد که ساپو Säpo متوجه شود مجید به استخدام ایران درآمده است.

راوا مجید، که با نام "روباه کرد" نیز شناخته میشود، به دلیل جرایم جدی مواد مخدر و برنامه ریزی قتل و همچنین نگهداری غیرقانونی سلاح تحت تعقیب بین المللی است.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7