۱۴۰۳ خرداد ۲۵, جمعه

درباره گزینش کاندیداهای انتخابات ، آیا خامنه ای عقب نشینی کرد ؟ - اولویت اول خامنه‌ای در انتخابات چیست؟


  درباره گزینش کاندیداهای انتخابات ، آیا خامنه ای عقب نشینی کرد ؟ - اولویت اول خامنه‌ای در انتخابات چیست؟

تجربه تاریخی نشان می‌دهد تمامی دیکتاتورها از جمله خامنه‌ای در مرحله پایانی حاکمیت‌شان برای نجات از سرنگونی مرتکب اشتباهات بزرگ و استراتژیک میشوند. خامنه‌ای بعد از قیام سراسری ۹۶ لرزه سرنگونی را احساس کرد و متوجه شد که دیگر دستگاه سرکوبش توان سرکوب قیام‌ها را ندارد. بر همین اساس شروع به انقباض و خالص‌سازی در درون رژیمش کرد.

لینک به کلیپ مطلب 

ابتدا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس که همزمان با نخستین انتخابات میان دوره‌ای دوره پنجم مجلس خبرگان بود دست به جراحی باند اصلاحاتچی‌ها زد. در این جراحی مهره‌های طراز اول رژیم مانند علی لاریجانی و علی مطهری و ۲۴اصلاحاتچی از مجلس و صادق لاریجانی از خبرگان حذف شدند.

در قدم بعد در انتخابات ریاست جمهوری خامنه‌ای جراحی دوم را انجام داد و حسن روحانی را رد صلاحیت کرد تا بتواند رئیس جمهور مورد نظر خودش را از صندوق بیرون بکشد.

این جراحی‌ها خون‌ریزی زیادی در بدنه رژیم داشت و منجر به کوچک‌تر شدن قاعده رژیم و ریزش نیروهای زیادی در بدنه رژیم شد. تصور خامنه‌ای بر این باور سوار بود که فکر می‌کرد با گماردن رییسی و بستن شکاف‌های دستگاهش می تواند قیامها را سرکوب و خاموش کند.

قیام ۱۴۰۱ شوک بزرگ به حاکمیت خامنه‌ای

اما قیام ۱۴۰۱ که می‌رفت رژیم را سرنگون کند شوک بزرگی را به ولی فقیه مفلوک وارد کرد. به همین دلیل خامنه‌ای در سالگرد قیام ۴۰۱ در وحشت از شعله‌ور شدن دوباره قیام اشتباه استراتژیکی را مرتکب شده و اقدام به حمله به اسرائیل کرد. این جنگ برخلاف تصورات خامنه‌ای کوتاه مدت نبود و ادامه پیدا کرد.

خامنه‌ای مجبور شد جنگ را به دریای سرخ گسترش دهد و با این کار جریان اقتصادی جهانی را مختل کرد و خسارتهای سنگینی را به کشورها بخصوص کشورهای مماشات‌گر غربی زد. خامنه‌ای در ادامه مسیری که وارد آن شده بود برای پاسخگویی به مساله‌دار شدن نیروهایش اقدام به موشک‌پرانی مستقیم از خاک ایران به اسرائیل کرد.

با برملا شدن عامل اصلی تمامی جنگ‌افروزی‌ها و تروریزم و کشتارها در منطقه دیگر کشورهای مماشات‌گر قادر به توجیه اقدامات رژیم نشدند و تمام فلش‌ها به سمت خامنه‌ای و رژیمش برگشت. در چنین شرایطی خامنه‌ای از یک سال پیش برای انجام انتخابات مجلسش خیز برداشته بود تا مشروعیت سیاسی و پایگاه مردمی‌اش را به نمایش بگذارد.

اما ملت بزرگ ایران در یک اتحاد یکپارچه ملی با تحریم سراسری انتخابات نه بزرگ تاریخی خود را اعلام کردند. سرنگونی هلی‌کوپتر حامل رییسی و هلاکت او و نقش بر آب شدن برنامه خامنه‌ای ضربه استرتژیک دیگری به او وارد کرد. خامنه‌ای در مقابل انتخابات ناخواسته قرار گرفت. آیا ریلی که خامنه‌ای در پیش گرفته و با به صحنه آوردن چهره‌هایی که خودش جراحی کرده بود مجبور به تغییر خط خالص‌سازی شده است.

یا این که با این کار باز هم دنبال بازار‌گرمی برای انتخابات است تا یک‌بار دیگر شانس خودش را برای کسب مشروعیت امتحان کند. در این راستا یکی از چهره‌های اصلاحاتچی که از تیغ رد صلاحیت خامنه‌ای عبورکرده پزشکیان است که در میان باند اصلاحاتچی ولوله‌‌ای افتاده و هرکسی حرفی می‌زند.

پیدا شدن سر و کله آیت‌الله بی بی سی برای امدادهای غیبی

عباس عبدی از چهره‌های شاخص باند مغلوب در مصاحبه با بی بی سی گفته: پزشکیان شرایطی داره که اونو ترجیح دادن که حضور پیدا کنه و این احتمال رو هم جدی میدن که بتونه مردمو بیاره پای صندوق و برنده بشه کاملا آگاهانه به این تصمیم رسیدن. 

او دارد می‌گوید خامنه‌ای عقب‌نشینی کرده و با فرض برنده شدن پزشکیان، او را تایید کرده است. اگر درست می‌گوید، چرا لاریجانی را دوباره ردصلاحیت کرد؟ اما با این فرضیه دو حالت متصور است. یا خامنه‌ای از خط خالص‌سازی عقب‌نشینی کرده است،که در این‌صورت معنی‌اش این است که هلاکت رئیسی کلان ضربه استراتژیک بوده و خامنه‌ای توان بازسازی نظام را ندارد. در این‌صورت نتیجه‌اش شعله‌ور شدن قیام از شکاف در راس حاکمیت است.

یا خامنه‌ای پزشکیان را  آورده که فقط بقول خودش قشر خاکستری را بکشاند پای صندوق و برای خودش مشروعیت بخرد. در این‌صورت باز هم نشان می‌دهد که کلان ضربه استراتژیک خورده است که نیاز به باند اسقاطی اصلاحاتچی‌ها  پیدا کرده است. این که ناگهان بی‌بی‌سی با عباس عبدی مصاحبه می‌کند، نشان می‌دهد همه‌شان دنبال بازارگرمی برای انتخابات هستند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7