۱۴۰۳ تیر ۷, پنجشنبه

عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی دولت قبل در جنگ گرگها : آن مردمی که هشتصد تا هشتصد تا بخاطر کرونا در روز کشته می‌شدند به‌خاطر همان اقدامات عجیب غریب آقایان بود


                                      مناظره عباس آخوندی و مهدی خانعلی‌زاده

عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی رژیم: مخبر آمد بساطی راه انداخت که ما می‌خواهیم واکسن در داخل تولید کنیم خاطرتان نیست که چه‌جوری رفتند ورود واکسن به ایران را ممنوع کردند و آن مردمی که هشتصد تا هشتصد تا در روز کشته می‌شدند به‌خاطر همان اقدامات عجیب غریب آقایان بود

عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی رژیم در جنگ گرگها در شعبده انتخابات رژیم به جنایت بزرگ رژیم در همه‌گیری ویروس کرونا که به قیمت جان صدهاهزار تن از مردم ایران در شهرهای مختلف میهن منجر شد اعتراف کرد.

عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی رژیم-۴تیر۱۴۰۳: عرض شود خدمت شما که حالا بینندگان دارند نگاه می‌کنند و همه هم دوره کرونا رو یادشونه واقعاً تصویری که شما از کرونا دادید واقعی بود؟ یا کلاً تصویر را وارونه گفتین...

خانعلی از اصول‌گرایان: بفرمایید من از دوستانم هم شما هم بفرمایید

عباس آخوندی: خاطرتون نیست که آقای مخبر اساساً آمد چه بساطی راه انداخت که ما می‌خواهیم واکسن در داخل تولید کنیم، خاطرتون نیست که چه‌جوری رفتند اصلاً ورود واکسن به ایران را ممنوع کردند و اون مردمی که هشتصدتا هشتصدتا کشته می‌شدند در روز به‌خاطر همان اقدامات عجیب غریب آقایان بود؟

مهدی خانعلی‌زاده: کی بود واکسن رو ممنوع کرد؟ میشه یک مکثی چیزی بدین دوستان جستجو کنند؟

عباس آخوندی: همین الآن گوگل بزن ببین که چکار کردن گفتن ما قرار است در ایران واکسن ایرانی تولید بکنیم خوب

مهدی خانعلی‌زاده: خوب می‌خواستن تولید کنند

عباس آخوندی: کردند؟ رفتند از چین وارد کردند، کردند تو سرم‌ها گفتند اینا واکسن ایرانیه، دروغ به آن بزرگی رو به ملت ایران گفتند. شما فکر می‌کنید که مثلاً مردم حواسشون نیست شما چی دارین می‌گین؟

آنچه که باعث ۸۰۰نفر کشته می‌شد، بخش اعظمش همین جماعتی بودند که آمدند گفتند ما می‌خواهیم بیاییم در ایران واکسن تولید کنیم و نمی‌گذاریم واکسن خارجی بیاید ایران و خاطرتون هست می‌گفتند آقا اینا در واقع آلودگی دارد، فلان دارد بیسار دارد نجسه، انواع داستانهای مختلف که درست کردند که نگذارند اصلاً واکسن وارد کشور بشه، حالا شما مثلا بیایید بگید به این آقا مثلاً به این مردم بیچاره‌ای که در واقع بچه‌هاشون بابت این کار مردن، شما چجوری حرف به مردم میزنید، فکر می‌کنید مردم چی هستند؟ به‌محض این‌که دولت عوض شد گفتن حالا از امروز دیگه قاعده عوض شد آقا این با مردم صادق باید باشیم به مردم راست بگیم نمی‌تونیم که به مردم وارونه بگیم داستان کرونا رو داستان کرونا کل‌اش اصلاً یک چیز دیگری بود.


خامنه‌ای- تلویزیون رژیم ـ ۱۹دی۹۹

اولاً واکسنی که برای کرونا آماده شد این مایه افتخار هست این را انکار نکنند این مایه عزت کشور مایه افتخار کشور است، البته از طرق مختلفی دنبال واکسن دارند حرکت می‌کنند، خب در یک موردی به آزمایش انسانی رسید و موفق بود سعی نکنند این را انکار کنند.

نکته دوم در مورد کرونا این هست که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است، این را من به مسئولان هم گفتم، الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم.

گاهی اوقات هست اینها می‌خواهند واکسن را روی ملتهای دیگه امتحان کنند، ببینند اثر می‌کند یا نمی‌کند، بنابراین از آمریکا از انگلیس البته به فرانسه هم من خوش‌بین نیستم.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم: ۱۹دی ۱۳۹۹)


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7