۱۳۹۸ اسفند ۹, جمعه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز : بحران کرونا؛ دروغ‌ درمانی و کوچک‌ نمایی


سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز : بحران کرونا؛ دروغ‌ درمانی و کوچک‌ نمایی


مطالب  دیگر د رباره لاپوشانی ودروغگویی وسایر فجایع در باره کرونا :

مردم، تاوان‌ده بزرگ پرده‌پوشی کرونا

 گزارش هموطنان از ویروس کرونا، همراه با نگرانی و بی عملی حکومت خامنه‌ای

یران دومین کشور جهان از بابت مرگ و میر کرونا 

خبرگزاری فرانسه: مخفی‌کاری رژیم ایران در رابطه با کرونا

ویروس کرونا در ایران - امیر آبادی نماینده مجلس ارتجاع از قم

سخنرانی تکان‌دهنده دکتر بهروز کلیدری متخصص جراحی در اصفهان در باره کرونا



کرونا ویروس :گسترش سونامی وار کرونا درایران ، صدور بمب کرونایی به خاورمیانه




ویروس کرونا با سرعتی تصاعدی در حال گسترش در سراسر کشور است. اگر اطلاعات اعلام شده توسط خود رژیم را ملاک قرار دهیم، شتاب وحشتناک این گسترش نمایان می‌شود. سخنگوی وزارت بهداشت رژیم روز سه‌شنبه شمار مبتلایان را ۱۳۹ و فوتی‌ها را ۱۹تن اعلام کرد. همین فرد روز پنجشنبه تعداد مبتلایان را ۲۴۵ و تعداد فوت‌شدگان را ۲۶تن ذکر نمود. بر اساس همین آمار سرعت رشد مبتلایان روزانه ۸۲درصد و فوت‌شدگان ۶۸درصد است. هم‌چنین روز سه‌شنبه شمار استانهای آلوده ۱۸استان گزارش‌شده بود. اما روز پنجشنبه اعلام شد برگزاری نمایش جمعه در ۲۳استان کشور متوقف شده است. این سرعت شیوع دهشتناک کرونا نه تنها سراسر ایران را به‌مخاطره افکنده، بلکه به‌نوشتهٔ روزنامهٔ لس‌آنجلس‌تایمز «ایران به‌نقطهٔ کانونی شیوع ویروس کرونا در خاورمیانه تبدیل شده است». کما این‌که تقریباً همهٔ کشورهای همسایه که موارد ابتلا به‌کرونا در آنها دیده شده، خبر داده‌اند که منشأ آلودگی، مسافرانی بودند که از ایران وارد شده‌اند.
اما به‌رغم تمام این داده‌ها، سردمداران رژیم و دستگاه تبلیغاتی آن تلاش می‌کنند با دروغ‌درمانی مفتضحی ابعاد فاجعه را کوچک جلوه دهند. آنها حتی مدعی هستند که خود کرونا یک بیماری ساده و معمولی است که دشمنان توطئه‌گرانه آن را بزرگ کرده‌اند.

ورود متناقض خامنه‌ای به‌ ماجرا

تلویزیون رژیم روز پنجشنبه ۸اسفند در یک خبر غیرمعمول، یک ویدیو کوتاه ۱.۵دقیقه‌ای از خامنه‌ای پخش کرد که در آن ولی‌فقیه ارتجاع در حالی که در جلو قفسهٔ کتابهای خود نشسته بود، گفت که برنامهٔ امروز را فقط به‌منظور تشکر از پزشکان و پرستاران و کادر پزشکی ترتیب داده است.
این نحوهٔ ظهور خامنه‌ای تمام تبلیغات رژیم مبنی بر جدی نبودن کرونا را به‌باد می‌دهد؛ زیرا معلوم نیست اگر تهدید کرونا جدی نیست،‌ چرا خامنه‌ای به‌جای این‌که مخاطبان خود را طبق معمول همیشگی به‌ بیت خود فرابخواند و برای آنها روضه‌خوانی کند، به‌طور غیابی و از پشت پردهٔ ویدئو از آنها تشکر کرده است!
از سوی دیگر وزارت‌خارجهٔ رژیم نشستی با حضور نماینده سازمان جهانی بهداشت، مقام‌های وزارت بهداشت و سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران در محل این وزارتخانه برگزار کرد. در تصاویری که تلویزیون رژیم از این جلسه پخش کرد بیشتر سفیران حاضر در این نشست ماسک زده بودند.
خبرگزاری حکومتی ایرنا در گزارشی از این جلسه، از قول «نماینده سازمان جهانی بهداشت مدعی شد که او گفته است ایران یک نمونه موفق و مثال‌زدنی در جهان و منطقه است». تلویزیون رژیم ضمن پخش همین گزارش، عبارت «مثال‌زدنی در جهان» را حذف کرد؛ بنا‌ به‌ تجارب متعدد روشن است که رژیم از فرط فلاکت، این مطالب را از قول این مقام سازمان بهداشت جهانی جعل کرده است.
کما این‌که خبرگزاری بلومبرگ نوشته است: «در برخورد با کرونا به‌ رژیم ایران نمی‌توان اعتماد کرد... بی‌صداقتی و بی‌تفاوتی این رژیم، تهدیدی برای همسایگان و جهان است».
حتی روزنامه‌های حکومتی نیز ادعاهای مقامات رژیم را زیر سؤال می‌برند. جهان صنعت(۸اسفند) به‌نقل از یک متخصص بیماریهای عفونی نوشت: «به‌آمار‌هایی که اعلام می‌شود نمی‌توان اعتماد کرد. رئیس‌جمهور اعلام کرده که این ویروس از شنبه مهار می‌شود! حرفی ناممکن زده است».

جان زندانیان در معرض خطر

تراژدی دیگر شیوع ویروس کرونا در زندانهاست که با توجه به‌ تراکم و وضعیت فاجعه‌بار بهداشتی زندانها، پیش‌بینی می‌شود کشتار بزرگی در راه است.
یکی از مهره‌های رژیم به‌نام زالی که به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار و فرمانده ستاد عملیات مبارزه با کرونا در استان تهران معرفی شده، به‌ قوه قضاییه پیشنهاد نموده است «در مورد زندانیان استان تهران با «غربالگری و طبقه‌بندی» که در مورد جرمهای کیفری انجام می‌دهند به‌شرط صدور گواهی صحت... اجازه مرخصی به‌ زندانیان داده بشود که بتوانند بار قابل توجهی از این تجمعات کم بشود».
پیش از این نیز آخوند جلاد رئیسی، سردژخیم قوه‌ قضاییهٔ خامنه‌ای، با شیادی‌ از مصون کردن زندانها و زندانیان در برابر بیماری کرونا سخن گفته بود.
در همین رابطه خانم مریم رجوی به‌ کمیسر عالی و شورای حقوق‌بشر ملل ‌متحد فراخوان داد: «برای حفظ جان و سلامت زندانیان دست‌به‌کار شوید و از یک فاجعه بزرگ انسانی ممانعت کنید»؛ خانم رجوی با اشاره به‌ مانور آخوند رئیسی در همین رابطه، افزود: «دستورالعمل نمایشی آخوند سرجلاد ابراهیم رئیسی درباره مصون کردن زندانها و زندانیان در این خصوص، فریبکاری و سرپوش بر این فاجعه است».

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید
بر اندازیم


#ایران #کروناویروس
#coronavirus
#Iran

#سال_سرنگونی


 #قیام_تا_پیروزی


 #مجاهدین_خلق


#درود_بر_کانونهای_شورشی