۱۴۰۳ مهر ۱۱, چهارشنبه

نیویورک پست: فعالان ومخالفان رژیم ایران خواستار شدند حسین موسویان ، ساکن آمریکا ، دیپلمات سابق ولابی فعلی رژیم را از منصب استادی و لیست سخنرانان ایوی لیگ حذف کنند

نیویورک پست: فعالان ومخالفان  رژیم  ایران  خواستار شدند  حسین موسویان ، ساکن آمریکا ،  دیپلمات سابق  ولابی فعلی  رژیم  را از منصب استادی  و  لیست سخنرانان ایوی لیگ حذف کنند

روزنامه نیویورک پست مطلع شده است که فعالان و یک برنده جایزه نوبل از دانشگاه ایوی لیگ (Ivy League school) خواستند تا سخنرانی سید حسین موسویان یک استاد جنجالی ایرانی را که آنها او را به ترویج تروریسم و حمایت از فتوا علیه سلمان رشدی متهم می کند، لغو کند.

شامگاه دوشنبه، سید حسین موسویان، کارشناس امنیت خاورمیانه در پرینستون، قرار است در جلسه «اسرائیل و ایران: آینده خاورمیانه» در سالن هالدمن دارتموث به عنوان اولین سخنران، سخنرانی کند.

مخالفان رژیم ایران در آمریکا و اروپا خواهان لغو این مراسم هستند و با اشاره به سابقه فعالیت موسویان از طرف رژیم ایران و ارتباط ادعایی او با اقدامات تروریستی و کشته شدن چهار ناراضی کرد در برلین در سال 1992 به دست حزب الله اشاره می کنند.

مخالفان همچنین موسویان را به لابی گری برای حکومت کنونی ایران متهم می کنند. اتهامی که او آن را رد می کند.

روز جمعه، شیرین عبادی، قاضی سابق ایرانی که در سال ۲۰۰۳ برنده جایزه صلح نوبل شد، در پستی در تلگرام نوشت: «ابزار گفتمانی» جمهوری اسلامی می تواند به اندازه سلاح های مرگبار خطرناک باشد.

نویسندگان : ایزابل وینسنت و بنجامین واینتال


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍