۱۴۰۳ خرداد ۱۸, جمعه

قربانعلی پوراحمدی از بریدگی تا مزدوری برای رژیم آدم‌کش خامنه‌ای – محمدمهدی نظیفی



گماشته پیشانی سیاه  اطلاعات آخوندی قربانعلی پوراحمدی از صحنه چرخان‌های نمایش‌های وزارت اطلاعات در استان گیلان است. او سال‌هاست که با دوره‌گردی در شهرهای مختلف این استان با تحت فشار قرار دادن خانواده‌ها و دادن اطلاعات دروغ نسبت به سرنوشت فرزندان مجاهدشان در اشرف و لیبرتی و هم‌چنین در آلبانی، آنها را به توطئه علیه مجاهدین و ساکنان اشرف وادار می‌کرد تا به‌این ترتیب خدمات خودش را به وزارت اطلاعات ارائه کند.

پرونده این مأمور پیشانی‌سیاه آکنده از خیانت است. صحنه گردانی بسیاری سیرک‌های نمایشی وزارت با استفاده از خانواده‌ها علیه مجاهدین و جمع‌آوری امضا برای طومار‌های ساخته و پرداخته وزارت اطلاعات خطاب به مجامع حقوق‌بشری و اعزام تعدادی از این خانواده‌ها به عراق و در اطراف اشرف که با هدف زمینه‌سازی کشتار مجاهدین صورت می‌گرفت، برخی از اقدامات این مزدور است.

این مأمور خودفروخته به همراه سایر مأموران و مزدوران نیروی تروریستی قدس و با حمایت دولت دست‌نشانده مالکی، پشت درب اشرف نخستین، مجاهدین را تهدید به کشتن و دستگیری می‌کردند. اما حالا از سر افلاس و درماندگی اربابش خامنه‌ای، به صحنه آمده و دلسوز سرنوشت من و عواطف خانوادگی‌ام شده است.

البته این هم بخش دیگری از نمایش‌های وزارت اطلاعات برای پیشبرد توطئه‌های کثیفش علیه این آلترناتیو و نیروی سرنگون کننده‌اش است که در پوش خانواده و ارتباطات خانوادگی توسط این پادوی آخوندها صحنه گردانی می‌شود.

این همان رژیم است که وقتی برادرم کریم نظیفی بعد از ۹سال که به‌دلیل هواداری از سازمان مجاهدین در زندان همین رژیم آدمکش در بند بود و در زندان به بیماری قلبی مبتلا شده بود، اجازه رفتن به دکتر را به او نمی‌دادند تا جایی که وضعیت بیماریش به‌شدت وخیم شد. مزدوران سپاه پاسداران و اطلاعاتی‌ها به‌خاطر این‌که او در زندان فوت نکند، برادرم را آزاد کردند و بعد از مدت کوتاهی به‌خاطر همان مشکل قلبی فوت کرد.

مصادره خانه پدری و اخراج بستگان هوادار و تهدید و ارعاب آنها بخش دیگری از این فشارها بوده که در تمام سالیان گذشته از جانب این رژیم خون‌ریز صورت گرفته و البته هم‌چنان بر همه خانواده‌های مجاهدین ادامه دارد.

باید به مزدور تبهکار  قربانعلی پوراحمدی و بقیه مزدوران بگویم، در شرایطی که رژیم درمانده آخوندی با بحران لاعلاج سرنگونی مواجه است، مجاهدین و مقاومت را عامل اصلی این وضعیت فلاکت‌بار خودش می‌داند، فشار را روی خانواده‌های مجاهدین تخلیه می‌کند و روزانه صدها خانواده مجاهدین را تحت فشار قرار می‌دهد و علیه مجاهدین شیطان‌سازی می‌کند. این همان رژیم است که صدها خانواده مجاهدین را در زندان‌های قرون‌وسطایی خود به بند کشیده و باعث متلاشی شدن هزاران خانواده شده است. با نیکا شا‌کرمی و سایر جوانان قیام دست به شنیع‌ترین جنایت‌ها می‌زند و فقط در همین اردیبهشت ماه بیش از۱۰۰نفر را اعدام کرده است.

آری در این رژیم جنایت‌پیشه و آدمکش همه‌چیز برای حفظ استبداد مذهبی و خلیفه خون‌ریز ارتجاع است.

حرف من مجاهد خلق با تمامی مزدوران اطلاعاتی و انجمن نجاستش یک چیز بیش نیست؛ دور نیست روزی که مجاهدین با ارتش آزادیبخش ملی ایران و کانون‌های‌شورشی و به همت خلق قهرمان ایران، طومار این رژیم را در هم پیچیده و آن را سرنگون و به زباله‌دان تاریخ بسپارند و دموکراسی و آزادی را در سراسر ایران‌زمین برقرار نمایند.

محمد مهدی نظیفی - خرداد ۱۴۰۳

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7