۱۴۰۳ خرداد ۲۷, یکشنبه

مردم ایران در مقابل انتخابات حکومتی چه وظیفه ای دارند؟- سناریو وطرح خامنه ای برای انتخابات چیست؟



  مردم ایران در مقابل انتخابات حکومتی چه وظیفه ای دارند؟- سناریو وطرح   خامنه ای برای انتخابات چیست؟

وظایف مردم وطن پرست در انتخابات چیست؟

امروزه از هر ایرانی وطن پرستی که بپرسیم در نمایش انتخابات ریاست جمهوری این رژیم چه می‌کنی؛ قطعا می‌گویدکه شرکت نمی‌کنم. ولی سوال این است که آیا شرکت نکردن ما کافی است؟ یا باید کارهای دیگری هم بکنیم؟برای فهم مسئولیت‌مان در شرایط کنونی باید به هدف و نقشه مسیر خامنه ای برای وضعیت کنونی نظر بیندازیم. خامنه ای درحال حاضر چه می‌کند و چه آشی برای مردم ایران پخته است؟

نقشه مسیر خامنه ای برای انتخابات چیست؟

خامنه‌ای با صراحت گفت که انتخاباتی با عدد بالا می‌خواهد. او می‌خواهد با یک نمایش پر رونق‌تر، ضربه تحریم93درصدی انتخابات اسفند1402 را جبران کند و مشروعیتی برای نظامش در جهان دست و پا کند. او می‌خواهد بعد از انتخابات ،آمار بالا را پشتوانه دستگاه غارت و سرکوب واعدام‌های بعد از انتخاباتش بکند.

رای ندادن مردم و تحریم سراسری نمایش انتخابات به رغم اینکه خیلی عالی است ولی نمی‌تواند نقشه مسیر خامنه‌ای رو به هم بریزد. چون وقتی ما در صحنه نیستیم او نفرات خودش را به صحنه می‌آورد و با تبلیغات و امکانات دولتی و مزدوران داخلی و خارجی که دارد و با پولی که خرج می‌کند، خط خودش را پیش می‌برد.تحریم انتخابات و رای ندادن ما در عین اینکه ضربه بزرگی به حاکمیت است اما نمی‌تواند مانع پیشبرد خط خامنه ای شود.

از طرف دیگر ما می‌دانیم که جهان مماشات‌گر به دنبال زد و بند با این رژیم است و وقتی می‌بینه که مردم تو صحنه نیستند، می‌تواند از عدد و رقم‌های دروغین و پوشالی رژیم پشتیبانی کرده و آنها را حمایت از خامنه ای جلوه بدهد. یعنی اگه صرفا در خانه بشینیم و تحریم کنیم صحنه را از دست دادیم و بازی را به حریف واگذار کردیم. پس چه باید کرد؟ در این وضعیت پارادوکسیکال چه مسئولیتی بر دوش توده های مردم و اقشار آگاه جامعه است؟

تجربه قیام ۱۴۰۱

باید یادآوری کنیم که مردم ما یک بار تجربه تلخ تبلیغات استعماری و خط خشونت پرهیزی و بی هزینگی را در قیام 401 از سر گذراندند و این تجربه نباید تکرار شود. چون الان هم عده‌ای می‌گویند رفتن کف خیابان و یا انجام هر اقدامی هزینه دارد. ولی رای ندادن هزینه‌ای ندارد!

در حالی که همه می‌دانیم برای اینکه بساط انتخابات را به هم بریزیم و نگذاریم خامنه‌ای نان یک انتخابات قلابی و پوشالی را برای سرکوب در داخل و کسب اعتبار در خارج بخورد، باید کاری بکنیم. باید عمل فعالی انجام بدهیم.

وقتی ما بساط انتخابات را در ایام تبلیغات کاندیداها به هم بریزیم و تمامی آثار و تبلیغات کاندیداهایی که فقط آمدند تا نظام را حفظ کنند و فرامین خامنه‌ای را اجرا کنند، از بین ببریم در آن صورت ما به صورت یک پارامتر فعال بساط یک انتخابات قلابی را برهم می‌زنیم. وقتی ما در روز انتخابات هم به صورت گسترده دست به افشاگری می‌زنیم؛ در این صورت جهان به کار مردم ایران انعکاس میدهد و خامنه‌ای نمی‌تواند انتخابات رنگ کند و به اسم حضور پرشور مردم ثبت کند.

از طرف دیگه چنین رزم سازمان‌یافته و جانانه! روحیه رزمنده را در مردم زنده می‌کند و آنان را برای قیام‌های پیش رو آماده می‌کند. این کار در نهایت دست هر جنایتکاری را که روی صندلی رئیسی بنشیند برای غارت بیشتر و اعدام و سرکوب بیشتر می‌بندد. پس ما علاوه بر تحریم نمایش انتخابات باید به صورت فعال بساط خامنه ای را بر هم بریزیم و امکان فریبکاری را از او بگیریم.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7