۱۴۰۳ مهر ۱۹, پنجشنبه

روزنامه آفتن پستن نروژ: سیاست شکست خورده غرب در قبال ایران



 روزنامه آفتن پستن نروژ سیاست شکست خورده غرب در قبال ایران
برای دهه ها، کشورهای غربی سیاست ناکارآمدی را در قبال ایران در پیش گرفته اند که اغلب دستور کار تهاجمی رژیم را تقویت کرده است. این رویکرد که مبتنی بر بازدارندگی و ترس از بی ثباتی( خاور میانه'م) است، اکنون منسوخ شده است.رویدادهای اخیر نقاط ضعف رژیم را آشکار کرده است و ارزیابی مجدد ( برای اتخاذ سیاست‌های جدید علیه رژیم.
مرگ رهبران کلیدی حماس و حزب‌الله، گروه‌های نیابتی اصلی ایران، آسیب‌پذیری رژیم را نشان می‌دهد.
تهدید به آتش زدن منطقه دیگر همان وزن را ندارد . علی خامنه ای اکنون بیشتر شبیه یک ببر کاغذی به نظر می رسد تا یک تهدید واقعی.
کشورهای غربی چندین دهه است که به طور غیرمستقیم قدرت نظامی ایران و حزب الله را تقویت کرده اند. امتیازات سیاسی و همکاری های اقتصادی، رژیم را با ظلم به مردم خود و حمایت از سازمان های تروریستی، مطمئن تر کرده است. کشورهای غربی باید بدانند که نگرش منفعل کارساز نیست و تنها یک تلاش هماهنگ می تواند تهدید رژیم را خنثی کند.
اعتراضات ادامه دار در ایران نشان می دهد که مردم (اپوزیسیون- م) از رژیم به ستوه آمده اند. جوانان و اپوزیسیون اعتماد خود را به مقامات از دست داده اند و راه حل دیگری جز سقوط رژیم نمی بینند.
کشورهای غربی باید از مبارزه مردم ایران برای حقوق دموکراتیک شان حمایت کنند.
حفظ سیاست های فعلی تنها باعث تقویت قدرت رژیم می شود.
مسعود رجوی، رهبر بزرگترین جنبش مقاومت ایران، شورای ملی مقاومت، مدتهاست که نسبت به سقوط رژیم هشدار داده است. از دست دادن متحدان کلیدی ضربه ای جدی به خامنه ای است که در حال از دست دادن کنترل است. رجوی تاکید می کند که مردم باید برای قیام کامل برای تضمین انقلاب دموکراتیک در ایران آماده باشند.
کشورهای غربی باید سیاست شکست خورده خود در قبال ایران را کنار بگذارند. زمان برای استراتژی جدیدی فرا رسیده است که نفوذ بی ثبات کننده ایران را کنار بگذارد.
آینده خاورمیانه با مبارزه مردم پیوند خورده است و تنها یک تلاش متحد می تواند تغییری پایدار ایجاد کند.

کمال خشنود : از زندانیان سیاسی ایرانی برای ایران آزاد


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍