۱۴۰۳ مرداد ۵, جمعه

تعطیلی مرکز تروریستی وحنگ افروزی رژیم در هامبورگ یک ضربه کمرشکن به تروریسم دولتی ایران


صبح چهارشنبه ۳مرداد ۱۴۰۳، پلیس آلمان به مرکز هامبورگ و مراکز وابسته به آن در سراسر کشور حمله کرد. وزارت کشور آلمان اعلام کرد که فعالیت‌های این مراکز به‌دلیل پیروی از اهداف ضد قانون اساسی ممنوع شده و اموال آن‌ها ضبط شده است. این مراکز شامل آکادمی اسلامی آلمان، انجمن حامیان مسجد ایرانی ـ اسلامی در هامبورگ، مرکز فرهنگ اسلامی در فرانکفورت، انجمن اسلامی بایرن در مونیخ و مرکز اسلامی برلین هستند.

وزیر کشور آلمان تأکید کرد که این اقدامات علیه اسلامگرایان افراطی است و نه علیه دین اسلام یا مسلمانان. شورای ملی مقاومت ایران این اقدام را “دیرهنگام اما ضروری” خواند و خواستار تعطیلی نمایندگی‌های رژیم ایران و اخراج عوامل آن شد. این مراکز به تهدید و جاسوسی علیه پناهندگان و مخالفان ایرانی متهم شده‌اند.

مرکز هامبورگ یا مرکز هماهنگی تروریستی

مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان نماینده مستقیم “ولی فقیه” ایران بوده است. این مرکز به طور تهاجمی ایدئولوژی “انقلاب اسلامی” را در آلمان گسترش می‌دهد و به اجرای دستورات سیاسی “ولی فقیه” می‌پردازد. وزیر کشور آلمان تأکید کرده که این اقدامات علیه اسلامگرایان افراطی است و نه علیه دین اسلام یا مسلمانان.

شورای ملی مقاومت ایران این اقدام را “دیرهنگام اما ضروری” خوانده و خواستار تعطیلی نمایندگی‌های رژیم ایران و اخراج عوامل آن شده است. این مراکز به تهدید و جاسوسی علیه پناهندگان و مخالفان ایرانی متهم شده‌اند. هم‌چنین، به نقش این مرکز در ملاقات‌های تروریست‌ها و جاسوسان رژیم ایران اشاره شده است.

پولیتیکو – ۳مرداد ۱۴۰۳نوشت:

وزارت کشور آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که مرکز اسلامی هامبورگ  را به‌دلیل تعقیب اهداف اسلامگرای افراطی و عمل به عنوان نماینده رژیم  ایران ممنوع کرده است.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان در حساب  X اعلام کرد که، «امروز ما «مرکز اسلامی هامبورگ» را که یک ایدئولوژی تمامیت‌خواه را تبلیغ می‌کند، ممنوع کردیم. این مرکز از تروریست‌های حزب‌الله حمایت می‌کند. 

وزارت کشور آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که از صبح زود در ۵۳مکان در هشت ایالت آلمان جست و جو صورت گرفته است. علاوه بر مرکز هامبورگ، مقامات هم‌چنین گروه‌های تابعه سراسری را در فرانکفورت، مونیخ و برلین ممنوع کردند.

طبق تحقیقات، این مرکز به‌عنوان نماینده رژیم ایران عمل می‌کرد و به‌دنبال صدور انقلاب اسلامی به آلمان بود.

در این بیانیه آمده است، «تحقیقات به‌وضوح ثابت می‌کند که مرکز اسلامی هامبورگ به عنوان نماینده ولی فقیه ایران به‌طور مستمر دستورالعمل سیاسی صدور «انقلاب اسلامی» را انجام می‌دهد.»…


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7