۱۴۰۳ اردیبهشت ۸, شنبه

شکست رژیم ولایت فقیه ایران د رمرحله جدید زن ستیزی حتمی وقطعی است ، زیرا زنان ایران قوی بودن را با مقاومت خود انتخاب کردند


                  زنان ایران قوی بودن را با مقاومت خود انتخاب کردند 

اقدامات نفرت‌انگیز علیه زنان در این شرایط حاکی از بحران‌های ناشی از مقاومت و اعتراضات به‌خصوص زنان دردمند است. زنان دردمندی که پس از گذشت ۴۵سال از عمر ننگین این حاکمیت، هم‌چنان حق تعیین سرنوشت از آنان گرفته شده است. خامنه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر بحران‌های داخلی و منطقه‌ای خود، تنها راه چاره را حجاب و بگیر و ببند دید. او گفت که «نظام جمهوری اسلامی در مقابل هنجارشکنی دینی هم مسئولیت دارد. مسئولان نباید کوتاهی کنند و آمران به‌‌معروف و ناهیان از منکر به‌‌وظیفه خود عمل کنند».

بله، عذر و بهانه‌ای موسوم به بدحجابی، اولین دست‌آویز این رژیم برای بستن و مهار فضای جامعه است. او در واقع از این طریق می‌خواهد تمامی جامعه را به بند بکشد و حق مقاومت کردن را سلب کند. رژیمی که از ابتدای حاکمیت ننگینش توسط خمینی به گور شده، اختناق و زنجیر را برای زنان میهن تشدید کرد. گرگ‌های هار نظام نیز در ترس از نگرانی و عواقب آن به‌طور خاص مقاومت زنان دلیر میهن به‌سر می‌برند. این ترس و واهمه موجب جنگ میان آن‌ها و جناح‌های حاکمیت شده است.

رسانه‌های دولتی و مرحله نوین

خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه از قول ا‌ژه‌ای گوشخوار که ریاست آن را بعهده دارد چنین می‌نویسد: «در مورد عفاف و حجاب هم قانون داریم مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را در دهه‌های گذشته تا حال داریم. برای دستگاه‌های مختلف ماموریت تعریف ‌شده، وظایف تعریف شده است. هر کدام از این دستگاه‌ها ملزم هستند به‌وظایف خودشون عمل کنند. دولت وظایف دارد، مجلس وظایفی دارد، قوه قضاییه وظایفی دارد، نیروی انتظامی هم وظایفی دارد. با اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۱ و بعد از آن افتاد، واقعاً مردم دیدند که بعضی از موضوعات با هدایت دشمن با حمایت دشمن از جمله عفاف و حجاب، رخ داد. از فراجا خواسته شد و آن‌ها را موظف کردند که در امر عفاف و حجاب‌ انجام وظیفه کنند».

معلوم می‌شود که اوضاع رژیم حسابی بحرانی و خراب است، برخاستن نسلی از زنان و مقاومت‌شان، لرزه بر سراپای آنان انداخته است. یک رسانه‌ دولتی دیگر می‌نویسد: «ما وارد مرحله جدیدی از تنش در منطقه و در شرایط نیمه‌جنگی  می‌باشیم، هر لحظه ممکن است تغییرات نامیمون باشد. در چنین شرایطی مهمترین عنصر تعیین‌کننده معادله تنش خارجی، اتحاد و رضایت عمومی در داخل است. این گشت ارشاد با اقدامات خودسرانه خود دست‌آوردهای عملیات نظامی علیه اسراییل را به‌باد می‌دهد. این اقدامات فراتر از دوقطبی کردن جامعه، به ‌تنفر اجتماعی تبدیل خواهد شد».

روزنامه اعتماد هم می‌نویسد: «بازگشت ون‌های بدون نام گشت ارشاد به‌ خیابان‌ها و موتور‌سواران و نیروهای انتظامی برای دستگیری زنان برای حجاب تعجب‌برانگیز است. خسارت‌های ناشی از این نوع نگرش در سال ۱۴۰۱ به اندازه کافی کشور را با چالش روبه‌رو کرده است‌».

ترس از چالش‌ها و مقاومت زنان دلیر

نگرانی و وحشت کارگزاران نظام از این موضوع حجاب و مقاومت کردن زنان و دختران دلیر تمامی ندارد. این ترس و نگرانی را می‌توان حتی در سخنان اژه‌ای گوشخوار در نشست قوه قضاییه نیز دید که می‌گوید: «فراجا باید بتواند وظایف خودش را به‌خوبی انجام بدهد، پشتیبانی‌های لازم باید بشود تا انجام بدهد. ما باید کمک بکنیم اگر احیاناً اشکال و ایرادی هست، این اشکال و ایراد رفع بشود. خدای ناکرده نسبت به‌حافظان امنیت خودمان و انضباطی، احیاناً یک کاری نکنیم که آن‌ها برایشان مشکلات بیشتر بشود».

آری، همانطور که می‌بینید وحشت سراپای وجود کارگزاران رژیم قرون وسطایی وفاشیست دینی  را گرفته است. پس خروش فریادها و مقاومت زنان در قبال این وحشی‌های عقب مانده  قرن، بایستی بیشتر و تهاجمی‌تر از اعتراضات سال ۱۴۰‍۱ ‌باشد. پس از گذشت ۴۵سال این حاکمیت ننگین، هنوز در پیچ و خم‌های تبعیض و بی‌عدالتی علیه زنان می‌باشد. آن‌ٰها بیش از هر چیز از مقاومت زنان و دختران دلیر میهن در هراس هستند. بنابر این شکست رژیم ولایت فقیه ایران د رمرحله جدید زن ستیزی حتمی وقطعی است  ، زیرا زنان ایران قوی بودن را با مقاومت خود انتخاب کردند 


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  
🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی
🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   
🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7