۱۴۰۳ تیر ۲۸, پنجشنبه

ریچارد گرنل، سرپرست سابق اطلاعات ملی آمریکا در کنوانسیون جمهوریخواهان: ایران با کمک جو بایدن در حال جنگ در اسرائیل و غزه است


سخنرانی ریچارد گرنل، سرپرست سابق اطلاعات ملی آمریکا  در کنوانسیون جمهوریخواهان: ایران با کمک جو بایدن در حال جنگ در اسرائیل و غزه است

پس از 16 سال جنگ و هرج و مرج، زمانی که رئیس جمهور ترامپ در کاخ سفید بود، جهان متفاوت به نظر می رسید. روسیه در زمان اوباما و بایدن به اوکراین حمله کرد. اما پوتین جرأت تشدید تنش در دوره ترامپ را نداشت. در دوران ترامپ، چین به چالش کشیده شد. در دوران ترامپ، بالکان صلح آمیزتر بود. در دوران ترامپ، خاورمیانه قراردادهای صلح تاریخی امضا کرد.

در دوران ترامپ، ایران ورشکسته بود. در دوران ریاست جمهوری ترامپ، ما منافع آمریکا را در اولویت قرار دادیم. هیچ جنگ جدیدی وجود نداشت. جنگ های قدیمی به پایان رسید. و آمریکا بزرگترین اقتصاد جهان را داشت.

اما پس از چهار سال از زمان جو بایدن، جنگ ها بازگشته اند. طالبان برگشته است. و اعضای داعش از مرز شکسته جنوبی آمریکا وارد شده‌اند. روسیه در حال حرکت کشتی های جنگی در سواحل فلوریدا است. چین به همسایگان خود قلدری می کند.

ایران با کمک جو بایدن در حال جنگ در اسرائیل و غزه است. و حامیان رادیکال جو بایدن بر دانشگاه های ما غلبه کرده اند، پرچم های آمریکا را به آتش کشیده اند، تروریست ها را تشویق می کنند و به انقلاب خشونت آمیز فراخوان میدهند. دلیل اینکه جهان در آتش است این است که رئیس جمهور بایدن از چند جهت ضعیف است.

اما مخالفان دونالد ترامپ در اینجا و خارج اکنون به وضوح شجاعت و انعطاف باورنکردنی او را می بینند. با ترس ایستاده اند. و از فکر بازگشت او در ترس هستند. با رای دادن به رئیس جمهور ترامپ، شما به قدرت و لطفی که صلح و رفاه را به شما، خانواده شما، آمریکا و جهان باز می گرداند، رأی می دهید. هرگز اجازه نده کسی به تو چیز  دیگری بگوید.

کنوانسیون جمهوریخواهان روز سوم  - ریچارد گرنل، سرپرست سابق اطلاعات ملی



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7