۱۴۰۳ شهریور ۶, سه‌شنبه

دکتر محمد الموسوی نویسنده عراقی : مقاصد آخوندهای ایران...حقیقتی که اعراب نادیده میگیرند



دکتر موسوی : مقاصد آخوندهای ایران...حقیقتی که اعراب نادیده میگیرند

طوفان الاقصی فجایع و تحولات سیاسی را به همراه داشت که با نابودی غزه و از بین رفتن حقوق فلسطینی ها پایان یافت.

وقتی اهداف آخوندها توسعه طلبانه باشد، بیت المقدس و هزار کربلا بی ارزش می شود و قربانی کردن و بازسازی حماس اشکالی ندارد... اعراب هیچ چیز خوبی از دو رژیم ایران ندیدند، چه شاه مخلوع و چه رژیم تاریک اندیشی که امروز در ایران حاکم است، که بدترین جانشین برای بدترین رژیم بود. آخوندهای حاکم بر ایران امروز که به کشورها و مردم منطقه دست‌درازی می کنند، کسی جز اطرافیان سلاطین نیستند و در پی جلب رضایت سلاطین و کسب هدایا و برکات آنان هستند.

در طول تاریخ آخوندها با سلاطین این گونه رفتار می کردند و امروز هم همینطور است. آنها در کنار شاهنشاهان در ایران بودند و از ظلم و ستم آن حمایت می کردند، شر آنها را بزرگ و حفظ می کردند،

هم چنین آخوندها بخشی از درآمد های آن شر را از جیب اکثریت قریب به اتفاق مردم خیانت شده و ستم‌دیده میبردند

به عنوان مثال، عراق از دستکاری شاهنشاهان در ایران در امان نماند تا اینکه رهبر فقید الجزایر هواری بومدین مداخله کرد و به توطئه شاه علیه عراق پایان داد و نتیجه آن قرارداد الجزایر در سال 1975 بود که حکومت عراق را از جهنم فتنه‌های شاه نجات داد

توطئه ها و تجاوزات شاه تنها محدود به عراق نبود، بلکه دست و نیات دروغین او به همه کشورهای منطقه دراز شد تا اینکه در صدد تحمیل خود به عنوان ارباب منطقه برآمد

به محض اینکه عمامه های دوران جاهلیت در ایران به قدرت رسید و بر جمجمه شهدا و خیانت‌شدگان بالا رفتند و آرمان های مقدس مردم را هتک حرمت کردند، با تمام جزئیات به راه شاهنشاهان وفادار بودند. آن‌قدر در ظلم و ستم ابتکار زدند تا اینکه خاک زمین در ایران و اطرافش از آنها شکایت کرد

اولین نوآوری آنها تجاوز به عراق پس از نادیده گرفتن توافق الجزایر بود. به محض اینکه آخوندها در ایران به قدرت رسیدند، آنچه را که شاه انجام داده بود، تکرار کردند و از همان ابزارها استفاده کردند و با انکار قرارداد الجزایر و اعلام جنگ علیه عراق، قصد داشتند پس از اشغال عراق در آسیا به عنوان اولین مرحله به تمام کشورهای عربی گسترش یابند.

پس از آن به راحتی می توان با ادعاهای تاریخی مربوط به دولت فاطمی و عبیدی به هدف رسید که البته صرفا ادعا بودند و به آخوندها ربطی نداشتند و فقط وسیله رسیدن به هدف بودند.

شعار و بهانه جنگ با عراق، آزادی قدس بود و برای آن نیاز به اشغال عراق و سایر کشورهای عربی بود و نه اشغال ترکیه و ورود از آنجا به خاک سوریه و سپس ورود به فلسطین به عنوان فاتحان طبق روایت آخوندها و تبلیغات سربازانشان.

آن روایت و آن تبلیغاتی که هنوز به لطف نسلها و گله‌های (گاو وگوساله های بسیجی) متوالی که از همان آهنگ ها و دروغ ها پیروی می کنند، وجود دارد.

جنگ دهه 1980 که آخوندها به راه انداختند و فکر می‌کردند یک گردش چندساعته است و به زودی به همسایگان عراق می‌رسند پایان یافت و خمینی جام زهر بالا کشید و نقشه‌هایش نقش بر آب شد.

اشغال عراق در سال 2003 شرم و نیات آنها را در مورد منطقه، اسلام، بیت المقدس و فلسطین آشکار کرد. بعد از اینکه آخوندها عراق را اشغال کردند و بر سوریه و لبنان مسلط شدند، بیت المقدس همچنان در اشغال است و فلسطین همچنان در اسارت است و امروز جز با اشغال عربستان و اردن آزاد نخواهد شد،

اما آخوندها بیت المقدس را یا یک وجب از فلسطین آزاد نخواهند کرد این بدان دلیل است که آنها به دنبال گسترش هستند و هر کس آنها را آورده است آزادی قدس را در ضمن اهداف آنها نگذاشته است.

مأموریت آخوندها این است که منطقه را در دستان شیطانی نگه دارند که می تواند با آن باج خواهی کنند، با آن معامله کنند و حاکمیت آن را تضعیف کند.

در گذشته دور، آنها برای حمله به ساف و آنچه که در کشتار و پایان دادن به آرمان فلسطین به دست آورد، برنامه ریزی کردند، بنابراین از حماس و هم‌نوعانش حمایت کردند.

در گذشته نزدیک، برای طوفان‌الاقصی و جنگ تا آخرین فلسطینی در غزه و رد کردن هر گونه فراخوان به آتش‌بس و خیانت‌دانستن آن برنامه‌ریزی کردند

. امروز نقشه راه جدیدی پس از کشته شدن اسماعیل هنیه و امکان پذیرفتن آتش بس دائمی در غزه وجود دارد. این خواسته جدید آخوندهای ایران است که در تضاد با تشدید تنش های دیروز و همچنین با هیاهوی حق پاسخگویی به حاکمیت و حیثیت مورد اهانت آخوندها است.

به جای آزادسازی قدس، عراق، سوریه، یمن و لبنان اشغال شد.

این امر مستلزم اشغال بقیه کشورهای عربی است و برای نیل به مقاصد همه وسایل از جمله ساخت و تجارت و قاچاق مواد مخدر و سلاح و تخریب جوامع عربی و اسلامی به ویژه مشروع و جایز است. در مورد واکنش ها و قوانین درگیری، از جایی به جای دیگر متفاوت است. اگر قرار باشد به عراق یا سوریه پاسخ دهد، بازدارنده، کشنده و مخرب است و اگر به مقامات اشغالگر در فلسطین اشغالی پاسخ داده شود، پس از یک وقفه طولانی و مطلوب، پیشاپیش مهربان، محتاط و هماهنگ است.

گفته‌اند که «اهل مکه به راه های آن داناترند» و تجربه تو را به حقیقتی نزدیک می کند که اهل مکه از آن آگاه هستند اما از آن غافل می شوند، در حالی که من و تو مجبور نیستیم. این نعمت بزرگی از جانب خداوند است که زنجیر ما را آزاد کرد و با اراده خود ما را توانمند ساخت.

ملت‌های عرب به ویژه مردم فلسطین، عراق، لبنان، سوریه، یمن و اردن مردمانی هستند که پس از اشغال چهار کشور و گسترش سلاح و مواد مخدر در همه کشورهای منطقه، قرار است این درس را به خوبی آموخته باشند

بزرگترین درد امروز ما پذیرش حمله به ساف و خیانت به آرمان فلسطین و نابودی غزه است.

اصرار اعراب بر نادیده گرفتن واقعیت آخوندهای ایران و جدیت نیات آنها چقدر دردناک است، در شرایطی که دیگر حقیقتی در میان اعراب وجود ندارد، به ویژه پس ازطوفان الاقصی و بلایای ناشی از آن. (طوفان الاقصی) که نام صحیح است و بلایا و تحولات سیاسی ناشی از طوفان در منطقه امروز با ویرانی غزه، از دست دادن حقوق فلسطینیان و تغییر ساختار رهبری حماس در یک منطقه منجر شد.

همه اینها به کیسه منافع رژیم آخوندها و کسانی که آنها را در ایران به قدرت رساندند ریخت، چه محمد خاتمی رئیس جمهور باشد یا احمدی نژاد، چه حسن روحانی و چه ابراهیم رئیسی، و حتی این فرد جدیدی که برای معاشقه آمده است دوباره با منطقه و جهان، شاید چیزی از آنچه خاتمی در زمان خود آورد، بیاورد.

به طور خلاصه، از این سیستم نمی توان انتظار خوبی داشت، زیرا همه آنها جوجه هایی هستند که از زیر یک عبا بیرون آمده اند و عروسکهایی هستند که توسط یک دلقک اداره می شود.

در شرایطی مثل ما باید با چشم گریان تقابل کرد و در رنج دیگران تماشاچی نبود. نباید در مقابل مبارزات مردم ایران بی‌تفاوت و نظاره‌گر بود مردمی که در پی آزادی از ظلم آخوندهاست به‌ویژه که ما و تاریخ و سرنوشت و مقدسات ما گروگان دست اخوندها و پروژه‌های توسعه‌طلبانه آنهاست. حرف زیاد است و جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7