۱۴۰۳ خرداد ۳۱, پنجشنبه

گزارش فولکر تورک کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل به پنجاه و ششمین جلسه شورای حقوق‌بشر درباره نقض حقوق‌بشر در ایران


                                    فولکر تورک کمیسر عالی حقوق‌بشر سازمان ملل 

فولکر تورک کمیسر عالی حقوق‌بشر روز ۲۹خرداد در گزارشی به پنجاه و ششمین جلسه شورای حقوق‌بشر درباره نقض حقوق‌بشر در ایران گفت: در جمهوری اسلامی، با اجرای اقدامات جدید برای اجرای قانون حجاب، هم‌چنان گزارشهایی مبنی بر سرکوب‌های خشونت‌آمیز، از جمله دستگیریهای گسترده، علیه زنان و دختران به‌دلیل بی‌حجابی دریافت می‌کنیم.

پیش‌نویس لایحه حمایت از خانواده با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تهدیدی برای اعمال تدابیر بازدارنده و تنبیهی بیشتر برای زنان و دختران است.

به‌طور کلی‌تر، پیش از انتخابات ریاست جمهوری، من خواهان احترام به حقوق آزادی بیان و تجمع و حفاظت از خبرنگاران هستم. من هم‌چنین فراخوان خودم را برای توقف فوری مجازات اعدام، با توجه به افزایش گزارش‌شده اعدامها از ابتدای سال، تکرار می‌کنم... .


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7