۱۴۰۳ شهریور ۶, سه‌شنبه

حضر موت یمن : موج جدیدی از اعتراضات ایران را فرا گرفته است


                           حضر موت یمن :  موج جدیدی از اعتراضات ایران را فرا گرفته است

امروز، بیست و دوم اوت، پرستاران به اعتصاب خود ادامه دادمد. این روز یکی از روزهای مهم در سلسله تظاهراتی است که بطور مداوم در ایران جریان دارد.این اعتصاب ادامه‌ موج اعتراضی گسترده‌ای است که روز گذشته کشور را فرا گرفت و پرستاران در تهران و چندین شهر دیگر از جمله مشهد، تبریز، اهواز، رشت، کرمانشاه، اصفهان، دهدشت، جهرم، آبادان و مریوان، نارضایتی شدید خود را از وخامت شرایط زندگی، فشار سنگین کاری و نادیده گرفتن حقوقشان اعلام کردند.

این تجمعات همزمان و مستمر نشان‌دهنده عمق ناامیدی و خشم انباشته شده در میان پرستاران است و حاکی از عزم راسخ آن‌ها برای ادامه فشار به منظور دستیابی به خواسته‌هایشان و ایجاد تغییرات ملموس در محیط کاریشان می‌باشد. در روزهای اخیر، ایران با موج جدیدی از اعتراضات گسترده در شهرهای مختلف روبرو بوده است. این اعتراضات که در قالب تجمعات صنفی و شغلی شکل گرفته‌اند، به وضوح عمق بحران‌ها و مشکلاتی که کشور با آن‌ها دست به گریبان است را نمایان می‌سازد و بر شرایط دشوار و مطالبات نادیده گرفته شده در بخش‌های گوناگون تأکید دارد.

در شهر اراک کارکنان پزشکی از کمبود شدید منابع و شرایط سخت کاری ابراز نارضایتی کردند... در سیرجان، کارکنان پزشکی و پرستاران در اعتراضاتی که همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد، شرکت کردند... در شهر کرج، رانندگان اتوبوس‌های خطوط سریع به دلیل کاهش شدید حقوق پرداختی، دست به اعتصاب زده‌اند...علاوه بر این در شهر چابهار پرستاران و کارکنان پزشکی به اعتصاب عمومی پیوستند... اما در تبریز، کارکنان نهضت سوادآموزی یک تجمع اعتراضی در مقابل دفتر ”منادی“، رئیس کمیته آموزش در پارلمان، برگزار کردند و خواستار حقوق شغلی خود و بهبود شرایط کاری دشواری که با آن مواجه هستند، شدند.

در یک رویداد نگران‌کننده، گزارش‌ها حاکی از آن است که نیروهای امنیتی و شهرداری تایباد یک مسجد و مدرسه متعلق به اهل سنت و همچنین یک خانه که در حال ساخت بود را تخریب کرده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده تبعیض دینی و اقدامات قانونی بحث‌برانگیز است. این اعتراضات و اعتصابات همزمان، عمق نارضایتی و مشکلات در بخش‌های مختلف ایران را آشکار می‌کند و نشان می‌دهد که مطالبات صنفی و معیشتی با وجود رژیم کنونی همچنان دست نیافتی و غیر ممکن است.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7