۱۳۹۹ شهریور ۲۶, چهارشنبه

🌹🌹🌹اعدام نوید افکاری الگویی جدید توسط رژیم ضد بشری برای اعدام 🌹🌹🌹


zamaneh15.jpg
نوید افکاری 
🌹🌹🌹اعدام نوید افکاری الگویی جدید توسط رژیم ضد بشری برای اعدام 🌹🌹🌹

نوید افکاری :مردم! اگر من اعدام شدم همه بدانند در قرن بیست و یکم با این همه هزینه و سازوکارهای حقوق بشری و سازمان‌ ملل و شورای امنیت و غیره، یک انسان بی‌گناه در حالی که تلاش‌ کرد و جنگید، اعدام شد.

اینها بخشی از حرف‌های نوید افکاری بود که چند روز پیش از اعدامش در یک فایل صوتی از زندان شیراز منتشر شده بود. روزی که صدای پرصلابت او را شنیدیم که به هیچ وجه به صدای انسانی در انتظار مرگ شبیه نبود، باور نمی‌کردیم جمهوری اسلامی روی دیگری از ابتکار و خلاقیت خود در خفه کردن صدای مخالف را به ما نشان خواهد داد و او را بدون رعایت تشریفات قانونی اعدام کرده و شبانه دفن خواهد کرد.

نوید افکاری و برادرش وحید در ۲۶ شهریور ۹۹ به اتهام قتل حسین ترکمان که به نظر می‌رسد در حاشیه اعتراضات مرداد ۹۷ کشته شده است، بازداشت شدند. اعتراضاتی که پس از افزایش ناگهانی قیمت دلار و به تبع آن بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم صورت گرفت.

حسن ترکمان که از نیروهای حراست اداره آب شیراز بوده و به گفته برخی منابع غیر‌رسمی در اعتراضات نیز به عنوان نیروی امنیتی شرکت داشته، در مقابل منزلش با ضربات کارد کشته می‌شود. پس از دستگیری، نوید افکاری به استناد گزارش پزشکی قانونی که در پرونده او موجود است و نشانه‌هایی از شکنجه را در بدن او تشخیص داده است، تحت شکنجه‌های شدید جسمی و روانی به قتل حسن ترکمان اقرار می‌کند و در نتیجه این اقرار حکم اعدام او صادر می‌شود.رژیم بخاطر تنفر جهانی وموج گسترده اعتراض برای این حکم به شیوه شیادانه ودجالانه دیگری با عنوان قصاص خانواده مقتول متوسل شد تا چندروزی دیگر عمر ننگین اش را با سرکوب واعدام وادامه دهد اما کورخوانده چون اگر مماشات گران و مبارزه خواهان  بی هزینه  وبی تفاوتی ها شکافی روی رژیم ومدره بودنش واصلاح طلبی او داشتند این بار حتی رایان دیرین مماشات چیش فهمیدند که دیگر باید این رژیم برود واین رژیم با کانونهای شورشی وارتش آزادیبخش و ارتش قیام وگرسنگان به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد 


🌳💧 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی❤️🌳🍒

🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی🌳🌹🌹🌹  

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #کروناویروس #اعدام نکنید🌳💧

لام🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧