۱۴۰۳ شهریور ۱۱, یکشنبه

تحولات جدید در جنگ تجاوزکارانه روسیه علیه اکراین - تائید حملات گسترده پهبادی اکراین به مراکزی در نزدیک مسکو پایتخت روسیه توسط مقامات نظامی روسیه


جنگ اکراین : ۱ سپتامبر۲۰۲۴ - مقامات روسیه روز یکشنبه گفتند که اوکراین امواجی از حملات پهپادی را با هدف قرار دادن نیروگاه ها و یک پالایشگاه در نزدیکی مسکو انجام داد که باعث آتش سوزی شد، در عینحال که بیش از 150 هواپیمای بدون سرنشین در سایر نقاط کشور منهدم شدند. مقامات روسیه روز یکشنبه گفتند که اوکراین امواجی از حملات پهپادی را با هدف قرار دادن نیروگاه ها و یک پالایشگاه در نزدیکی مسکو انجام داد که باعث آتش سوزی شد، در عینحال بیش از 150 هواپیمای بدون سرنشین در سایر نقاط کشور منهدم شدند.

مقامات و رسانه ها گفتند که زباله های هواپیماهای بدون سرنشین باعث آتش سوزی در پالایشگاه نفت مسکو و نیروگاه کوناکوو در منطقه همسایه Tver، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انرژی در مرکز روسیه شد.

وزارت دفاع روسیه در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام اعلام کرد که یگان های پدافند هوایی این کشور 158 پهپاد پرتاب شده توسط اوکراین را در طول شبانه روز منهدم کرده اند، از جمله 9 فروند آن بر فراز مسکو و مناطق اطراف آن.

جنگ دو و نیم ساله در مقطع حساسی قرار دارد و روسیه در حال تلاش برای اخراج نیروهای اوکراینی است که در یک تهاجم غافلگیرانه در 6 اوت از مرزهای غربی این کشور عبور کردند.

پالایشگاهی که در جنوب شرقی پایتخت روسیه مورد حمله قرار گرفت متعلق به گازپروم نفت، بازوی نفتی غول گازی روسیه، گازپروم است. گازپروم از اظهار نظر خودداری کرد....


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7