۱۴۰۳ شهریور ۴, یکشنبه

سرکوب و صدور تروریسم دو پایه اصلی حکومت آخوندها – محمد علی صالحی


قریب نیم قرن از حاکمیت خونریز رژیم آخوندها بر میهن اسیرمان می‌گذرد. طی این سالیان مقاومت ایران همواره تأکید کرده است که در این رژیم دو چیز هرگز و هرگز تغییری نکرده و نخواهد کرد، یکی «صدور تروریسم و بنیادگرایی» و دیگری «سرکوب» است. این دو اهرم، به‌مثابه دو پایه اصلی و دو عنصر مبنایی رژیم ولایت‌فقیه بوده و هست.

در همین رابطه خانم مریم رجوی با تأکید بر این که بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام، چه شیعه و چه سنی، از رژیم آخوندها سرچشمه گرفته است، گفت: «سال‌های سال خامنه‌ای می‌گفت اگر در عراق و سوریه و لبنان و یمن نجنگد، باید در تهران و اصفهان سنگربندی کند. اما حالا هر چه هم در کشورهای منطقه جنایت و دخالت کند و برای خودش عمق استراتژیک بتراشد، فایده‌یی ندارد. زیرا در قیام‌ها خط مقدم جنگ به‌حوالی بیت خودش منتقل شده و باید منتظر روز نهایی باشد».

این حکومت سرکوبگر تحمیل شده به مردم ایران، راهی جز کشتار و سرکوب مردم ایران و آتش‌افروزی در منطقه ندارد. مقاومت ایران بارها اعلام کرده است به‌محض متوقف شدن ماشین سرکوب این نظام، بلافاصله این حکومت قرون‌وسطایی توسط مردم و مقاومت ایران جارو خواهد شد.

ولی‌فقیه ارتجاع برای ادامهٔ حکومت ننگینش در کمتر از یک ماه گذشته از اول تا ۲۱ مرداد تنها طی سه هفته ۸۲ نفر از جمله ۶ زن را به چوبه‌های دار آویخته است. حکومت اعدام تعداد زیادی از زندانیان محکوم به‌اعدام را به سلول‌های انفرادی برای اجرای حکم جنایتکارانه اعدام فرستاده است. یک قلم روز ۲۲ مرداد سه زندانی دیگر را فقط در زندان قزلحصار برای اجرای حکم به سلول انفرادی منتقل کردند.

بقای این رژیم در گرو اعدام وحشیانه است و هم‌چنان تا روز سرنگونی‌اش، این روند خون‌ریزی ادامه دارد. هدف این رژیم از اعدام، وجه سرکوبگرانه و ایجاد رعب و وحشت در جامعه است. والا چه ضرورتی به‌اعدام در خیابان و در ملأعام است؟ چرا اعدام در میدانهای شهرها؟ چرا اعدام با جراثقال؟ چرا نگه‌داشتن اجساد بر بالای دار؟ چرا اعدام در برابر چشمان وحشت‌زدهٔ مردم؟ چرا اعدام در حضور همسر و فرزندان اعدامی؟

این درجه از وحشی‌گری و قساوت در هیچ حکومتی در این دنیا نمونه ندارد. آخوندها به‌این وسیله مردم ایران و کل جامعه را به گروگان گرفته و از این طریق روزبه‌روز به حکومت ننگین خود ادامه می‌دهند.

این کشتار سبعانه وقتی به مجاهدین و مقاومت ایران می‌رسد، به «نسل کشی» و «جنایت علیه بشریت» تبدیل می‌شود. در مقاله نگاهی به گزارش جاوید رحمان دربارهٔ قتل‌عام دهه۱۳۶۰ آمده است: «… با استناد به مستندات و یافته‌های آکادمیک و حقوقی از اعدام، … اعدام گستردهٔ کودکان و تخریب ساختاری مزارهای جان‌باختگان… بر اساس این یافته‌ها، گزارشگر (جاوید رحمان) این کلان جنایت را در چارچوب حقوقی «نسل کشی» و «جنایت علیه بشریت» ارزیابی می‌کند و به‌ایجاد سازوکارهای بین‌المللی برای تحقیق، پیگیری و حسابرسی کیفری فراخوان می‌دهد».

در تابستان ۶۷، خمینی در پاسخ به سؤال موسوی اردبیلی در مورد قتل عام زندانیان سیاسی تأکید کرده بود حکم تمام زندانیان سر موضع فارغ از این‌که حکم گرفته باشند یا نگرفته باشند، اعدام است و دژخیمان را به‌سرعت در اعدام فراخوانده بود.

دجال ضدبشر در خیال باطل خودش تصور می‌کرد که می‌تواند با قتل‌عام و نسل‌کشی مجاهدین را ریشه‌کن کند. اما ثابت شد که مجاهدین به‌قول آقای منتظری یک سنخ فکر و اندیشه هستند و با کشتار ترویج می‌شوند.

امروز نیز پس مانده‌های خمینی در بن‌بست‌های ناگشودنی و بر لب گور تاریخی‌شان به‌چشم می‌بینند که مجاهدین چگونه به‌یمن رهبری پاکبازشان و انقلاب رهایی‌بخش خواهر مریم، جوان و سرشار و قدرتمند با کانون‌های‌شورشی قهرمان در اعماق جامعهٔ ایران ریشه کرده‌اند.

در همین رابطه مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی، شورا و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل‌متحد و گزارشگر ویژه وضعیت حقوق‌بشر در ایران و عموم مراجع مدافع حقوق‌بشر را به‌اقدام فوری برای نجات جان زندانیان محکوم به‌اعدام فراخوانده است و از کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی خواسته است تا از زندانهای ایران و به‌ویژه زندانیان محکوم به‌اعدام بازدید نمایند.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7