۱۴۰۲ مرداد ۲۲, یکشنبه

حمله مسلحانه به شاهچراغ در شیراز- سرنخ در بیت خامنه ای


                                             حمله مسلحانه در شاهچراغ

به گزارش رسانه‌های حکومتی بعدازظهر امروز به شاهچراغ در شیراز به‌طور مسلحانه حمله شده است. خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) اعلام کرد: به‌گفته یک منبع آگاه در پی حمله تروریستی دو مهاجم مسلح به شاهچراغ تاکنون ۴ نفر کشته شده‌اند

رسانه حکومتی انتخاب نوشت: استاندار فارس اعلام کرد که این حمله یک کشته و ۵ مجروح به‌جا گذاشته است.اما منابع دیگر رژیم تاکنون چندین خبر ضد ونقیض دراین باره نوشتند که هنوز درحال خبر سازی هستند 

خبرهای رژیم درباره  این موضوع طی همین ۲۴ ساعت  ضد و نقیض بود . راستی هدف از این اقدام چه بود ؟، چه دستی پشت اینکار است؟ ، چرا  اینکار الان انجام شد  ، چرا رژیم هربار در استیصال ودراوج بحران است یک حادثه درست میکند تا اذهان را منحرف نماید ، اقدام مسلحانه قبلی  د رشاهچراغ بعد از انعکاس چندین سناریو ضد ونقیض که همه  رسانه ای شد مشخص گردید که  سیستم های رژیم پشت اینکار بودند.  همچنانکه خمینی دجال میگفت اینها خرمنهای مردم را آتش میزنند بعد مشخص شد کار سپاه پاسداران است ، همچنین خمینی میگفت اینها خودشان خودشان را شکنجه میکنند ، اقدامات دیگری که بعدا توسط مهره ها وکارگزاران ریزشی افشا شد مانند :

انفجار حرم امام رضا
کشتار کشیشان مسیحی
انفجار حرم سامرا عراق کشتار ودهها اقدام کار رژیم است وبس
اکنون نیز که به سالگرد قیام نزدیک هستیم وهرروز از صبح تا شب در رسانه ها وامجاهدین میگویند وهمه درحال لرز ووحشت هستند لاجرم رژیم سناریوهایی برای منحرف کردن تنظیم میکند وباید منتظر اقدامات بعدی باشیم

**

 خبراین حادثه  از یورو نیو ز :

بنا بر اعلام رسانه‌های رژیم  ایران، دو فرد مسلح عصر یکشنبه در ورودی زیارتگاه شاهچراغ شیراز اقدام به تیراندازی به سمت حاضران کردند. ساعاتی بعد از انتشار این خبر، مقامات استان فارس در این باره که افراد مسلح دو نفر هستند، ابراز تردید کردند.

«تسنیم» رسانه وابسته به سپاه پاسداران، پیش از اظهارنظر مسئولان، به نقل از خبرنگار خود در شرح ماجرا نوشت که «دو نفر» تلاش کردند از باب المهدی وارد حرم شوند و یکی از آنها به سمت افراد حاضر در ورودی تیراندازی کرده است. 

تسنیم تصریح کرد که یکی از افراد مسلح، بازداشت شده و فرد دیگر متواری است. این رسانه همچنین نوشت که در حال حاضر درهای حرم بسته شده و اطراف آن تحت کنترل نیروهای امنیتی برای یافتن فرد مسلح متواری است.

**

خبر این حمله از آناتولی ترکیه : استانبول/خبرگزاری آناتولی

محمدهادی ایمانیه، استاندار استان فارس ایران درباره وقوع حمله مسلحانه به زیارتگاه شاهچراغ شهر شیراز گفت: در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ 7 نفر مجروح شده و حداقل یک زائر جان خود را از دست داده است.

استاندار استان فارس همچنین اعلام کرد که عامل تیراندازی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و همچنین نسبت به وضعیت دیگر مجروحان حادثه ابراز نگرانی کرده است.

رسانه های ایران عصر امروز یکشنبه از وقوع تیراندازی در حرم شاهچراغ در شهر شیراز خبر دادند.

به گزارش تلویزیون دولتی ایران، طی این حمله «تروریستی» چندین تن زخمی شده اند. فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز شمار مجروحین را 7 تن اعلام کرده است.


# براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7