۱۳۹۷ مرداد ۱۹, جمعه

انعکاسات گسترده وجهانی کنفرانس مقاومت ایران د ربلژیک ،درباره اقدام تروریستی علیه گردهمایی سالانه مقاومت درپاریس




انعکاسات گسترده وجهانی کنفرانس مقاومت ایران  د ربلژیک ،درباره اقدام تروریستی علیه گردهمایی سالانه مقاومت درپاریس 

انعكاسات گسترده  كنفرانس مطبوعاتي مقاومت ایران در  بروكسل



دیپلمات ایرانی به اداره وب سایت جاسوسی در سراسر اروپا متهم شد
سایت نشنال ۱۸/۵/۹۷ : « دیپلمات های ایران یک شبکه جاسوسی تو‌‌‌‌‌طئه های تروریستی را اداره می کنند و قطعات موشکی برای آن را در قلب اروپا خریداری می کنند.. چهارشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل محمد محدثین رئیس کمیته روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران گفت که ایران عملیات های تروریستی فعال را در اروپا در سال 2016 از سر گرفت .. ».


افشای ساختار دستگاه عملیات تروریستی خارجی ایران
سایت ایلاف(لندن) ۱۸/۵/۹۷ : « ایستگاههای فعال اطلاعات ایران در وین و پاریس و بن
دکتر اسامه مهدی- اطلاعاتی از داخل ایران و نهادهای رسمی آن از جمله وزارت اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران و وزارت خارجه، ساختار دستگاه عملیات تروریستی خارجی رژیم ایران و مسئولین آن خصوصا در اروپا را فاش کرد. شایان یادآوریست که ایستگاههای وین و بن و پاریس مسئولیت طراحی عملیات انفجار گردهمایی اپوزیسیون ایران در خارج که در پایان ژوئن گذشته در پاریس برگزار شد را برعهده داشتند. امروز چهارشنبه در جران یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل محمد محدثین وزیر خارجه اپوزیسیون ایران مسئول کمیسیون روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران گفت:‌ اسدالله اسدی، كنسول سوم سفارت ایران در وین در روز 1 ژوئیه در شهر آشافنبرگ آلمان مطابق یك حكم جلب اروپایی دستگیر شد. در روز 11 ژوئیه 2018 دادستانی فدرال آلمان اعلام كرد كه تحقیقاتی را در مورد اسدی حول اتهام فعالیت بعنوان یک مامور خارجی (جاسوسی)‌ و توطئه برای ارتکاب قتل، آغاز كرده است. اطلاعیه دادستانی تصریح كرد كه اسدی كه عضو وزارت اطلاعات رژیم ایران، MOISاست شخصا بمب را به دو تروریست در لوكزامبورگ تحویل داده است. .. ».

مقاومت ایران جزئیات تلاش برای انفجار گردهمایی‌اش در پاریس را فاش کرد
روزنامه الشرق الاوسط(لندن) ۱۸/۵/۹۷ : « عبدالله مصطفی- روز گذشته مقاومت ایران ـاپوزیسیون ـطی یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل جزئیات مربوط به خنثی شدن تلاش برای انفجار گردهمایی‌اش در پاریس در پایان ژوئیه گذشته را فاش کرد. محمد محدثین مسئول کمیسیون امور خارجیمقاومت ایران مجاهدین خلق گفت: هدف ازاین کنفرانس که با شرکت برخی وکلای خارجی برگزار شد نشان دادن نقش رژیم ایران در طراحی برای تروریسم و جزئیات این طرحهاست. .. ».
اپوزیسیون ایران در تبعید: وین بعنوان مركز فعالیتهای سرویس مخفی (رژیم ایران)
روزنامه دراستاندارد اتریش(apa) ۱۷/۵/۹۷ : « دیپلماتی كه در آلمان باتهام ترور در بازداشت بسر می برد باید نفر محوری باشد – پرونده قضایی در بلژیك علیه سه تن بخاطر برنامه ریزی یك سوء قصد
محمد محدثین از شورای ملی مقاومت ایران روز چهارشنبه در بروكسل گفت كه اسدالله الف. كه در حال حاضر در آلمان بعنوان فرمانده محتمل یك سوء قصد خنثی شده علیه ایرانیان تبعیدی در بازداشت بسر میبرد، فرد محوری (فعالیتهای سرویس مخفی در اتریش – م) می باشد. به یك زوج ساكن بلژیك ماموریت داده باشد تا علیه یك گردهمایی اپوزیسیون ایران با 25 هزار شركت كننده در تاریخ 30 ژوئن در ویلپنت فرانسه اقدام به یك سوء قصد كنند. بدین منظور او باید تجهیزاتی شامل 500 گرم ماده انفجاری به آنها تحویل داده باشد. از سال 2014 الف. بعنوان دبیرسوم سفارت در سفارت ایران در وین آكردیته (ثبت) بوده است. .. ».


خبر گزاری فرانسه :سوءقصد خنثی شده علیه اپوزیسیون ایران: حامیان از جمله اینگرید بتانكور شاكی خصوصی میشوند
خبرگزاری فر انسه ۱۷/۵/۹۷ : « چندین شركت كننده در گردهمایی اخیر شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه كه مورد هدف یك تلاش سوء قصد قرار گرفت، منجمله گروگان سابق بارك در كلمبیا، اینگرید بتانكور و رئیس سابق دولت الجزائر سید احمد غزالی، چهارشنبه در پرونده قضایی در بلژیك شاكی خصوص شدند. این اعلام چهارشنبه در بروكسل توسط وكلایی كه آنها را نمایندگی میكنند و بعد از اولین دیدار با قاضی بلژیكی كه پرونده را در شهر انورز(شمال) قضاوت میكند، صورت گرفت. .. اقای وانروسل گفت ما امیدواریم در روزهای آینده به پرونده دسترسی داشته باشیم (..) آنگاه امكان این را خواهیم داشت كه درخواست اقدامات تحقیقی از قاضی تحقیق كنیم. وكلا گفتند كه این روند قضایی ممكن است طول بكشد، و تأكید كردند كه آقای اسدی كه در آلمان به اتهام فعالیت اطلاعاتی و توطئه برای انجام یك قتل زندانی شده است، با استرداد خود به بلژیك مخالفت كرده است. .. ».



خبرگزاری بلگا بلژیک‌ ـ سوقصد خنثی شده علیه اپوزیسیون ایران – شورای ملی مقاومت ایران به بستن سفارت ها در اروپا فراخوان می دهد
خبرگزاری بلژیک ۱۷/۵/۹۷ : « خبرگزاری بلگا (فرانسه زبان)- سوقصد خنثی شده علیه اپوزیسیون ایران- شورای ملی مقاومت ایران به بستن سفارت ها در اروپا فراخوان می دهد. شورای ملی مقاومت ایران، گروه اپوزیسیون، روز چهارشنبه در رزیدانس پالاس در بروکسل نتایج تحقیقات خود را در مورد ساختار دستگاه اطلاعات رژیم ایران در اروپا و اشخاص کلیدی در سلسله مراتبی که بگفته آن شورا درگیر سو قصد خنثی شده بر علیه کنوانسیون برای ایران آزاد که ۳۰ ژوئن گذشته در پاریس برگزار شد، بوده اند را ، ارائه داد.  ..  CNRIدر مورد ضرورت اخراج عوامل واواک در کشورهای اروپایی و بستن سفارتها و دفاتر نمایندگی رژیم اصرار می ورزد».

اپوزیسیون: اطلاعات ایران مسئول انفجارها در اروپا
سایت العربیه(عربی) ۱۸/۵/۹۷ : « شورای ملی مقاومت ایران وابسته به سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق فاش کرد که ارگان اطلاعات ایران که یک افسر اطلاعاتی بلندپایه بر آن نظارت دارد، مسئول ترورها و انفجارها در اروپا میباشد و پشت حمله شکست خورده برای انفجار گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در 30ژوئن گذشته در پاریس قرار دارد. این نکات در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مطرح شد که روز چهارشنبه در بروکسل برگزار گردید. هدف از کنفرانس مزبور افشای جزئیات عملیاتی بود که از سوی ارگانهای امنیتی فرانسه و بلژیک و آلمان خنثی شد و طی آن یک مرد به همراه همسرش که ایرانی الاصل بوده و تابعیت بلژیکی داشتند در نزدیک بروکسل دستگیر شدند. شایان یادآوریست که آنها 500 گرم از یک ماده شدید الانفجار و دستگاه انفجار به همراه داشتند. محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران گزارشی شامل اطلاعاتی جدید به همراه برخی مدارک از سوی منابع موثق از داخل رژیم ایران حول طرح انفجار گردهمایی اپوزیسیون در پاریس و دستگیری مغز متفکر آن که یک دیپلومات ایرانی در سفارت ایران در اتریش میباشد را ارائه داد. .. ».
کنفرانس مطبوعاتی شوراي ملي مقاومت ايران در بروکسل

اسکای نیوز ۱۷/۵/۹۷: « شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در بروکسل اطلاعات جدیدی را در مورد نقش دیپلومات رژیم ایران در توطئه تروریستی علیه گردهمایی پاریس ارائه داد مقاومت ایران اعلام کرد اسناد و شواهد نشان می دهد رژیم ایران در تروریسم دولتی در اروپا دست دارد».

مطالب   مارا در وبلاک خط سرخ  مقاومت ودر توئیتربنام @bahareazady   دنبال کنید

قیام سراسری مرداد 97 ما بر اندازیم#   تهران # قیام دیماه#  اعتصاب # تظاهرات#  سرنگونی #  اتحاد.