۱۴۰۳ شهریور ۸, پنجشنبه

انعکاس گسترده حکم اخراج آخوند محمد هادی مفتح نماینده ومسئول رژیم آخوندی در مراکز تروریستی رژیم در آلمان توسط وزارت کشور آلمان در رسانه ها

انعکاس گسترده  حکم اخراج  آخوند محمد هادی مفتح  نماینده  ومسئول رژیم آخوندی در  مراکز تروریستی  رژیم در آلمان توسط وزارت کشور آلمان در رسانه ها

رویترز: آلمان رئیس مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به رژیم آخوندی را اخراج کرد

دولت آلمان رئیس مرکز اسلامی هامبورگ وابسته به رژیم آخوندی را اخراج کرد.

خبرگزار رویترز ۸شهریور نوشت: سخنگوی وزارت کشور ایالت هامبورگ اعلام کرد: برای محمدهادی مفتح، پنج هفته پس از ممنوعیت فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ حکم اخراج صادر شده است. از این آخوند خواسته شده تا ظرف ۱۴روز آلمان را ترک کند.پیش‌تر پلیس آلمان علاوه بر تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ به ۵۳مرکز رژیم در ۸ ایالت آلمان یورش برده و به بازرسی آنها پرداخته بود.

**

 وزارت کشور ایالتی هامبورک به  محمد هادی مفتح کارگزار ورئیس سابق  مراکز تروریستی رژیم در هامبورک  با نام آخوند ساخته مرکز اسلامی هامبورک اطلاع داد تا ۱۱ سپتامبر باید از آلمان خارج شود 

گزارش کانال یک ایالت هامبورگ - پس از ممنوعیت مرکز اسلامی هامبورگ: رئیس سابق مرکز اسلامی باید تا ۱۱ سپتامبر از کشور خارج شود

مقامات وزارت کشور ایالتی هامبورگ محمد هادی مفتح، رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ که از اواخر ژوئیه ممنوع شده بود، را از آلمان اخراج کردند. این موضوع از گزارش های متعدد رسانه ها برمی آید. اکنون قرار است مفتح تا ۱۱ سپتامبر از کشور خارج شود. اگر این ایرانی 57 ساله به این درخواست عمل نکند، این تهدید برای وی ایجاد می شود که به ایران اخراج شود. علاوه بر این ممنوعیت ورود و اقامت مفتح در آلمان صادر شد. مقامات وزارت کشور ایالتی قبلاً دو سال پیش، معاون سابق مرکز اسلامی هامبورگ را اخراج کرده بودند. در آن زمان ثابت شد که او از سازمان های تروریستی حمایت می کند. پس از آنکه نانسی فزر، وزیر کشور فدرال حدود پنج هفته پیش مرکز اسلامی هامبورگ را ممنوع کرد، انجمن مرکز اسلامی هامبورگ اخیراً علیه این ممنوعیت شکایت کرد. هدف آنها بازگشایی مسجد آبی به روی نمازگزاران است. ایران پیشتر سفیر آلمان را برای اعتراض به این ممنوعیت احضار کرده بود. با این حال، وزارت کشور فدرال مشخص  میکند  که در آینده چه تصمیمی  برای مسجد آبی و مرکز اسلامی هامبورگ خواهد گرفت 

**

سایت تاگس شاو آلمان [کانال یک آلمان] : مسجد آبی در هامبورگ - رئیس سابق مرکز اسلامی اخراج شد

پنج هفته پیش، انجمن مرکز اسلامی هامبورگ (IZH) ممنوع شد. از آن زمان، مسجد آبی در حاشیه رودخانه آلستر نیز بسته شده است. بر اساس اطلاعات NDR 90.3، مقامات وزارت کشور ایالتی اکنون رئیس سابق IZH را نیز از آلمان اخراج کرده اند.

محمدهادی مفتح باید ظرف 14 روز آلمان را ترک کند. مقامات وزارت کشور ایالتی هامبورگ این هفته حکم مربوط به این مرد 57 ساله را ارسال کردند. بر این اساس وی باید حداکثر تا ۱۱ سپتامبر از کشور خارج شود. اگر درخواست خروج از کشور را انجام ندهد، تهدید به اخراج به ایران خواهد شد. علاوه بر این، مفتح اجازه ورود مجدد به آلمان یا اقامت در جمهوری فدرال را ندارد. به گفته وزیر کشور ایالتی اندی گروت (SPD)، پس از ممنوعیت IZH، این گام منطقی بعدی است. این وزیر ایالتی اطمینان داد که مبارزه با افراط گرایی اسلامی با شدت تمام ادامه خواهد یافت و از تمامی امکانات قانونی به طور کامل استفاده خواهد شد.

**

دویچه وله : دویچه وله ۲۹اوت ۲۰۲۴-آلمان: رئیس سابق مرکز ممنوعه اسلامی با اخراج مواجه شد

مقامات آلمانی حکم اخراج رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ را صادر کردند. این سازمان اخیراً به دلیل حمایت از ایدئولوژی افراطی ممنوع شد.

سخنگوی وزارت کشور هامبورگ روز چهارشنبه گفت که محمدهادی مفتح، رئیس سابق مرکز اسلامی هامبورگ (IZH)، پنج هفته پس از ممنوعیت این سازمان توسط مقامات آلمانی، این هفته حکم اخراج صادر شد.او گفت که این دستور بدین معناست که از روحانی مسلمان شیعه 57 ساله خواسته شده تا ظرف 14 روز آلمان را ترک کند یا به هزینه خود به وطن خود - ایران - اخراج شود.مفتح همچنین از ورود مجدد به آلمان یا گذراندن هر زمان در این کشور ممنوع است. در صورت عدم تمکین، به سه سال حبس محکوم خواهد شد.

ترس از نفوذ ایران

مرکز اسلامی هامبورگ IZH که متفح از سال 2018 تا تعطیلی اجباری آن در ژوئیه ریاست آن را بر عهده داشت، توسط مقامات اطلاعاتی داخلی آلمان تحت کنترل ایران در نظر گرفته شد.

نانسی فایزر، وزیر کشور آلمان در بیانیه‌ای که برای توجیه اقدام برای تعطیلی آن منتشر شد، گفت: علاوه بر این، این مرکز «یک ایدئولوژی اسلام‌گرای افراطی و توتالیتر در آلمان» را ترویج کرد.

او گفت: «این ایدئولوژی اسلام‌گرا با کرامت انسانی، حقوق زنان، یک قوه قضاییه مستقل و حکومت دموکراتیک ما مخالف است.

وزارت او گفت که مرکز اسلامی هامبورگ IZH به عنوان «نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی» عمل می‌کند و این ایدئولوژی را به‌صورت «تهاجمی و ستیزه‌جویانه» گسترش می‌دهد.

مفتح توسط شعبه هامبورگ آژانس اطلاعات داخلی آلمان، اداره فدرال حفاظت از قانون اساسی (BfV)،دیده شده بود که از طرف علی خامنه‌ای، رهبر ایران در آلمان سخنرانی می‌کرد.

ممنوعیت مرکز اسلامی آلمان IZH همچنین شامل مصادره 'مسجد آبی' معروف این سازمان است که در منطقه ای لوکس در ساحل دریاچه آلستر بیرونی شهر بندری واقع شده است.

این ساختمان که رسماً «مسجد امام علی» نام دارد، اکنون تحت کنترل دولت آلمان است.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7