۱۳۹۳ اسفند ۸, جمعه

آندرانیک رهرو بی ادعای مقاومت سرفراز ایران جاودانه شد رضا فلاحی

بیش از سه دهه از نبرد قهرمانان آزادی با لشگریان دیو دجال جماران می گذرد . ملت سرفراز ایران کاروانی از شهدای به خون خفته خلق و بی شمار ستارگان کهکشان رهایی و آزادگی را که به دجال نه گفتند و تسلیم و مطیع و مجری طرح های دیو نشدند ، به تاریخ خونبار آزادگی و انسانیت خلق ها تقدیم نمود.
در کنار این رود موّاج خون اما ، انسانهای شریفی سکنی گزیدند تا با خون ساری در رگ زمان وضو سازند ،تا با غسل تعمید در آن ، خود را رویین تن سازند ، تا رو به قبله این ستارگان کهکشان رهایی نماز گذارند ، تا پژواک صدای این شهیدان و سرو قامتان شوند ، تا نگذارند نوید پیروزی خلق و شکست و هزیمت محتوم دشمن در زوزه گرگان و شغالان به بوته فراموشی سپرده شود .


آندرانیک یکی از شریف ترین ان ساکنان بود ، آنانی که شرافت واقعی را در حمایت از اشرف و اشرفیان یافته بودند ، آنانی که در این روزگاری که در روز روشن عصا از کور می دزدند و رفیقان سابق از پشت خنجر می زنند ، آگاهانه چشم خود را بر زرق و برق خیره کننده طلاهای جسد گوساله سامری بستند ، تا در باطلاق روزمرگی فربه و فربه تر نشوند ، رسوب نکنند ، تا بخشی از مرداب و سکون ونهایتا موجودات موذی آن نگردند ، تا هنر را مسموم تر نکنند ، تا زندگی کنند و زندگی بخشند ؛ تا مردگان هوازی نباشند ، تا مرضیه باشند و عماد رام و منوچهر و ...و تا آندرانیک باشند . آندرانیک با تلاش مداوم و خستگی ناپذیرش و حمایت بی دریغ از اشرفیان ، رزمندگان دژ لیبرتی و مقاومت ایران تا خرین لحظه ، فریادی شد در حلقوم زمان که ..." ما تا آخر ایستاده ایم". (1 )
او به روشنی در مصاحبه با سیمای آزادی در باره آندرانیک و دنیایش می گوید.
" یک کلام میخواهم بگم ...سازمانی که دیسپیپلین دارد به نتیجه خواهد رسید ... به یک خانواده بزرگ متصل شدم ...زندگی من تمام و کمال بستگی به بچه های مجاهدین داره، خواهر برادر های من ...من عاشق این بچه هام ، عاشق این خانواده بزرگم هنوز ...اشرف من ، اشرف همه ما یک شهر فراموش ناشدنیه ،ما این شهر رو باید دوباره بسازیم ...همینطور که گفته ام ایران با مجاهدین به گلستان تبدیل خواهد شد ...مجاهد یعنی خانواده آندرانیک آساطوریان , خانواده آیدا..." .
او با پذیرش تمام عیارو بی چون و چرای مجاهدین و مقاومت ایران تصریح نمود آنچه که اهمیت دارد نه دین بلکه آیین و مرام مجاهدین است که راه گشای فردای ایرانی آباد و ازاد خواهد بود .به واقع حضور آندرانیک ها در درون مقاومت و شورای ملی مقاومت خواری در چشم مزدوران رژیم و آنانی بوده و هست که تلاش داشتند و دارند ،از مجاهدین تصویری مشابه نیروهای ارتجاعی ارائه دهند و این دو را همسان نمایند . بدین جهت بود که آندرانیک مدام در معرض حملات دشمنان دوست نما و شبکه های تار عنکبوتی آنان بوده و خواهد بود .( 2 )
بعد از وفات، تربت ما در زمین مجوی
در سینه‌های مردم دانا ، مزار ماست
غیبت فیزیکی وی ضایعه ای جبران ناپذیر به هنر و فرهنگ این مرز و بوم ، جامعه هنری متعهد ایران و به ویژه خانواده بزرگ مقاومت سرافراز ایران ؛ من جمله همسر و گرامی وابستگان ایشان است .امید است یکایک ما اندرانیک باوران با انسجام درونی هر چه بیشتر با مقاومت سرافراز از یک سو و مصمم در جبهه رزم و کارزار صد برابر برابر علیه دشمن غدّار و مزدوران پیدا و نهانش در دگر سو ،عمر نکبت بار این رژیم فرهنگ و هنر ستیز ،ضدّ انسانیت و تمدن را که خواست و آرزوی عمیق قلبی آندرانیک نیز بود ، هر چه زودتر کوتاه تر سازیم ، تا جوانه های هنر و فرهنگ باستانی ما که از ترس شیخ و محتسب روزگاریست سر در خاک فرو برده اند ، سر برون کشند ؛ رو به آفتاب روند ، میهن غمزده را طراوتی بخشند تا باز آندرانیک ها متولد شوند تا شب سیاهمان را روشنی و طرامتی دوباره بخشند تا باز بلبلان بر سر شاخه ها بسرایند تا نسیم بهاری شادی و امید را تا دوردست ها بیفشاند تا باز صدای خنده کودکان گوش فلک را کر نماید تا .. .
یاد و نام آندرانیک و دیگر هنرمندان متعهد بر تارک تاریخ هنری - مبارزاتی مردم ایران و جهان تا ابد چون الماسی تابناک خواهد درخشید. به امید تحقق رویای آندرانیک ، پیروزی اشرفیان و مقاومت ایران و نابودی هر چه سریعتر رژیم جور و ستم

نسیت تردید زمستان گذرد
رضا فلاحی

عضواتحاد زندانیان سیاسی متعهد به سرنگونی
_________________________________________

1 - مجاهد شهید ؛ صبا هفت برادران
https://www.youtube.com/watch?v=Dis8vJl-5uI
https://www.youtube.com/watch?v=DrV9nhadtEE
2- مرگ آندرانيك و چند نكته
http://bandrajavi.blogfa.com/post/385