۱۴۰۳ تیر ۴, دوشنبه

مصاحبهٔ تلویزیون سراسری اسپانیا با پروفسور آلخو ویدال کوادراس


                             مصاحبهٔ تلویزیون سراسری اسپانیا با پروفسور آلخو ویدال کوادراس

مصاحبهٔ تلویزیون سراسری اصلی اسپانیا با پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت - پروفسور ویدال کوادراس برای من از لحظه اول روشن بود که این سوء قصد توسط رژیم ایران برنامه‌ریزی و تأمین مالی شده است توسط دیکتاتوری مذهبی جنایتکاری که مردم را در ایران سرکوب می‌کند من طی سالیان طولانی خودم را با حمایتم از مقاومت ایران علیه این دیکتاتوری وحشی متمایز کرده بودم و به‌همین دلیل آنها تلاش کردند من را بکشند.

تلویزیون سراسری اصلی اسپانیا، طی برنامه‌یی ساعاتی پس از اعلام دستگیری تروریستی که در نوامبر گذشته در مادرید به پروفسور آلخو ویدال کوادراس شلیک کرد گفت: فرد دستگیر شده محرز عیاری فرانسوی ۳۷ساله با اصلیت تونسی با چندین سابقه جرم است که از بعد از این حمله مورد پیگرد قرار گرفت. او عضو موکرو مافیا یک سازمان خیلی خطرناک مستقر در هلند است. 
مجری: در این نقطه از بابت تحقیقات که پیش رفته، شما ظن واضحی دارید که چه رخ داد و داستان چی بود؟
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: البته برای من از لحظه اول روشن بود که این یک سوء قصدی است که توسط رژیم ایران برنامه‌ریزی و تأمین مالی شده است. توسط دیکتاتوری مذهبی جنایتکاری که مردم را در ایران سرکوب می‌کند. چرا که من طی بسیاری سال‌ها خودم را با حمایتم از مقاومت ایران علیه این دیکتاتوری وحشی متمایز کرده بودم و به همین دلیل آنها تلاش کردند که من را بکشند.


مجری: از چه زمان تهدیدها شروع شد؟
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: خب در اکتبر ۲۰۲۲ رژیم ایران یک لیست از دشمنان خود منتشر کردند. این لیست شامل اشخاص و سازمانها می‌شد. من شماره یک در لیست اشخاص بودم همراه با ۲ سیاست‌مدار اسپانیایی دیگر و در بخش سازمانها، ۲ تای اول در لیست، یکی را برای سالیان رئیس افتخاری آن بودم زمانی که در پارلمان اروپا بودم و هم‌چنان ریاست دیگری را به عهده‌دارم. بنابراین خیلی روشن بود که من در تیررس رژیم ایران قرار گرفته بودم.


مانوئل: بله صبح بخیر، آقای ویدال کوادراس، ببینید من توجهم به این جلب می‌شود که سرویس‌های مخفی یا اطلاعات (رژیم) ایران از موکرو مافیا استفاده کرده باشه برای از بین بردن یک فرد. منظورم این است که رژیم ایران یکی از سرویس‌های از سرویس‌های مخفی شناخته شده توانمندی را با بیش از ۳۰ هزار مأمور در سراسر دنیا دارند، که شما به‌خوبی مطلع هستید. چرا این سفارش به یک ارگان بیرونی را در مورد این جنایت مشخص دادند.
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: خب به‌خاطر این‌که آنها بسیاری از مخالفان ایرانی که خارج از ایران بودند به‌قتل رسانده‌اند. همان‌طور که گفتید آنها خودشان اینکار را انجام می‌دادند. یا سپاه پاسداران یا اعضاء وزارت اطلاعات اینکار را می‌کردند و بسیاری از مخالفان رو خارج از ایران به‌قتل می‌رساندند. ولی از بعد از حمله‌یی که در یک رستوران در برلین به اسم میکونوس انجام دادند در اوایل دهه ۹۰ میلادی که آنجا یک گروه از مخالفان کرد ایرانی را به‌قتل رساندند، واکنش خیلی تندی از جانب اتحادیه اروپا و دموکراسی‌های غربی در فرم تحریم‌ها و قطع روابط به همراه داشت.
لذا از آن زمان به بعد رژیم روش خود را عوض کرد. الآن کاری که می‌کنند این است که قتل‌ها را به مافیاهای کشورهای مختلف سفارش می‌دهند. به‌عنوان مثال چند سال پیش اف.بی.آی یک سوءقصد را خنثی کرد که به یک مافیای آمریکای لاتین سفارش قتل جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ و سفیر در سازمان ملل داده شده بود.
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: خب، خیلی مطمئن هستم که چه کسی این حمله را دستور داده. این رژیم دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران است. ولی قاضی اسپانیایی که این پرونده تحقیق را پیش می‌برد در دادگاه ملی، این را یک پرونده محرمانه اعلام کرده است و این محرمانه ماندن پرونده چندین بار طی این مدت تمدید شده است، لذا من اطلاعی از جزئیات نقطه فعلی پیشرفتها در پرونده فراتر از این‌که همه می‌دانیم ندارم.


نفر پنل: ولی خب شاید سخت باشد که آدم باید به این فکر کند که مثلا چقدر پول پرداخت کردند برای کشتن شما؟ یعنی قیمتی که برای گرفتن جان شما دادند.
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: خب. من نمی‌دانم بدون شک یک موضوع جالبی است.


مجری: بدون شک
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: امیدوارم که من را خیلی ارزان ارزیابی نکرده باشند!


نفر پنل: بدون شک که این‌طور نبوده آقای ویدال کوادراس. به شما تبریک میگم از بابت این روحیه!
مجری: چه جالب. این ویژگی برجسته شماست که در چنین شرایطی با شوخ‌طبی برخورد می‌کنید. خیلی ممنونم که همراه ما بودید آلخو ویدال کوداراس.
پروفسور آلخو ویدال کوادراس: تشکر بسیار از شما

.

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7