۱۴۰۳ شهریور ۲۳, جمعه

هلاکت سه تن از نیروهای سرکوبگر انتظامی در حمله مسلحانه جوانان بلوچ در میرجاوه + فیلم

 




       هلاکت سه تن از نیروهای سرکوبگر انتظامی در حمله مسلحانه جوانان بلوچ در میرجاوه

عصر پنجشنبه ۲۲شهریور بر اثر حمله مسلحانه جوانان بلوچ در میرجاوه سه تن از نیروهای انتظامی هنگ مرزی میرجاوه به هلاکت رسیدند.

کانال سپاه پاسداران در خبری اعلام کرد بر اثر تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو به سمت کارکنان هنگ مرزی میرجاوه در مجاورت پمپ‌بنزین ۳نفر از کارکنان هنگ مرزی (۲ سرباز و یک کادر) کشته شدند.

کانال سپاه پاسداران اسامی نیروهای بهلاکت رسیده را امیر ابراهیم زاده، پارسا سوزنی و امین نارویی اعلام کرده است.

شمس‌آبادی دادستان جنایتکار مرکز استان سیستان و بلوچستان: عصر امروز در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.


فیلم درگیری 


گزارشی از دویچه وله : کشته شدن سه نیروی مرزبانی در میرجاوه در پی حمله افراد مسلح

۱۴۰۳/۶/۲۳ ۱۴۰۳ شهریور ۲۳, جمعه تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی مرزبانی در میرجاوه در شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریور، سه کشته و یک غیرنظامی مجروح بر جا گذاشت. گروه جیش العدل با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

https://p.dw.com/p/4kZkq عکس آرشیو از حمله مسلحانه به خودروی نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان عکس: qudsonline تبلیغات بر اساس اعلام مقام های محلی سیستان و بلوچستان، در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی مرزبانی در میرجاوه در شامگاه پنجشنبه ۲۲ شهریور، سه نفر کشته و یک عابر پیاده غیرنظامی نیز مجروح شد.

به گزارش رسانه های دولتی ایران، مهدی شمس آبادی، دادستان مرکز سیستان و بلوچستان اعلام کرد که این تیراندازی در حالی رخ داد که این "خودروی تویوتای مرزبانی در حال بنزین زدن در یک پمپ بنزین در میرجاوه بود" و در جریان آن، "دو سرباز و یک نیروی کادری" کشته شدند و "یک نفر از مردم عادی" نیز زخمی شد.

اینترنت بدون سانسور با سایفون دویچه وله

دادستان زاهدان این حمله را حمله ای " تروریستی" توصیف کرده و گفت که در همین راستا "پرونده قضایی" و "عملیات اطلاعاتی برای شناسایی و بازداشت عاملان" این تیراندازی آغاز شده است.

در همین زمینه خبرگزاری دولتی ایرنا نیز با تایید این خبر نام سه مامور کشته شده در جریان این حمله را "ستوان دوم محمدامین نارویی، سرباز پارسا سوزنی و سرباز امیر ابراهیم زاده" اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: درگیری های خاش؛ دستگیری اعضای جیش العدل یا شلیک به شهروندان

مجموعه "حال وش" که اخبار سیستان و بلوچستان را پوشش می دهد، پیش از این خبر داده بود که در این حمله به خودروی "تویوتا هایلوکس نیروهای فراجا" دو تن از نیروهای نظامی کشته و یک تن نیز به شدت مجروح شده است.

بر اساس گزارش حال وش، گروه جیش العدل شامگاه پنجشنبه با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. این گروه همچنین در بیانیه خود اعلام کرده که این واحد گشتی در "تعقیب و کشتار سوخت بران" نقش داشته است.

گروه جیش العدل در اطلاعیه خود همچنین با اشاره به اسامی ماموران کشته شده در این حمله، یادآور شده که حملات مرگبار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به سوخت بران طی روزهای اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که حملات نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی به سوخت بران محلی در ماه های اخیر شدت یافته بود. پیش از این روزنامه اعتماد با انتشار گزارشی در خصوص کشته شدن سوخت بران اعلام کرده بود که تنها در سال ۱۴۰۱، "دست کم ۱۶۸ سوخت بر" در اثر انفجار خودرو در جاده های پیرامون ایرانشهر و سرباز کشته شده اند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو