۱۳۹۸ اسفند ۶, سه‌شنبه

فاجعه کرونا. در ایران : .سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در مورد وخامت ویروس کرونا در ایران - فاجعه ای در حال وقوع است





فاجعه کرونا. در ایران : .سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در مورد وخامت ویروس کرونا در  ایران   - فاجعه ای در حال وقوع است 

فاجعه کرونا..سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری از وضعیت فاجعه بار گسترش ویروس کرونا در شهرهای ایران و نگرانی مردم از پنهانکاری‌ها و جدی برخورد نکردن حکومت خامنه‌ای با این بیماری که مردم با آن دست و پنجه نرم میکنند.
روز سه شنبه ۶ اسفند ۹۸ دکتر کلیدری متخصص جراحی کلیپی در مورد وخامت اوضاع بدلیل ویروس کرونا پر کرده است:
«ما امروز جلسه استانداری بودیم با خانم دکتر… با تمامی معاونت ها دانشگاه  جلسه داشتیم الان یک توضیح مختصری بدهم. متاسفانه اوضاع خیلی بدتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردیم. حدود ۸۳ نفر مشکوک به مبتلا به کرونا در اصفهان بستری داریم.
هنوز جواب بعضی هاشون نیامده. اما خودتون میدونین وقتی سیتی ریه رو می‌ببنید مشخصه که کرونا هست. وقتی این تعداد مبتلای قطعی داریم میشه حدس زد بالای ۱۲۰۰۰ ناقل در سطح شهر اصفهان داریم که خودشون هم اطلاع ندارند.
شاید هم بیشتر دو نفر در بیمارستان فوت کردن.۴ نفر در بیمارستان الزهرا فوتی داشتیم. یکنفر در بیمارستان ۹ دی خمینی شهر بستری داریم که منجر به فوت می‌شه.
همینطور تا جایی که اطلاع دارم سه نفر در بیمارستان یثربی کاشان بستری هستند که منجر به فوت میشه از بقیه شهرهای استان کم و بیش آماری آمده که نشان میده بیماری بطرز خطرناکی شیوع پیدا کرده است.
از همکاران در کادر درمان تا حالا ۴ ریزندنت یک انترن ۸نرس الان بستری هستند .. دو تا پزشک متخصص و یک پزشک عمومی تو محل کار خودشون مبتلا شدند.

اینها اطلاع تایید شده که در اختیار داریم. هنوز دقیق مطلع نیستیم. درگیر شدند و چند نفر از مردم بوسیله همین کادر درمان مبتلا شده اند
در تهران واقعا فاجعه‌ای در حال رخ دادنه بسیاری از همکاران در بیمارستان دانشوری و لقمان مبتلا شده‌اند و  هیچ آمار درستی از مردم ناقل نداریم نشان میدهد. اما می شه حدس زد چه اتفاق وحشتناکی رخ داده است.
در شمال کشور مخصوصا استان گیلان تعداد مبتلایان بیداد میکند. اکثرشون را به تهران منتقل کردن که همین جابجایی کل مسیر را آلوده کرده است.

متاسفانه در قم فاجعه رخ داده ماجرا از کنترل خارج شده .متاسفانه مسئولین بخاطر تبعات سیاسی و اقتصادی که برای کشور داره همچنان مساله را پنهان می کنند.
توی همدان زنجان اراک قزوین مشهد و همین اصفهان اگه زود اقدام کنیم میتوان قضیه را جمع کرد.

در اصفهان دچار ضعف اسفباری هستیم ما را بیشتر نگران کرده. این هرج و مرج بی برنامه گی همه سر درگمند. علیرغم اینکه ما از یکماه پیش ما بارها درجلسات مختلف در نامه نگاری ها با وزارتخانه هشدار دادیم که اگر مساله دیده نشه باید منتظر این فاجعه باشیم. اما با کمال تاسف قضیه آنطورکه باید دیده میشد نشد. اما علتش هم را هم میتونید حدس بزنید هیچ تدبیر از قبل اندیشه نشد.

این پروتکل هیچ آموزش همگانی برای مردم داده نشد. هیچ آموزش همگانی به مردم داده نشد. یک روز بعد از انتخابات قضیه نشر پیدا کرد.
قرار بود بعد از انتخابات این کار انجام بشه.  متاسفانه مثل همیشه به قضیه نگاه امنیتی میشه. من به استاندار گفتم ایشون هم دستورات مقامات را علت این پنهانکاری عنوان کرد. در جلسه بحران به آقای شیشه فروش گفتم اگر هرچه زودتر اقدام نکنیم باید منتظر یک فاجعه ملی باشیم.
ما حتی برای تعطیلی مدارس که چرا تعطیل نشد ما برای تعطیلی مدارس هم نتوانستیم آقایون را قانع کنیم  میدونید اگر بیش از اینها اصرار کنیم. درسته علیرغم اصرار ما تایید نشد که مدارس تعطیل بشه. الان دو مورد ابتلای کودکان داریم. اصلا اینجور نیست که بچه‌ها مبتلا نمی‌شوند. این ویروس در کشور ما  همه جنسیتی را درگیر کرده است. بالای ۶۰ سال بیشتر بوده اما همه رو درگیر کرده. دعا کنید خدا خودش رحم کند اما مبادا ترس از ابتلاء برای ما قسم خورده هستیم کم و کاستی باشی».


مطالب بیشتر د رباره کرونا ونقش خامنه ای وپاسداران درگسترش آن 

مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا

 گزارش هموطنان از ویروس کرونا، همراه با نگرانی و بی عملی حکومت خامنه‌ای

یران دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا 

خبرگزاری فرانسه: مخفی‌کاری رژیم ایران در رابطه با کرونا

ویروس کرونا در ایران - امیر آبادی نماینده مجلس ارتجاع از قم

سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در باره کرونا


کرونا ویروس :گسترش سونامی وار کرونا درایران ، صدور بمب کرونایی به خاورمیانه

بحران کرونا؛ دروغ‌ درمانی و کوچک‌ نمایی

آخرین گزارشات مردمی از شیوع کرونا! وگسنرش آن وآمار فوت وبستری در استانها وشهرهای ایران

فاجعه کرونا، محصول پنهانکاری نظام ، گفتگو با محمد حیاتی

نقش سپاه پاسداران در انتقال وگسترش و بحران کرونا در ایران

کرونا..شروع یک فاجعه بزرگ در بین زندانیان، از دکتر ناصر فقیهی محبوس در زندان فشافویه

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم


#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran

#سال_سرنگونی


 #قیام_تا_پیروزی


 #مجاهدین_خلق


#درود_بر_کانونهای_شورشی


 #من_یک_شورشی_هستم