۱۴۰۳ خرداد ۱۲, شنبه

جواد ظریف شارلاتان‌ سیاسی و اصلاح طلب قلابی هم اوضاع خامنه ای را فهمیده!


سایت حکومتی آفتاب در تاریخ ۱۱خرداد ۱۴۰۳گفت‌وگوی ظریف وزیر خارجه دولت روحانی با مجله کتاب نامه آگاهی نو را درج کرده است. ظریف در این مصاحبه روی نکاتی انگشت می‌گذارد که برجسته ترین نکته آن رو به شخص خامنه‌ای است. در مقدمه آمده است: « ظریف معتقد است: کار شدنی در کشور ما اصلاح فکر است. تا اصلاح فکر صورت نگیرد، عوام فریبی و قهرمان پرستی حاکم می‌شود. با قهرمان پرستی نمی‌شود کشور را اصلاح کرد. من بندبازی بلد نیستم. ضمن اینکه معتقد به بده بستان هستم؛ معتقد به بندبازی نیستم».

ظریف می‌گوید اصلاح طلب نیستم

اگرچه ظریف تعریف درستی از خود نمی‌تواند ارائه بدهد اما در دوران وزارتش یکی از شارلاتان‌های سیاسی بود که دست هرچه فریبکار بود را از پشت بسته بود. روباهی بودکه هم با گرگ سر سفره می‌نشست هم با کفتار مرده خوری می‌کرد هم با شغال می ساخت. مردم ایران به او لقب کفتار خندان داده بودند.

حالا او وامانده از قدرت تصویر دیگری از خود ارائه می‌دهد. او در گفت‌وگو با مجله کتاب نامه آگاهی نو ضمن تاکید بر اینکه اصلاح طلب نیستم می‌گوید: «اگر تکنوکرات خنثی بودم که با هر دوی آن‌ها (اصلاح طلبان و اصولگراها) می‌ساختم. اینکه هر دو من را زدند، نشان می‌دهد خنثی نیستم. من راه سوم را در حد یک کنشگر اجتماعی یا کنشگر مدنی می بینم و هزینه آن را هم دارم می‌پردازم. خنثی نیستم».

ظریف و حسرت زدگی برجام

ظریف در ادامه گفت‌وگوی خود در پاسخ به این سوال اگر می‌خواست رئیس جمهور شود برجام بهتر حفظ نمی‌شد؟ می‌گوید: «فکر نمی‌کنم. اتفاقاً آن‌هایی که تخریب می‌کردند می‌گفتند دروغ می‌گوید، می‌خواهد رئیس جمهور شود. علیرغم همه گفته‌های من همین که می‌گفتند ظریف می‌خواهد رئیس جمهور شود باعث شد قانون اقدام راهبردی مجلس را تصویب کنند».

ظریف در رابطه با نامه‌ای که در بهار ۱۴۰۰نوشته اجازه دهند برجام را به سرانجام برسانم توضیح می‌دهد که «نامه را نوشتم، چون معتقد بودم وظیفه تاریخی من به انجام رساندن برجام است. در این مسیر انعطاف‌هایی هم داشتم. وظیفه من این بود که ریش پروفسوری را بکنم ریش کامل. ترجیح من این بود که ریش پروفسوری بگذارم، اما گفتم ریش کامل بگذارم، ولی کارم را انجام دهم. من می‌گویم اینکه ریش من گرد یا دراز باشد، چه تأثیری می گذارد؟ جزو اصول هم نیست. بعضی ها می‌گویند ببینید تو واداده ای، سریع ریش را عوض کردی. خب آن و این ریش چه فرقی دارد؟».

ظریف و حمایت از تروریزم

ظریف در جریان این مصاحبه روی دست همه بلند می‌شود و از حماس حمایت خود را اینگونه اعلام می‌کند: «بیشترین حمایت را از حماس در هفت ماه گذشته در بیرون از دولت، من و معاون وزارت خارجه در دوره من، آقای جابری انصاری کردیم. آقای احمدی نژاد چیزی نگفته است، کسی که منکر هولوکاست بود. سران مقاومت رابطه من با خودشان را می‌دانند.

چرا من از طرف آمریکا و کانادا تحت تحریم هستم و دوستان نیستند؟ چرا وقتی من کنار رفتم، نتانیاهو می‌گوید شکر که از شر او راحت شدیم؟. این ها می‌دانند که من روی نقاط قوت جمهوری اسلامی می‌ایستم، وگرنه اصطلاح ماله کش تبلیغاتی و روایت سازی است».

طبعا مردم ایران تنها نقطه قوت برای بقای حکومت به قول ظریف که از حکومت خامنه‌ای می بینند سرکوب و کشتار و اعدام در داخل ایران است. در منطقه هم صدور تروریسم و بنیادگرایی و جنگ و خونریزی که حماس نیروی نیابتی خامنه‌ای راه اندازی کرد و باعث قتل نزدیک به ۳۵هزار فلسطینی روی زمین شد. درحالی که خود نیروهای حماس در تونل‌ها و زیر زمین مشکلی نداشتند.

اما یک واقعیت را نباید از نظر دور نگه داشت. بنا به گفته خود ظریف چیزی جز اندیشه ارتجاعی و ضد بشری در اذهان همه کسانی که در حکومت ولایت فقیه هستند بیشتر وجود ندارد. همه شان سرو ته یک کرباس هستند. حال چه ریش بزی بگذارند چه خود را مدره معرفی کنند یا هر اسم و ایسمی دیگر که امروز مد روز است. آنچه که باید گفت همه افراد حکومتی تکه‌ای از پلاس سیاه حکومت ولایت فقیه هستند. این پلاس سیاه و نفرت انگیز دیری نخواهد پائید که به دست قهرمانان و قیام آفرینان به آتش کشیده خواهد شد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7