۱۴۰۳ خرداد ۱۱, جمعه

چرا جلیقه ضدگلوله پاسدار قاآنی به او چسبیده است؟- هراس او برای چیست ؟


جدا نشدن پاسدار قاآنی از جلیقه ضد گلوله اش به یک موضوع مورد توجه فضای مجازی تبدیل شده است. بعد از ترور قاسم سلیمانی و این روزها بعد از به دره سقوط کردن رییسی آنکه بیش از دیگران وحشت زده است پاسدار قاآنی است. حضور قاآنی با جلیقه ضد گلوله درمحل ملاقات وزارتخارجه اکنون به یک سوژه خنده تبدیل شده است.پاسدار قاآنی در این دیدار مثل دیگر دیدارهایش در این روزها با جلیقه ضدگلوله‌اش حاضر شد.

قاآنی از چه می ترسد؟

واقعیت این است که قاآنی در نقش فرمانده نیروی تروریستی قدس در لیست ترویستی است. او هدفی مشروع برای جهان است. چون تمامی تحرکات تروریستی که در منطقه خاورمیان و حتی آمریکای لاتین و شمال آفریقا صورت می گیرد زیر فرماندهی سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس است.

بنابراین قاآنی از سرنوشت ژنرال بی سرانجام یعنی سلیمانی به خوبی درس گرفته است که باید محتاط بود. او به ندرت در مراسم علنی شرکت می‌کند. برای او آشکار است که جهان غرب به سادگی از کنار نقش سپاه پاسداران در جنگ افروزی در غزه نمی گذرد. ممکن است در کوتاه مدت به دلیل کشتار و قتلعام مردم فلسطین توسط اسراییل توجهات به مسایل دیگر معطوف شود،اما صورت مساله اصلی جهان قطعا بعد از این جنگ«سرمار » در تهران خواهد بود. قاآنی به خوبی آگاه است که او اولین هدف برای نشانه گرفتن سر مار است.

البته او و سپاه قدس به دلیل جنایاتی که در سرکوب داخل و نسبت به هموطنان انجام دادند، بیش از هر کس دیگری مورد بغض و نفرت مردم ایران و جوانان هستند.

پس باید به قاآنی حق داد که جلیقه اش را هرگز از تن خارج نکند. هرگز کفش اش را از پا در نیاورد و البته باید به حفاظت خود بیفزاید.

هرچند تجربه سلیمانی و رییسی ثابت کرده است که این احتیاط‌ها بی فایده است. و وقتی موعد و قضا و قدر رسیده باشد، نه کفشی برای فرار باقی می ماند و نه جلیقه ای برای فرار از گلوله. انگشترهای بر جای مانده سلیمانی و رییسی گواه خوبی برای قاآنی است!


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7