۱۴۰۳ تیر ۶, چهارشنبه

بیانیه ۵۱۰قانونگذار آلمان در حمایت از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی و لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و به‌رسمیت شناختن مبارزه کانون‌های شورشی



                       بیانیه ۵۱۰قانونگذار آلمان در حمایت از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی

فراخوان ۵۱۰نماینده پارلمان فدرال آلمان (بوندستاگ) و پارلمانهای ایالتی در بیانیه مشترکی از طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی و لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران حمایت کردند و خواستار به‌رسمیت شناختن مبارزه کانون‌های شورشی با سپاه شدند. ۱۶۰نماینده پارلمان فدرال و ۳۵۰نماینده ایالتی از احزاب مختلف اعلام کردند دیکتاتوری دینی حاکم رفرم‌پذیر نیست. مردم ایران در قیام ۱۴۰۱ هر گونه دیکتاتوری از نوع سلطنتی یا دینی را رد کردند و خواستار تغییر رژیم برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک شدند.

اکثریت اعضای پارلمانهای ایالت براندنبورگ و ایالت ساکسن- آنهالت این بیانیه را امضا کردند.

چهار وزیر و معاون وزیر فدرال، دو وزیر و سه وزیر سابق فدرال، رؤسای دو فراکسیون پارلمانی، رؤسای ۷کمیسیون و سوکمیسیون در مجلس فدرال در شمار امضاکنندگان بیانیه هستند.

قانونگذاران آلمانی نقض فاحش حقوق‌بشر به‌ویژه سرکوب زنان در ایران را محکوم کرده و به حسابرسی از مسئولان قتل‌عام سال ۱۹۸۸ به‌خاطر جنایت مستمر علیه بشریت فراخوان می‌دهند.

بیانیه قانونگذاران آلمان: ما اقدامات رژیم ایران علیه مخالفان ایرانی در اشرف-۳ در آلبانی را قویاً محکوم می‌کنیم و بر حقوق آنها در چارچوب کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو و کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر تأکید می‌کنیم.

رژیم ایران همه راههای فعالیت سیاسی برای تغییر را مسدود کرده است، لذا جهان آزاد باید حق مردم ایران برای قیام و حق کانون‌های شورشی سازمان مجاهدین برای مقابله با سپاه پاسداران را به‌رسمیت بشناسد.

قانونگذاران آلمانی با تأکید بر این‌که سرمار در ایران است و سپاه پاسداران و گروه‌های نیابتی عامل گسترش ترور و مانع صلح و امنیت در منطقه و جهان است، به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و اجرای تحریم نفتیهای علیه این رژیم فراخوان می‌دهند.

نماینده فدرال کارستن مولر (دمکرات مسیحی) درباره این ابتکار می‌گوید: سیاست فعلی مماشات برای ۴۰سال مورد آزمایش قرار گرفته است. اما این یک شکست بوده و تنها رژیم را تشویق کرده تا فعالیت‌های بدخواهانه‌اش را در داخل و خارج کشور ادامه و افزایش دهد.

کارستن مولر: سیاست پیشنهادی ۱۶۰نماینده بوندستاگ و ۳۵۰نماینده ایالتی از گرایشهای مختلف، تمرکز خود را بر حمایت از مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها برای ایجاد تغییر توسط مردم قرار می‌دهند. این باید با پاسخگو کردن رژیم و لیست‌گذاری تروریستی پاسداران که مدتها به تأخیر افتاده باید همراه باشد.

نماینده فدرال برند ریکسینگر (از حزب چپ): مردم ایران به‌وضوح نشان داده‌اند هر نوع دیکتاتوری مشخصاً دیکتاتوری شاه و دیکتاتوری مذهبی را رد می‌کنند و خواستار یک جمهوری دموکراتیک هستند. ما باید در کنار آنها و مقاومت سازمان‌یافته آنها باشیم.

نماینده فدرال توماس لوتسه (از حزب سوسیال دمکرات): جامعه جهانی می‌تواند کمک کند تا وضعیت بحرانی در ایران به یک فرصت برای آزادی بدل شود و کابوس بنیادگرایی اسلامی حول محور رژیم آخوندی پایان پذیرد. مقاومت ایران با برنامه ده ماده‌ای خود برای ایران آزاد، مبتنی بر جدایی دین و دولت شایسته حمایت است.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7