۱۴۰۳ شهریور ۲۲, پنجشنبه

پرفسور آلن در شوویتز استاد بازنشسته دانشکده حقوق هاروارد : من حزب دموکرات را ترک کرده ام، هریس چگونه می تواند من را جلب کند.

الن در شوویتز  استاد بازنشسته دانشکده حقوق هاروارد : من حزب دموکرات را ترک کرده ام، هریس چگونه می تواند من را جلب کند.

آیا من باید به دونالد ترامپ رای بدهم؟

من حزب دموکرات را ترک کرده ام، اما گزینه جایگزین را دوست ندارم. هریس چگونه می تواند من را جلب کند.  من جمهوری‌خواه نیستم و نمی‌خواهم به دونالد ترامپ رای بدهم، با توجه به اقدامات او در 6 ژانویه 2021، حملات شخصی او به میهن‌دوستانی مانند جان مک‌کین و تهدیدهای او برای انتقام‌جویی به خاطر محاکمه شدن. معاون رئیس جمهور باید رای من را کسب کند.

معاون رئیس جمهور باید رای من را کسب کند. این را چگونه می تواند محقق کند:

- علناً ادعای برخی از هموطنان دموکرات مبنی بر اینکه اسرائیل درگیر نسل کشی در غزه است را رد کند. در مناظره روز سه شنبه، خانم هریس پاسخ استاندارد خود را به این سوال در مورد درگیری داد: اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند اما تعداد زیادی غیرنظامی را کشته است

-قاطعانه تصریح کند که او هرگز اجازه نخواهد داد ایران سلاح هسته ای تولید کند.

این مستلزم تمایل به انجام همه اقدامات، از جمله نظامی، برای جلوگیری از چنین تهدیدی برای اسرائیل و ایالات متحده است، همه دولت های قبلی، از جمله باراک اوباما و جو بایدن نیز، این وعده را داده اند.

دست از تماس به افراط گرایان ضد اسرائیلی بردارید. خانم هریس باید طرحی برای حفاظت از حقوق مدنی دانشجویان یهودی و طرفدار اسرائیل در دانشگاه هایی که بودجه فدرال دریافت می کنند ارائه دهد.

او باید نشان دهد که نظرات معترضانی که شعارهایی مانند «از رودخانه تا دریا» سر می دهند را رد می کند.

آقای درشوویتز استاد بازنشسته دانشکده حقوق هاروارد و نویسنده کتاب 'جنگ علیه یهودیان: چگونه به بربریت حماس پایان دهیم' است.


وال استریت ژورنال ۱۱سپتامبر۲۰۲۴ - بقلم الن در شوویتز


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو