۱۳۹۸ اسفند ۹, جمعه

ایران - کرونا : آخرین گزارشات مردمی از شیوع کرونا! وگسنرش آن وآمار فوت وبستری در استانها وشهرهای ایران




ایران - کرونا : آخرین گزارشات   مردمی از شیوع کرونا!  وگسنرش آن وآمار فوت وبستری در  استانها وشهرهای ایران 

رژیم همچنان با پنهانکاری مانع اطلاع‌رسانی از ابعاد واقعی شیوع کرونا در شهرهای ایران می‌شود. در مقابل، مردم با انتشار گزارشهای واقعی در شبکه‌های اجتماعی، گسترش این فاجعه را اطلاع‌رسانی می‌کنند.
مشهدکرونا در مشهد شیوع پیدا کرده است. کانون این بیماری شهرک صابر مشهد در خیابان پیروزی است که اکثرا مهاجرنشین و افغانی‌هایی هستند که گفته می‌شود به چین رفت و آمد داشتند.
آمبولانسهای خصوصی ناجی سلامت و اورژانس ۱۱۵ با لباس مخصوص بیماران را به بخش مراقبت‌های ویژه کنترل عفونی بیمارستان امام رضا انتقال می‌دهند.
آمار بیماران مبتلا به کرونا تا امروز:
۹۴ نفر بستری در بیمارستان امام رضا
۴۹ نفر بیمارستان قائم
۱۸۳ نفر بیمارستان شریعتی مشهد
حکومت آخوندی برای ممانعت از درز این خبر بیمارانی که وضعشان وخیم بوده را ساعت۳ نیمه شب به این بیمارستان پرت افتاده منتقل کرد.
همچنین گوشیهای کادر درمانی و پرسنل دست اندرکار این پروژه را برای ممانعت از درز خبر در تمام مدتی که شیفت هستند، گرفته و در کمد قفل شده نگهداری می‌کند و هرکس که تخطی کند به حراست معرفی می‌شود.
چهارشنبه هفتم اسفند ۹۸، گزارش یک کارمند بیمارستان از مشهد«آزمایشات بیماران را تهران می‌فرستن چون مشهد امکانات نداره، عمدتا جواب‌ها رو نمی‌فرستن چون نمی‌خوان مردم اگاه بشن. ضمنا تمام ملاقات ها کنسل شدن. ماسک و مواد ضدعفونی کننده وجود نداره. مهمتر اینکه بخش عفونی بیمارستان امام رضا قرنطینه است نمی‌شه وارد شد. بیمار زیاد اومده اگه هم بمیرن اعلام نمی‌کنند. علت مرگ را حتی خود پرستاران هم باخبر نمی‌شن. مگر اینکه خانواده بیمار خودشون اطلاع رسانی کنند.»
قم:صحبت‌های علیرضا قاسم‌پور (پرستار) از قم: «دیشب ۸نفر از هموطنانمون را از دست دادیم، یک دختر۲۳ساله بدون هیچ بیماری، پسر۲۹ساله و آقای ۳۰ساله و خانم ۵۰ساله که یکساعت قبل از مرگش با من صحبت می‌کرد، تا کی مسئولین ما می‌خوان این مسئله را شوخی بگیرن؟»
چهارشنبه هفتم اسفند ۹۸ – یک کارمند بیمارستان«امروز روز خیلی سختی بود، بیمارستان کامکار تلفات خیلی زیادی داشت و تعداد بستری‌ها خیلی زیاد بود.
دقیق نمیدونم تا ظهر شنیدم ۱۲ نفر فوت کرده‌اند. غروب که داشتم برمی‌گشتم صحبت از ۱۸ نفر بود.
قم درنقطه بدی قرارداره، تعداد آزمایشات خیلی کم و زمان بر هست و اکثر فوتی ها جواب آزمایشات رو بعد از فوت میارن.
در هر دو بیمارستان کامکار و فرقانی، فوتی زیاد هست ولی مشخص نیست دقیقا چه تعداد کرونا و چه تعداد آنفولانزا.
دیشب یه کارمند ۳۸ ساله بانک بخاطر کرونا در بیمارستان فرقانی فوت کرد.
دو یا سه نفر زیر چهل سال داشتیم که امروز فوت کردند.
چند تا پرستار و دکتر هم درگیر شدن که دو سه نفر بستری هستن. از جمله یک زن ‌و شوهر پرستار!»
گزارش‌های مردمی از شیوع کرونا در بندرعباسچهارشنبه ۷ اسفند ۹۸، یک هموطن از بندرعباس
«من از این نترسیدم که بیمار بشم و بمیرم، از این که این بیماری این همه پیشروی کرده نگرانم. اینجا امکانات کمه حتی ماسک و دستکش هم نمی‌دن. در هر داروخونه‌ای میری میگن نیست. خیلی فاجعه هست، خیلی‌ها می‌گویند خانه می‌مانیم از گرسنگی می‌میریم، بیرون برویم از کرونا می‌میریم، نمی‌دانیم چیکار باید بکنیم!»
یزد :
فوت دو نفر بدلیل کرونا :پنجشنبه هشتم اسفند ۹۸ – یکی از شهروندان یزد گفت: « در یزد یک جوان ۲۵ ساله و یک پیرمرد ۷۱ ساله در بیمارستان صدوقی که خاص بیماران کرونا هست فوت کرده اند».
گیلان :بستری شدن ۱۲۶۰نفر مشکوک ابتلا به کرونا در گیلان
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم
#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran
#سال_سرنگونی
 #قیام_تا_پیروزی
 #مجاهدین_خلق
#درود_بر_کانونهای_شورشی