۱۴۰۳ خرداد ۱۶, چهارشنبه

سخن روز سایت مجاهد - «چالش بزرگ کانون‌های شورشی برای ماشین سرکوب»


سخن روز : همزمان با ضربه جبران‌ناپذیر مرگ جلاد۶۷ بر پیکره پوسیدهٔ نظام قتل‌عام، ضربات سخت کانون‌های شورشی با ۶هزار پراتیک انقلابی در شهرهای مختلف، ارکان نظام را به لرزه درآوند.مشعل به‌دستان دلیر انقلاب دموکراتیک مردم ایران، هم‌زمان با سالگرد مرگ دجال خون‌آشام، با به آتش کشیدن تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای و رئیسی و قاسم سلیمانی در خیابان‌ها و میادین شهرهای میهن درخشیدند.

تاون هال در مقاله‌یی به قلم سفیر کن بلک‌ول نمایندهٔ سابق آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل متحد، می‌نویسد: «هفتهٔ گذشته، با کشته شدن ابراهیم رئیسی و امیر عبداللهیان در سقوط هلیکوپتر رژیم ایران دچار آشوب شد. این نشان‌دهنده یک شکست مهم برای علی خامنه‌ای ولی‌فقیه است که اکنون با یک بحران تشدید شده و تسلط مخاطره آمیزتر بر قدرت مواجه است.

بلک ول می‌افزاید: مرگ رئیسی به‌عنوان یک کاتالیزور برای جمعیتی خواهد بود که از شرایط سیاسی ـ اجتماعی و اقتصادی حاکم سرخورده شده‌اند. به‌ویژه در میان نسل جوان، نسبت به تمام آنچه رئیسی مظهر آن بود، بیزاری عمیقی وجود دارد و مرگ او را به‌عنوان نقطه‌عطف مهمی تلقی می‌کند... علاوه بر این، ظهور هزاران فعال شجاع در سراسر کشور که به‌عنوان تیم‌های کوچک کانون‌های شورشی فعالیت می‌کنند، چالش بزرگی را برای ماشین سرکوب رژیم ایجاد کرده است».

گسترش ضربات آتشین ضداختناق شورشگران پس از هلاکت جلاد۶۷ همراه با شعارهای «زن، مقاومت، آزادی» و «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر» در شهرهای میهن، به جهانیان نشان داده که مردم ایران و فرزندان پیشتازش مصمم اند ایران را از چنگال رژیم قتل‌عام رها سازند.

به‌رسمیت شناختن این حق مسلم کانون‌های شورشی در برابر پاسداران دیکتاتوری دینی، اکنون از خواستهای مبرم مقاومت و رمز پیشروی قیام مردم ایران برای سرنگونی دشمن ضدبشری است.

در بیانیهٔ‌مشترک ۵۵۳تن از قانونگذاران انگلستان، اکثریت نمایندگان پارلمانهای کانتون ژنو، ولز، مالت، استونی، مولداوی و اکثریت پارلمان ایتالیا آمده است: «رژیم ایران همهٔ راههای فعالیت سیاسی را برای تغییر بسته است، از این‌رو جهان آزاد باید حق مردم ایران برای قیام و حق کانون‌های شورشی مجاهدین برای مقابله با سپاه پاسداران را به‌رسمیت بشناسد».

اکثریت اعضای مجلس سنای هلند نیز ضمن فراخون به لیست‌گذاری تروریستی سپاه و به‌رسمیت شناختن مبارزه کانون‌های شورشی علیه سپاه پاسداران، به کارزار جهانی حمایت از مقاومت و کانون‌های شورشی پیوستند.

ریشارد چارنسکی، عضو کنفرانس رؤسای هیأت‌های پارلمان اروپا، در اجلاس بزرگ پارلمان اروپا در استراسبورگ گفت: «اتحادیه اروپا بایستی سپاه پاسداران را لیست‌گذاری تروریستی کند. ما باید از مقاومت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق در داخل ایران حمایت کنیم و حق آنها را برای مبارزه با رژیم به‌رسمیت بشناسیم».

هروه سولیناک، نایب‌رئیس کمیته پارلمانی برای یک ایران دموکراتیک در جلسه پارلمانی در سالن ویکتور هوگو مجلس ملی فرانسه گفت: پیش‌بینی فروپاشی این رژیم از طریق تضعیف درونی، اشتباه بزرگی خواهد بود. تنها گزینه موجود اتکا به مردم و عزم آنها برای رهایی از دست ستمگران است. هزاران کانون شورشی در این راستا تلاش می‌کنند و سخنان امروز ما خطاب به آنهاست». سپس آندره شاسین، رئیس گروه کمونیست و معاون کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک ضمن اشاره به مقاومت مردم فرانسه در برابر اشغال نازی‌ها گفت: «قیام علیه استبداد و ستم راه‌حلی است که به مردم ایران و اپوزیسیون سازمان‌یافته آن تحمیل شده است. با قطعیت و در عین‌حال با اثبات می‌خواهم بگویم که کانون‌های شورشی مجاهدین در ایران تجلی بخش همین حقوقی هستند که اجداد ما دو سده پیش به‌رسمیت شناختند و پدران ما از آن برای مقاومت علیه اشغالگری نازی‌ها استفاده کردند».


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7