۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

جوییش نیوز سندیکا – آمریکا : حزب‌الله و ایران برای یک مبارزه با اسرائیل در مدیترانه برنامه‌ریزی می‌کنند


          جوییش نیوز سندیکا – آمریکا : حزب‌الله و ایران برای یک مبارزه با اسرائیل در مدیترانه برنامه‌ریزی می‌کنند

نصرالله نگران است که اسرائیل با استقرار نیروی هوایی خود در پایگاه‌های قبرس، مانع از حمله حزب‌الله شود، سناریویی که نیروی هوایی اسرائیل IAF در طول تمرین‌های نظامی در سال گذشته با قبرس انجام داد.حزب الله به رهبری حسن نصرالله در حال هماهنگی با ایران برای گشودن جبهه جدیدی علیه اسرائیل در دریای مدیترانه است. هدف خنثی کردن توانایی های نیروی هوایی اسرائیل است که حزب الله آن را بزرگترین تهدید خود می داند.

استراتژی نصرالله شامل هدف قرار دادن قبرس است که به گمان او می‌تواند به عنوان یک پایگاه عملیاتی جایگزین برای IAF در صورت وقوع جنگ با لبنان باشد.

هشدار اخیر نصرالله به قبرس با هدف جلوگیری از همکاری این کشور با اسرائیل، به عنوان بخشی از کمپین گسترده‌تر حزب‌الله و ایران برای افزایش آگاهی بین‌المللی درباره پیامدهای احتمالی جنگ همه جانبه با اسرائیل بود.

نصرالله به دنبال ایجاد فشار بین المللی بر اسرائیل برای جلوگیری از یک حمله پیشگیرانه قابل توجه، چه از طریق حملات هوایی یا زمینی، از جمله حملات هوایی در مقیاس بزرگ مانند حملاتی است که جنگ دوم لبنان در سال 2006 پس از کمین حزب الله به سربازان اسرائیلی در حال گشت زنی آغاز شد.

وی تاکید می کند که هر درگیری آینده با قوانین و استراتژی های جدید به طور قابل توجهی متفاوت خواهد بود.

تهدیدهای حزب الله شامل اولین حمله به اسرائیل شامل تهاجم زمینی به جلیلیه، احتمالاً از طریق تونل، حمله به کشتی های اسرائیلی در دریای مدیترانه، استقرار گروهی از پهپادها در حریم هوایی اسرائیل برای هدف قرار دادن پایگاه های نظامی و تاسیسات استراتژیک، و حمله به سکوهای گازی اسرائیل در دریای مدیترانه است. ...




🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7