۱۴۰۳ خرداد ۱۹, شنبه

جنجال رائفی پور مهره باند خامنه ای در مورد مرگ رییسی!

                                    جنجال رائفی پور مهره  باند خامنه ای  در مورد مرگ رییسی!


رائفی پور از مهره‌های باند خامنه ای که این روزها در زد و خوردهای درون باندی یک سر برای خود محسوب می شود، مرگ ابراهیم رییسی و همراهانش را مشکوک تلقی کرد. رائفی پور طی مصاحبه ای با یکی از کانالهای تلویزیونی حکومتی با اشاره به مرگ مشکوک رییسی گفت: «خیلی صبوری کردم تا در مورد سقوط بالگرد رئیس‌جمهور چیزی نگویم.

 رائفی پور شرایط کشور را بسیار خاص ارزیابی کرد و گفت من به این دلیل صبوری کرد که دیدم برخی تئوری توطئه دارد مطرح می شود که این کار اسراییل بوده و…

او افزود؛ فارغ از اینکه این یک حادثه بوده یا یک قصوری وجود داشته من اگر اصل را بر این بگذاریم که این یک حادثه بوده این پذیرفتنی نیست که شخص دوم کشور این حادثه برایش اتفاق بیفتد و تمهیداتی اندیشیده نشده باشد. این خیلی اتفاق بدی افتاد.

رائفی پور در نقش مدعی

من با خلبانان زیادی صحبت کردم؛ خلبانان سپاه، ارتش و یا خلبانانی که اساسا نظامی نیستند، در خصوص سقوط بالگرد صحبت کردم و برای آن‌ها هم این اتفاق عجیب بود. آنان هم می گفتند این مساله برای ما عجیب است!یعنی هلیکوپتر جی پی اس نداشته؟ اینکه می گویند هلیکوپتر فرسوده بوده این طور نبوده.

 آنان می گویند خلبان بالگرد رئیس‌جمهور بسیار ماهر بوده است و برای جابه‌جایی رهبر انقلاب بارها از همین بالگرد و خلبان استفاده شده بود. افرادی که با این خلبان پرواز کرده‌اند می‌گویند او در رعایت نکات ایمنی خیلی محتاط بوده است.»

به این ترتیب این مهره حکومتی می خواهد این طور نشان بدهد که مرگ رییسی یک امر مشکوک و قابل تحقیق است و نباید تحت تاثیر فضای انتخابات به سادگی از کنار آن گذشت.

رسانه حکومتی دیده‌بان ایران از حمله ارگان مطبوعاتی سپاه رژیم به رائفی پور خبرداد که به اسم امام زمان پول می‌گیرد و به اصولگراها حمله می‌کند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7