۱۴۰۳ شهریور ۷, چهارشنبه

چرا خامنه ای بعداز چند مرحله خالص سازی به بازمصرف باند مغلوب وورشکسته اصلاحات روی آورد؟!


            چرا خامنه ای  بعداز  چند مرحله خالص سازی  به بازمصرف باند مغلوب  وورشکسته  اصلاحات روی آورد؟!

باند اصلاحات چگونه در خدمت بقای دیکتاتور قرار می‌گیرند؟

بعد از پایان گرد و خاک‌های  انتخابات و تشکیل باصطلاح کابینه پزشکیان، یک سوال کلیدی مطرح می شود  که  چراخامنه ای به باز‌نشخوار  و باز مصرف باند تاریخ مصرف گذشته اصلاحاتی روی آورد؟ چرا آنها را وارد انتخابات کرد؟  و ماموریت این باند در انتخابات چه بود؟

ماموریت باند اصلاحات در انتخابات اخیر

این باند با پیشینه بازجویی و جنایتهای وحشیانه و بی‌شمار به ویژه در دهه ۶۰ که گزارشگر سازمان ملل هم اخیرا به آن اشاره کرده از همان آغاز تا همین امروز ماموریتی جز حفاظت از این نظام نداشته و ندارند. آنها هر بار گفته و می‌گویند؛ از کشتی نشینان نظام هستند و خود را هم‌سرنوشت با خامنه‌ای دانسته و نمی‌خواهند که کشتی نظام به صخره قیام خورده و سرنگون و متلاشی شود. به همین خاطر همواره برای حفظ نظام خامنه‌ای تلاش کرده و خواهند کردو

یکی از عناصر باند اصلاح طلب در سال‌های پیش به خامنه‌ای نوشته بود: اگر نگوییم که ما بیش از سپاه برای حفظ نظام کار کرده‌ایم ولی کمتر از سپاه هم نبوده‌ایم!

چرا خامنه ای تن داد؟

پروژه «خامنه‌ای ـ رییسی» برای سدبستن در مقابل قیام شکست خورده بود و خامنه‌ای قیام ۴۰۱ و مجموعه آثار آن را در کیسه خود داشت. جنگ غزه طولانی شده بود و جنگ افروزی نیز نتوانست او را از تهدید قیام خلاص کند. مرگ رئیسی هم مزید بر علت شد و پروژه انقباض خامنه‌ای به کوه خورد و از نفس افتاد.

تمامی بحران‌های اقتصادی و اجتماعی پیشین نیز سرجایش باقی مانده بود و همزمان منطقه و جهان نیز در آستانه تحولات جدیدی قرار داشت؛ به همین علت خامنه‌ای مجبور شد که مجددا این باند را از زباله دان بیرون آورده و ‌تر و خشک کرده و راهی میدان انتخابات کند.

ماموریت این باند در گام نخست؛ افزایش مشارکت در انتخابات بود. البته در این ماموریت اساسا شکست خورده و موفق نشدند که مردم به ویژه قشر خاکستری را وارد انتخابات کنند. پتک تحریم به آنان  فهماند که هیچ اعتبار سیاسی و اجتماعی ندارند. مردم هیچ فرقی بین آنها و تمامیت این رژیم قائل نیستند. ولی ورود فعال آنها به انتخابات به میزانی برای خامنه‌ای کارساز بود و توانست بخشی از بدنه وارفته نظام را وارد انتخابات کرده و آرای مشارکت در انتخابات به مرز 8درصد رسید.

در گام بعدی خامنه‌ای؛ قبول کرد که پزشکیان با اتیکت به اصطلاح اصلاح طلب ولی در حقیقت مطیع اوامر خودش از صندوق بیرون بیاید. با مشخص کردن تمامی چارچوب‌های لازم و تعیین مورد به مورد کابینه دولت آنها را از سد مجلس دست نشانده نیز گذارند.

و حالا پزشکیان و باند اصلاحات در همسویی و اشتراک کامل با خامنه‌ای وارد دور سوم بازی در پسا انتخابات شده‌اند و ضروری است که بدانیم ماموریت آنها در این مرحله چیست؟

ماموریت پزشکیان و باند اصلاحات در پسا انتخابات

در یک جمله؛ هیچ فرقی بین ماموریت رئیسی و پزشکیان در حفظ نظام وجود ندارد. این باند آمده تا با مشارکت کامل با خامنه‌ای و البته در شکل و فرماسیون جدیدی؛ حکومت را از خطر قیام حفظ کند یا حداقل قیام و سرنگونی را تا جایی که امکان دارد به عقب بیاندازد.

پزشکیان و باند اصلاحات هرگز در سرکوب و جنگ افروزی و موشکی و اتمی شدن با خامنه‌ای زاویه ندارند. در حقیقت آنان آمده‌اند تا در یک تقسیم کار مفید! جنایت‌های خامنه‌ای را توجیه و سفید‌سازی کنند. اگر دقت کنیم می‌بینیم که بیشترین ضریب اعدام در 35سال گذشته در همین دوره بسیار کوتاه پزشکیان صورت گرفته و پزشکیان نیز؛ هیچ واکنشی نسبت به اعدام و سرکوب زنان و زندانیان و… نشان نداده است. تا جایی که به جنگ افروزی بر می‌گردد نیز چهار نعل حرف خامنه‌ای را تکرار کرده است.

پس این باند نیامده که کوچکترین مشکلی را از مردم حل کند. به همین خاطر نباید فریب حرافی‌ها و اقدامات تاکتیکی این باند را  خورد. این باند تبهکار آمده تا جیب خامنه‌ای را از طریق دیگری پر کند. همانطور که پزشکیان  هنوز نیامده و در اولین صحبت خودش زمینه چینی میکند تا بنزین را گران کند و گفت چرا ما برای خرید بنزین باید صد تومان بدهیم و‌لی آن را به یک تومان به مردم بفروشیم!

نتیجه‌گیری نهایی

ماموریت پزشکیان و باند اصلاحات این است که فاصله مردم تا قیام را طولانی‌تر کنند.اما این حقیقت هم مثل روز روشن است که خامنه‌ای نمی‌تواند همان بازی مشترک با رییسی را با پزشکیان داشته باشد؛ از این رو خواه و ناخواه شکاف‌های بالایی حکومتش افزایش پیدا می‌کند و هرگز نمی‌تواند با کارهای نمایشی و حرافی این  شکاف‌ها را پر کند. در نتیجه حاصل آن شکاف  به شکل قیام و خیزش در جامعه زنده و هوشیار ایران بازتاب پیدا می‌کند.

بنابراین با قاطعیت کامل می‌توان گفت که این لاشه از گور بیرون آورده شده؛ نمی‌تواند کمکی به خامنه‌ای برای تاخیر‌انداختن قیام داشته باشد؛ به عکس زمینه ساز افزایش اعتراض‌‌ها توسط اقشار و گسترش کانون‌های شورشی میشود؛  به همین علت باید از این فرصت نادر برای تحکیم وتقویت و گسترش مقاومت سازمانیافته و سراسری استفاده کنیم. حجم آتش شورشگران و کانون‌های شورشی را افزایش بدهیم و برخلاف ماموریت پزشکیان که آمد زمان قیام را عقب بیاندازد؛ ما زمان قیام و سرنگونی را به جلو بکشیم.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7