۱۴۰۳ شهریور ۱۱, یکشنبه

حوارالمتمدن – سعاد عزیز : اعتراضات ایران را فرا گرفت و ظلم رژیم آخوندها افشا میشود


           حوارالمتمدن – سعاد عزیز : اعتراضات ایران را فرا گرفت و ظلم رژیم آخوندها افشا میشود 

ادعاهای رژیم آخوندها درباره رسیدگی و توجه به وضعیت معیشتی و خدمات رسانی به مردم ایران به تدریج رنگ می‌بازد و بی‌اساس بودن آن‌ها آشکار می‌شود. به‌ویژه پس از نمایش انتخابات بی‌اعتباری که به انتصاب مسعود پزشکیان، عروسک دست‌نشانده خامنه‌ای، انجامید، جنجال‌هایی درباره بهبود وضعیت کشور در دوران او به راه افتاده است، اما این ادعاها چیزی جز صدای طبل توخالی نیست.

با توجه به اعتراضاتی که سراسر ایران را فرا گرفته و مردم به خیابان‌ها آمده‌اند تا نارضایتی خود را از ظلم و فساد که بطور مداوم ادامه دارد، ابراز کنند، مشخص می‌شود که ادعاهای رژیم درباره توجه به وضعیت مردم و بهبود آن‌ کاملاً دروغ و یاوه گویی است!.

خنده‌دار اینجاست که این رژیم طوری رفتار می‌کند که گویی می‌خواهد دنیا دروغ‌ها و ادعاهای مسخره‌اش را باور کند، در حالی که خود در بحرانی عمیق فرو رفته و به شدت از آن رنج می‌برد.

همچنین تصور می‌کند که هیچ‌کس از وقایع جاری پس از انتصاب پزشکیان خبر ندارد و این درحالی استکه جنگ قدرت و نفوذ بین جناح‌های مختلف رژیم در جریان است و این وضعیت، شرایط را بدتر از قبل کرده و بحران را عمیق‌تر می‌کند.

در چنین وضعیت بسیار بدی، طی روزها و هفته‌های اخیر، تقریبا خیابانهای شهرها هیچ روزی بدون اعتراضات نبوده است و یک "نه" عمومی علیه کل رژیم و دولت منتخب آن به وضوح ظاهر شده است که کاملاً با شعارهای توخالی و حتی سخنرانی‌های ارائه شده در مجلس که به وضوح اعتراف شد دولت جدید قصد دارد مسیر ابراهیم رئیسی و برنامه هفتم را که اقتصاددانان آن را رد کرده‌اند را ادامه دهد، در تضاد است.

مسیر ابراهیم رئیسی شامل همان سرکوب آزادی، زن‌ستیزی و دزدیدن باقی‌مانده لقمه نان از دهان فقرا است. این امر به وضوح در افزایش فوری ۲۵ درصدی قیمت نان و برداشت ۴۰ هزار میلیارد ریال از صندوق بازنشستگی ورشکسته برای اجرای نمایش‌های دولتی در مراسم اربعین آشکار شد.

بیش از دو هفته است که پرستاران و کارکنان بهداشت و درمان در شهرهای مختلف سراسر ایران دست به راهپیمایی‌های اعتراضی زده‌اند و شعارهایی مانند "تا حق خود را نگیریم، ار پای نمی‌نشینیم" و "راهپیمایی‌ها، اعتصابات و اعتراضات ادامه خواهد داشت" سر داده‌اند... همزمان، کارکنان و کارگران بخش نفت و گاز در شهرهایی مانند آغاجاری، لاوان و سیری نیز دست به اعتراضات زده‌اند... و بازنشستگان بخش‌های مختلف، منجمله مخابرات، فولاد و بخش دولتی، به برگزاری اعتراضات در ده‌ها شهر در روزهای مختلف هفته ادامه می‌دهند.

بعد از همه این‌ها، خنده‌دار و مضحک است که این رژیم هنوز هم به دروغ ادعا می‌کند که تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم ایران و بهبود وضعیت آن‌ها بکار می‌گیر، در حالی که تمام شواهد و نشانه‌ها حاکی از آن است که سرکردگان و مسئولان رژیم مشغول غارت و سرقت اموال و منابع مردم هستند.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7