۱۴۰۳ مرداد ۵, جمعه

وحشت رزیم ضد بشر از مزار شهیدان - در سالروز آغاز قتل‌عام ۶۷ آرامستان خاوران به روی مادران و خانواده های شهیدان بسته شد!


                                          درب آرامستان خاوران - مزار شهیدان قتل عام ۶۷

عوامل خامنه ای مانع از ورود خانواده شهیدان قتل عام به خاوران شدند

خبرهای رسیده حاکی است که روز جمعه ۵ مرداد در سالگرد آغاز بزرگترین قتل‌عام زندانیان درسال ۶۷، بار دیگر آرامستان  خاوران به روی خانواده‌ها وبستگان شهیدان  بسته ماند. براساس این گزارش  بار دیگر خانواده‌های زندانیان سیاسی اعدام شده در سال ۱۳۶۷ از ورود به مزار عزیزانشان در آرامستان  خاوران بازماندند. این خانواده‌ها مجبور شدند گل‌های خود را پشت درهای بسته مزار شهیدان  قرار دهند.

طی هفته های گذشته نیز عوامل خامنه ای با بهانه‌های مختلف در آرامستان  خاوران را به روی خانواده‌ها و عزیزان زندانیان قتل عام شده درسال ۶۷ بستند و مانع از زیارت مزار شهیدان شدند.

لازم به یاد آوری است که آرامستان  خاوران یکی از اسناد مهم و تردید ناپذیر قتل‌عام ۶۷ توسط خمینی است که رژیم طی سالیان گذشته بارها تلاش کرده است که آن را محو کند. در  خاوران هزاران زندانی سیاسی مجاهد و مبارز که عمدتا در جریان قتل عام ۶۷ طی ماههای مرداد و ۶۷ به دار آویخته شدند آرمیده اند. از همین رو از نظر عفو بین الملل و نیز گزارشگران حقوق بشر وابسته به سازمان ملل خاوران یکی از اسناد تاریخی از این قتل عام است و باید مثل دیگر شواهد قتل عام حفظ شود. عوامل رژیم در سالهای گذشته بسیاری از گورستانها و مزارهای مربط به قتل عام شدگان ۶۷ را در شهرهای اهواز، مشهد،  تبریز و دیگر نقاط ایران از بین بردند.

تلاش عوامل حکومتی برای ممانعت از دیدار خانواده‌ها از آرامستان  خاوران نیز تلاشی درجهت انکار قتل عام و به فراموشی سپردن  مهمترین سند  این جنایت نسل کشی  است.

با این وجود طی سالیان گذشته خانواده های زندانیان مبارز و مجاهد سربدار شده هرگز از پیگیری مزار عزیزان شان کوتاه نیامدند و هموار برای زنده نگهداشتن آخرین اسناد تاریخی قتل عام تلاش کردند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7