۱۴۰۳ شهریور ۳۱, شنبه

حسن نصرالله سرکرده حزب الشیطان وابسته به رژیم آخوندی اعتراف کرد ضربه بی‌سابقه‌ای خوردیم!


    حسن نصرالله سرکرده حزب الشیطان وابسته به رژیم آخوندی  اعتراف کرد ضربه بی‌سابقه‌ای خوردیم!

اعتراف حسن نصرالله به خوردن ضربه بی‌سابقه

در پی انفجارات وسایل ارتباطی حزب‌الله لبنان، دبیر کل این گروه، حسن نصرالله اعتراف کرد که این گروه ضربه بی‌سابقه‌ای خورده است.حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، روز پنج‌شنبه ۲۹شهریور ۱۴۰۳ در سخنرانی خود اعلام کرد که پس از انفجار پیجرها و بیسیم‌های این گروه ، حزب‌الله ضربه بی‌سابقه‌ای متحمل شده است. وی تاکید کرد که این حمله تلفات انسانی و امنیتی قابل توجهی به همراه داشته است.

نصرالله افزود که دشمنان قصد داشتند با انفجار ۴ هزار پیجر که در دست اعضای حزب‌الله بود، تعداد زیادی از افراد این گروه را در لحظه‌ای از بین ببرند.

حسن نصرالله، اذعان کرد که این حادثه به لحاظ امنیتی و انسانی یکی از بزرگترین ضربات تاریخ حزب‌الله و حتی تاریخ درگیری با دشمنان بوده است.

نصرالله تاکید کرد که با وجود این ضربه، ساختار «مقاومت» پابرجا باقی ماند و هدف دشمنان که نابودی سیستم فرماندهی و کنترل و از بین بردن فرماندهان حزب‌الله بود، محقق نشد.

او همچنین وضعیت حزب‌الله را با شرایط غزه و فلسطین مرتبط دانست و گفت تا زمانی که جنگ در غزه متوقف نشود، جبهه لبنان فعال باقی خواهد ماند و حزب‌الله تمامی عواقب آن را می‌پذیرد.

نصرالله همچنین در مورد بازگرداندن بیش از یکصد هزار شهروند اسرائیلی که به دلیل حملات موشکی حزب‌الله مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند، اعلام کرد که تنها راه بازگشت آن‌ها توقف جنگ در غزه و کرانه باختری است.

حسن نصرالله، در ادامه هشدار داد که اگر اسرائیل بخواهد کمربند امنیتی در مرز لبنان ایجاد کند، با مقاومت شدید مواجه خواهد شد.

این درحالی‌ است که مقامات اسرائیلی پیشتر اعلام کرده بودند که هدف اصلی دور کردن نیروهای حزب‌الله از مرز برای بازگشت امن جابه‌جاشدگان اسرائیلی به خانه‌هایشان است.

ابعاد ضربه حسن نصرالله را معترف نموده است

حسن نصرالله در ادامه افزود که اسرائیل از همه خطوط قرمز عبور کرده و این اقدامات به منزله اعلان جنگ علیه لبنان است.

پس از سخنرانی نصرالله، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، اعلام کرد که عملیات نظامی اسرائیل علیه حزب‌الله ادامه خواهد داشت.

اسرائیل مسئولیتی در قبال انفجار وسایل ارتباطی حزب‌الله نپذیرفته است، اما حزب‌الله، مقامات حکومت ایران و حماس، مسئول این حملات را متوجه اسرائیل کرده‌اند.

وزارت بهداشت لبنان در تاریخ ۲۸شهریور اعلام کرد که بر اثر انفجارهای اخیر ۲۵نفر کشته و ۷۰۸ نفر زخمی شده‌اند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که این وسایل ارتباطی توسط اعضای حزب‌الله استفاده می‌شده است. روز قبل از این رویداد، انفجار پیجرها در دستان اعضای حزب‌الله منجر به کشته شدن ۱۲نفر و زخمی شدن ۲۳۲۳ نفر شده بود.

همزمان با سخنرانی حسن نصرالله، جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز بیروت پرواز کردند و مناطقی را در جنوب لبنان بمباران نمودند.

از زمان حمله غافلگیرکننده حماس به اسرائیل در تاریخ ۱۵مهر ۱۴۰۲، تبادل آتش میان حزب‌الله و اسرائیل آغاز شد. حزب‌الله اعلام کرده که هدف از این حملات کاهش فشار بر فلسطینیان در نوار غزه است.

تبادل آتش میان دو طرف منجر به تخلیه بسیاری از مناطق شمال اسرائیل و جنوب لبنان شده است.

در حالی که حسن نصرالله اذعان به متحمل شدن ضربه‌ای بزرگ کرده است، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، در پیامی به او اعلام کرد که «اسرائیل با شکست بزرگی مواجه خواهد شد و جبهه مقاومت به زودی پاسخ قاطعی خواهد داد.»


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍