۱۴۰۳ تیر ۵, سه‌شنبه

حقوق زنان و نظرگا‌ه‌های زن ستیزانه کاندیداهای قلابی خامنه‌ای

 

رسانه حکومتی فرهیختگان در تاریخ ۳ تیرماه ۱۴۰۳نظرگاه‌های کاندیداهای قلابی حکومت ولایت فقیه در مورد حقوق زنان را درج کرده است. این گزارش تحت نام «آفتابه و لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی» تراوشات فکری ـ آفتابه‌ای غارنشینان اندیشه ولایت فقیه را منتشر کرده است. در سومین مناظره، مساله زنان ازجمله مسائلی است که سال‌ها به شگرد انتخاباتی بسیاری از کاندیداها برای جلب نیمی از جمعیت کشور تبدیل شده است.

آنها تلاش کردند با شعارهای پرطمطراق و جذاب و وعده‌های نمایش انتخاباتی گل‌درشت به سبد رای کاندیداها اضافه کنند. اما نه تنها گل درشتی به سبد بی‌کف گذاشته نشد بلکه تراوشات مشمئز کننده‌ای همچون چرک و عفونت فضا را آلوده کرد.

اعتراف آخوند پورمحمدی به ظلم و ستم علیه زنان آزاده

پورمحمدی جلاد که فاقد ارزش‌های انسانی است از بیان ستم و جنایتی که در حق زنان کرده است ابایی ندارد. اما برای اینکه رسوایی بیشتر و بی‌آبرویی او گسترده تر نشود با شعار‌های توخالی مدعی رحم و مروت می‌شود. او با تهاجم زن ستیزانه به حقوق زنان اینگونه نظرگاه آلوده به اندیشه قرون وسطایی خود را مطرح می‌کند: «امروز هنوز زنان را باور نکردیم! متاسفانه الان دیگران کعبه آمال جوانان و زنان ما را در هالیوود، بالیوود، نت‌فلیکس و بی‌تی‌اس و… تعیین می‌کنند. آیا سبک زندگی ما را خارجی‌ها باید تعیین کنند؟!

من پورمحمدی که در شرایطی ناچار بودم در سخت‌ترین مسئولیت‌های خشن و تلخ اشداء علی الکفار باشم، امروز می‌گویم که بر جوانان و زنان و دختران رحما باشیم».

منظور از مسولیت‌های خشن و تلخ اعدام هزاران زندانی زن قهرمان سرموضع هست که در تابستان ۶۷به فرمان خمینی خون آشام در زندان‌های حکومت به دست او قتل عام شدند.

قالیباف و چاشنی فریبکارانه تعریف و تمجید از زنان

رسانه حکومتی فرهیختگان در مورد عوام فریبی‌های قالیبافدر مورد حقوق زنان می‌نویسد: «او نسبت به زنان و رفاه آنها دغدغه داشته و تلاش کرده ‌است برای رفاه آنان برنامه‌ریزی کند که با چاشنی تعریف و تمجید از زنان همراه بود».

قالیباف از اقدامات خود که بیشتر جنبه تبلیغی داشت ضمن تایید حجاب پرده برداری کرد. او می‌گوید: «توانستیم تهران را که یک شهر مردانه بود تغییر دهیم. در شهرداری مرکز مداخله برای زنان را ایجاد کردم. اگر زن در خانه مشکلی پیدا کرد و مرد ناجوانمردی زن را بیرون کرد، کاری کرده بودیم که آن خانم شب بتواند در جای امنی حضور یابد». حتی برای سیسمونی خانواده‌اش هم کم نگذاشت.

قالیباف فقط از زمانی که در شهرداری غارت می‌کرد اقدامات خود را گفت که باغ و بوستان برای زنان درست کرده است. اما وارد نظرگاه خود نشد که چه دیدی نسبت به حقوق زنان آزاده میهن دارد که البته بی‌دلیل هم نیست. چون نمی‌تواند از دایره محدود اندیشه ولایت فقیه بیرون بیاید.

پزشکیان شاخص نظرگاهش را رابطه خود درخانه گفت

طبیعی است که غارنشیتی در اندیشه ولایت فقیه نظرگاه سالمی در مورد حقوق زنان آزاده میهن ندارد. منظور از غارنشینی نشستن فیزیکی در یک غار نیست. بله منظور تفکر و دیدگاهی است که برخاسته از عمق تاریخ قرن‌های گذشته نسبت به زنان است. شاخص پزشکیان کشیک دادن در خانه بوده است. او رابطه خود و همسرش را برای نشان دادن دیدگاهش نسبت به حجاب و فعالیت‌های زنان شاخص قرار داد. به زبان ساده زن محبوس خانه و تعامل و عدم اجبار در چهار دیواری خانه مد نظر این غارنشین بود.

حقوق زنان از دید سعید جلیلی از باند فاشیستی حاکم

بنا به نوشته رسانه حکومتی فرهیختگان جلیلی تاکید بر حجاب داشت. او گفت: «حجاب برای حضور اجتماعی زن است. جلیلی سپس تاکیدات ویژه‌ای نیز روی زنان خانه‌دار داشت و ایران را در موضوع زنان در جهان سرآمد دانست و گفت نقطه قوت ما، زنان هستند. تلاش‌های جلیلی برای نپرداختن به مسائل و چالش‌های حوزه حقوق زنان و حتی اختلاف نظرهای زیاد در این موضوع ممکن است مخاطب را دچار این بیم کند که ایشان در تلاش است روی مشکلات زیادی که وجود دارد سرپوش بگذارد».

وعده‌های توخالی قاضی زاده در مورد حقوق زنان

فرهیختگان حکومتی در مورد نظرات قاضی زاده در مورد حقوق زنان نوشت: «قاضی‌زاده که با وعده کارت رفاهی هوشمند برای خانوارها آمده بود، مساله یک میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه زوجین را نیز مطرح کرد که چون وعده مالی سنگینی از سوی کاندیدا بود، وعده چندان دقیقی به نظر نرسید و بهتر بود قاضی‌زاده حالا که تبعیض را مطرح کرد به جایگاه زنان و توانمندی‌هایشان در دولتش نیز اشاره می‌کرد».

نظرگاه‌های زاکانی برخاسته از اندیشه ولایت فقیه در مورد حقوق زنان

فرهیختگان حکومتی در مورد نظرگاه‌های زاکانی در مورد نقش زنان می‌نویسد: «‌زنان مساله نیستند، فرصت هستند». رسانه حکومتی فرهیختگان سپس می‌نویسد: «زاکانی گفت برای زنان کنار هم قرار گرفتن فرزندآوری و تعلیم و تربیت و فعالیت‌های اجتماعی ممکن است». طبعا آنچه که این کاندیدها از حقوق زنان گفتند علی‌رغم اینکه جنبه تبلیغاتی را در نظر گرفتند اما به وضوح نشان می‌دهد که حرف‌هایشان پزهای همان خانی است که آفتابه و لگن هفت دست داشت اما شام و ناهار هیچی. آن‌ها در مقام مجیزگویی گوی سبقت را از هم ربودند.

با همان افکار پوسیده، اما به نظر می‌رسد که برای رسانه‌های حکومتی هم ثابت شده است که نظرگاه‌های افراد خامنه‌ای حرف‌های پوچ و بی‌محتوایی بیش نیست. به همین دلیل باید فریاد زد که حرف مردم ایران برای سرنگونی باند تبهکار ولایت فقیه امروز این است «زن، مقاومت، آزادی».


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7