۱۴۰۳ خرداد ۱۲, شنبه

جنجال و تشنج در اولین‌ روزهای مجلس نورسیده ارتجاع


                           جنجال و تشنج در اولین‌ روزهای مجلس نورسیده وخالص سازی شده  ارتجاع

جلسه علنی مجلس دقایقی به‌دلیل درگیری لفظی برخی از نمایندگان (بر سر تصویب اعتبارنامهٔ تاجگردون) متشنج شد. یک‌مرتبه مالک شریعتی فریادی خطاب به تاجگردون زد که «چرا می‌روی؟». سپس صدای فریاد مهرداد گودرزوند و تقی‌پور بلند شد تا جایی که تعدادی از نمایندگان جلو دهان رضا تقی‌پور را گرفته و آن دو را جدا کردند و او را خارج کردند.(خبرگزاری حکومتی ایسنا)

در ادامهٔ این جنجال قالیباف از موضع مجلس آخوندی گفت: «هر اعتراضی هم باشد در شعبه باید باشد والسلام. در صحن کسی حق اعتراض ندارد»

آخوند رسایی در پاسخ به قالیباف فریاد زد: الان آن بالا در هیأت‌رئیسه در حضور نمایندگان یک آقایی، آقای شریعتی و آقای سلیمی را تهدید کرده، گفته من نمی‌گذارم شب برسید خانه. یعنی چه؟ این‌جا کجاست؟

آخوند رسایی به‌قالیباف: در مجلس اتفاق تلخی افتاده در انتخابات هیأت رئیسه. شما در جلسه غیرعلنی خیلی مسأله را ساده می‌کنید و می‌گویید دوستان اتفاقی نیفتاده، یک نماینده جابه‌جا شده همین؛ آقای قالیباف این نیست مثل این‌که بگویند آقا ۳هزار میلیارد اختلاس شده چیزی نیست.

رسانه‌های رژیم یک فضاحت در جریان در مجلس ارتجاع را به‌عنوان اتفاق عجیب منعکس کردند و نوشتند: در بازشماری آرای انتخابات هیأت‌رئیسه رنجبرزاده حذف و پاپی‌زاده جایگزین شد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7