۱۴۰۳ تیر ۶, چهارشنبه

احمد وحیدی، وزیر کشور رژیم آخوندی ایران در جمع خبرنگاران.: عربستان وکانادا با دایر کردن شعبه اخذ رای برای انتخابات موافقت نکردند


احمد وحیدی، وزیر کشور رژیم  ایران در جمع خبرنگاران.: عربستان وکانادا  با دایر کردن شعبه اخذ رای برای انتخابات موافقت نکردند 

مخالفت عربستان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برای حجاج ایرانی - درحالی که کمتر از ۴۸ ساعت تا شروع انتخابات ریاست جمهوری ایران مانده، وزیر کشور چهارشنبه ۶ تیر اعلام کرد که عربستان سعودی نپذیرفته که شعبه اخذ رای برای حجاج ایرانی که در این کشور حضور دارند دایر شود. پیش از این کانادا هم که میزبان یکی از بزرگترین جوامع ایرانیان خارج از کشور است، با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران اعلام مخالفت کرده بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایرنا، احمد وحیدی، وزیر کشور با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از ایرانیان به دلیل شرکت در مراسم حج در عربستان حضور دارند، گفت که ریاض تا کنون قبول نکرده که مقامات ایرانی شعبه اخذ رای در این کشور داشته باشند.

درحالی که امروز چهارشنبه آخرین روز تبلیغات نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است، وحیدی ابراز امیدواری کرد که عربستان در فرصت باقی مانده برای فراهم آوردن امکان رای‌گیری از حجاج ایرانی «رضایت» دهد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7