۱۴۰۳ تیر ۱۲, سه‌شنبه

واشنگتن اگزمینر - رهبران ارشد سابق دفاعی آمریکا : برای توقف حملات حوثی ها، باید ایران را هدف قرار داد


          واشنگتن اگزمینر - رهبران ارشد سابق دفاعی آمریکا  :  برای توقف حملات حوثی ها، باید ایران را هدف قرار داد


بسیاری از رهبران فعلی و سابق معتقدند که ایالات متحده باید ایران را هدف قرار دهد تا حملات حوثی‌ها را که کشتی‌های تجاری را در آبراه‌هایی در سواحل یمن که قبلاً به شدت در آنها تردد می‌شد هدف قرار می‌دهند، متوقف کند.این حملات از ۱۹ نوامبر ۲۰۲۳ آغاز شد و حوثی‌ها گفته‌اند که این کار را در همبستگی با فلسطینی‌های آسیب‌دیده از جنگ اسرائیل و حماس در غزه انجام می‌دهند و به گفته یک مقام دفاعی ایالات متحده، از آن زمان تا ۱۳ ژوئن ۱۹۰ بار به نیروی دریایی و کشتی‌های تجاری آمریکا حمله یا تهدید کرده‌اند..

مقامات آمریکایی مدت‌هاست ایران را به تامین سلاح حوثی‌ها به عنوان یکی از نیروهای نیابتی تهران در منطقه متهم کرده‌اند. با توجه به اینکه حملات حوثی‌ها نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد، مقامات دفاعی سابق استدلال می‌کنند که وزارتخانه باید برای توقف حملات حوثی‌ها، باید بر ایران تمرکز کند.

ژنرال بازنشسته جوزف وتل به واشنگتن اگزمینر گفت، «ما به طور موثر بر ایران فشار نیاورده‌ایم تا این رفتار را متوقف کند، خواه این به معنای افزایش فشار بر آنها باشد. من لزوماً پیشنهاد نمی‌کنم که مرکز شهر تهران را بمباران کنیم، اما باید کارهایی را انجام دهیم تا بر آنها فشار بیاوریم.»...« ترجمه بخشی از مقاله »

واشنگتن اگزمینر – به قلم مایک برست 


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7