۱۴۰۳ فروردین ۲۹, چهارشنبه

محمد خاتمی شیاد ؛ از چنگ بدقواره اصلاح طلبی تا ناقور بدصدای جنگ طلبی!


در فرهنگ ایرانی ضرب المثل چوب دو سر نجس خیلی با شخصیت سیاسی محمد خاتمی همگونگی دارد. او تلاش کرده بود با فریبکاری، دیکتاتوری ولایت فقیه را یک حاکمیت مشروع و مدنی جابزند. اما خیلی زود طشت رسوایی‌اش از نظر مردم ایران از بام افتاد. اما در همان حال مغضوب و منفور بارگاه ولایت فقیه هم شد. اکنون که خامنه‌ای در مخمصه استراتژیک سختی گرفتار شده است، محمد خاتمی تلاش دارد نقش یک مغضوب و گنه‌کار خوش طینت! را ایفا کند. محمد خاتمی در واکنش به‌موشک پرانی خامنه‌ای به‌سمت اسراییل تمام قد پشت خامنه ایستاد و این اقدام رژیم ایران را شجاعانه، منطقی و قانونی  نامید.

خاتمی در واکنش به تهاجم پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به اسراییل گفت:

«عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین‌المللی انجام دهد و نهاد‌های بین‌المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی پاسخ می‌ماند.»

محمد خاتمی  و تمجید از جنگ افروزی

به گزارش جماران، وی ضمن تایید این اقدام و تمجید از آن افزود: «این اقدام پاسخی بود به حمله تجاوزکارانه رژیم اشغالگر به کنسولگرى ایران که منجر به شهادت سرداران رشید سپاه و تنی چند از هموطنان ما شده بود.»

محمد خاتمى در جمع مشاوران خود مدعی شد که عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل با لحاظ همه جوانب امر در چارچوب مقررات روشن و مناسبات قانونی بین‌المللی صورت گرفت.

عملیات ایران حاوی این پیام روشن بود که اسرائیل تصور نکند که هر جنایت و شرارت و عمل خلاف مقررات مسلم بین‌المللی انجام دهد و نهاد‌های بین‌المللی هم در مقابل آن به وظیفه قانونی خود عمل نکنند بی‌پاسخ می‌ماند.

خاتمى در پایان اظهار امیدواری کرد که با قطع جنایت‌های رژیم اشغالگر و برقراری آتش‌بس، مردم مظلوم غزّه از این وضعیت پررنج و عذاب رهایی یابند و منطقه که سخت نیازمند امنیت و پیشرفت است روی آرامش را ببیند.

این که خاتمی و جریان اصلاحات‌چی‌های قلابی در چنین شرایطی پابوس خامنه‌ای شوند و زیر علم او سینه بزنند، البته برای مردم چیز جدیدی نیست. این که با داعیه حمایت از کشور و امنیت  به نشخوار مهملات سپاه پاسداران بپردازند البته  بازهم چیزی جدید نیست. اما نباید فراموش کنند که پرونده جنگ طلبی‌شان نیز همانند اصلاح طلبی‌شان بی‌سرانجام خواهد ماند. اما روسیاهی  تاریخی این باند که در بزنگاه‌ها به خدمت خامنه‌ای و دیکتاتوری سیاه مذهبی در می‌آیند، بیش از همیشه ماهیت رسوای این تبه‌کاران را نشان می‌دهد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7