۱۴۰۳ شهریور ۶, سه‌شنبه

به هم خوردن «میزان» آخوندها با انتشار خبر یک کنفرانس – علیرضا خالوکاکایی


بعد از دور روز خُنّاق گرفتن و بهت و حیرت و سردرگمی ناشی از دریافت یک ضربه گیج‌کننده، سرانجام خبرگزاری قضاییهٔ جلادان (میزان) به انعکاس خبر کنفرانس بین‌المللی درباره جنایت سبعانه و نسل‌کشی در قتل‌عام ۶۷ پرداخت. این بلندگوی دستگاه شکنجه و کشتار در این باره نوشت:«جاوید رحمان، به‌اصطلاح گزارشگر پیشین سازمان ملل در موضوع حقوق‌بشر در ایران به ‎تازگی در نشست گروهک تروریستی منافقین شرکت کرد.

گروهک تروریستی منافقین نشست یاد شده را به‌مناسبت گزارش ادعایی پایانی رحمان در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل با حضور شماری دیگر از چهره‌های همراه خود و معاند ایران برگزار کرد».

دبیر ستاد به‌اصطلاح حقوق‌بشر این رژیم پیش‌تر گزارش گزارشگر ویژه را منطبق با «ادبیات اردوگاه اشرف و بر مبنای داده‌های مجاهدین»! خوانده و از این‌که پر از «کلید‌واژه‌های پرتکرار»! آنان است، به یقه‌درانی پرداخته بود.

زیر سؤال رفتن احکام آخوند‌ساختهٔ «بغی»!‌

البته این تنها واکنش به کنفرانس بین‌المللی پاریس نیست. دیگر رسانه‌های زنجیره‌یی حکومت نیز به نوعی به آن انعکاس داده‌اند تا جایی که یکی از آنها مدعی عضویت جاوید رحمان در مجاهدین نیز شده است!

راستی چرا این کنفرانس و به‌خصوص شرکت پروفسور جاوید رحمان در آن یک شوک قابل فهم در نظام جلادان ایجاد کرد؟

پاسخ بدون کنکاش پیچیدهٴ ذهنی واضح است. بعد از گزارش تاریخی پروفسور جاوید رحمان و به ثبت رسیدن اعدام‌های فراقضایی در سال‌های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۱ و نیز قتل‌عام۶۷ به‌عنوان جنایت علیه بشریت و نسل کشی، جنبش دادخواهی یک گام کیفی به پیش تاخت. این گزارش و سلسله اقدامات بعدی از جمله بیانیه جهانی گزارشگران ملل متحد، کارشناسان، حقوقدانان و شخصیتهای بین‌المللی توازن قوای جدیدی را بین مقاومت خونبار مردم ایران با فاشیسم دینی ایجاد کرد. با لشگرکشی حقوقدانان در کنفرانس بین‌المللی دیگر حکم آخوندساختهٔ «بغی»! و دیگر احکام مشعشع در دادگاههای نمایشی پشیزی ارزش ندارد. دامن‌زدن به آن در منظر حقوق بین‌الملل می‌تواند به‌عنوان جرم و ادامهٔ نسل‌کشی تلقی شود.

به چالش کشیدن دادگاههای کاریکاتوری از سوی پروفسور اشنیبام

اظهارات پروفسور اشنیبام، مدیر بخش قوانین بین‌المللی در دانشگاه جان هاپکینز در ادامهٔ سخنرانی حقوقدانان بین‌المللی ضربه دیگری بر فاشیسم دینی وارد کرد. او در این کنفرانس به صراحت گفت:

«امروز تمرکز من بر سال ۲۰۲۴ است. رژیم چیزی را که محاکمه غیابی می‌نامد علیه ۱۰۴ نفر از مجاهدین شروع کرده که برخی از آنها الآن در این سالن هستند.

قاضی این دادگاه غیابی همان‌طور که خمینی در سال ۱۹۸۸ کرد نتیجه محاکمه را قبل از شروع محاکمه اعلام کرده است. همه اعضا و حامیان مجاهدین خلق گناهکارند

یک هدف این دادگاه پنهان کردن یک کارزار جدید تروریسم علیه مجاهدین در خارج است و یک دلیل دیگر این است که دولت آلبانی را تحت فشار بیشتر قرار دهد.

رژیم پیوسته می‌گوید این سازمان حمایتی در ایران ندارند اما اگر تا این حد بی‌اهمیت است چرا آن کشتارها در اشرف و لیبرتی؟ چرا تبلیغات بی‌وقفه؟ چرا تلاش برای بمب‌گذاری در گردهمایی ۲۰۱۸ در پاریس و چرا این جنگ صلیبی جدید؟»

اظهارات صریح پروفسور اشنیبام، دادگاههای کاریکاتوری فاشیسم دینی برای محاکمهٔ غیابی مجاهدین را به چالش کشید و آنها را بی‌اعتبار کرد. او آشکار کرد که تمامی این تمهیدات به‌دلیل وحشت این رژیم از اپوزیسیون دموکراتیک است.

او بر این واقعیت انگشت گذاشت که دعاوی فاشیسم دینی مبنی بر تروریست خواندن مجاهدین پوشالی و بی‌اعتبار است زیرا این رژیم در حالی «به کنوانسیونهای بین‌المللی علیه تروریسم استناد می‌کند از میان بیش از ۱۵ معاهده علیه تروریسم تنها یکی را امضا کرده و حتی همان را هم تصویب نکرده است».

آنچه این رژیم با برگزاری دادگاههای نمایشی و غیابی انجام می‌دهد با هدف فشار بر کشورهای اروپایی است. به‌زعم خود می‌خواهد با این فشارها اعضای مقاومت ایران را محدود کند، اما پرفسور اشنیبام به‌عنوان یک حقوقدان بین‌المللی اعلام کرد:

«هر گونه یاداشت قرمز توسط رژیم ایران باید در همان ابتدا توسط اینترپل رد شود و باید توسط همه کشورها نادیده گرفته شود.

ماده ۳ اساسنامه اینترپل به صراحت کمک به دستگیری مخالفان سیاسی یک دولت را ممنوع می‌کند.

نه تنها وقایع سال ۱۹۸۸ نباید فراموش شود، بلکه وظیفه ما وکلای بین‌المللی این است که در این زمان هم از حقیقت در برابر دروغ‌ها و تحریفات دفاع کنیم».

او متعهد شد که «با قاطعیت برای این منظور قیام کند».

خاستگاه شیطان‌سازی علیه مجاهدین

کنت لوئیس، نیز تبلیغات کذب علیه مجاهدین را تلاش‌های این رژیم برای منحرف کردن توجه از جنایت‌های خود عنوان کرد و ادعای دروغین استفاده از کودکان به‌عنوان سرباز در کمپ اشرف را در این راستا دانست؛ وی گفت:

«رژیم با هزینه میلیون‌ها دلار، تبلیغات گسترده‌یی برای بدنام کردن مجاهدین انجام می‌دهد.

این رژیم حملات تروریستی علیه حامیان مجاهدین خلق در کشورهای غربی را سازماندهی کرده است.

این تبلیغات و اقدامات تروریستی نشان‌دهنده هراس رژیم از رشد و نفوذ مجاهدین خلق است.

پروفسور هرتا داوبلر گملین نیز گفت: «روشن است که ما باید نه تنها سپاه پاسداران را تحریم کنیم، بلکه باید قضاتی را که با سوء‌استفاده از قدرت خود به‌عنوان جلادان رژیم آیت‌الله عمل می‌کنند، تحریم کنیم».

دعوت به جنگ

اکنون به آخوندهای طیلسان بر دوش این نظام و به ستاد توجیه شکنجه و کشتار و دیگر آمران و عاملان نسل‌کشی مجاهدین و در رأس آنها ولی‌فقیه فرتوت می‌گوییم اگر می‌خواهند باز هم مجاهدین را «باغی» بنامند و هواداران آنها را نیز مشمول این حکم مشعشع بدانند، ما با لشگری گران در انتظار آنان سینه ستبر کرده‌ایم. اگر طاقت این مصاف را دارند؛ آماده‌باش جنگانا



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7