۱۴۰۳ مهر ۲۷, جمعه

منصور نظری پادوی حقیر گشتاپوی آخوندی در آرزوی دست‌بوسی آخوندک قاضی


                                                             مزدور اطلاعات در فرانسه منصور نظری 

سیرک قضاییه جلادان تحت عنوان «دادگاه۱۰۴نفر از اعضای مجاهدین و مقاومت ایران» که از آذرماه سال گذشته به نمایش گذاشته شده، هر هفته تازه‌تر از تازه‌تری از جست و خیز میمونهای ولایت را عرضه می‌کند. در نمایش جلسه نوزدهم یکی از مأموران خارج کشوری رژیم به‌نام منصور نظری پشت خط آمد تا علیه مجاهدین لجن‌پراکنی کند. وی متأسف بود چرا از راه دور شهادت می‌دهد و نمی‌تواند حضوری «خدمت» رسیده و دست آخوندک قاضی را ببوسد. این مأمور گشتاپوی آخوندی برای اعلام سرسپاری خود به خمینی ضدبشر و پس‌مانده‌هایش می‌گوید: «. . . پیرو آقای خمینی بودیم خلاصه بعد هم انقلاب شد و بعد دیگه ما تو این دستگاه هم بودیم تا چی می‌گن انقلاب پیروز شد و یک مدتی گذشت ما هم به‌لحاظ سیاسی و فهم شعور سیاسی خیلی پایین بودیم یعنی در حدی نبودیم که بتونیم بد و خوب خیلی چیزها را تشخیص بدیم. در نتیجه سازمان مجاهدین. . . ما را به سیستم خودشون جذب کردند یعنی علت بخواهم که حرف خودم را بگم از روی جهالت بود نه از روی آگاهی. . . »

معلوم نیست چه حکمتی در کار است که شاهدان این سیرک، قبل از به‌اصطلاح ادای شهادت ابتدا باید منکر عقل و شعور خود شده تا مورد قبول و مصرف آخوندها واقع شوند.

قبل از او مزدور دیگری به اسم جمال امیری با خفت و خواری بعد از سلام و صلوات و تقدیر و تشکر از ولی امر مسلمین جهان! ابتدا برای بالا بردن نرخ خودش گفت من اصلاً جبهه رفته نظام هستم و جانبازم. . . شیخک قاضی هم متحیر پرسید، تو که می‌گویی دو سال جبهه رفتم، چطور شد که سر از مجاهدین درآوردی؟

جمال امیری خود را مجنونی که عقل درست حسابی نداشته، معرفی کرد و گفت: «گفتم که موجی بودم!» اصلاً «من جانبار اعصاب و روانم!» ولی چند دقیقه بعد از ایفای نقش جانباز موجی، در نقش یک حقوقدان که پادوی دادگستری رژیم جهل و جنایت است، حکم صادر کرد و گفت: «همه اون اعضاء. . . که الآن توی این سازمان (مجاهدین) هستند از نظر من همه شون محکوم هستند، محکوم به مرگ هستند. . . »

مزدور منصور نظری کیست؟

منصور نظری از سال ۸۳ در تیف به خدمت وزارت اطلاعات درآمد و در شبکه وزارت اطلاعات در تیف در کنار مزدورانی هم‌چون نادر نادری (معروف به نادر پاسدار)، محمد رزاقی (معروف به محمد رذل) ، محمد کرمی، مجید روحی، حامد صرافپور، حمید سیاه منصوری و. . . قرار گرفت.

همزمان با تعطیلی تیف (خروجی تحت کنترل نیروهای آمریکایی که در جنب اشرف۱، برپا شده بود) مزدوران مسعود خدابنده و بتول سلطانی با کمک سفارت رژیم در بغداد و کنسولگری آن در اربیل وظیفه استخدام افراد جدید و اعزام آنها به ‌اروپا به‌خصوص فرانسه از طریق جعل مدرک به‌ شیوه غیرقانونی را برعهده داشتند. افراد استخدام شدهٔ جدید ابتدا برای چک و توجیه به‌ایران اعزام می‌شدند و پس از دادن تعهدات ضروری به وزارت اطلاعات، مجدداً با پاسپورت ایرانی به ترکیه و سپس به یونان اعزام می‌شدند. در یونان پس از تحویل دادن مدارک ایرانی و تعویض آن با مدارک جعلی کشورهای اروپایی، به فرانسه و سایر کشورهای اروپا اعزام می‌شدند.

مزدور منصور نظری از همین طریق به فرانسه فرستاده شد تا علیه مقاومت ایران به وزارت اطلاعات خدمات رسانی کند.

شبکه وزارت اطلاعات در فرانسه:
شبکه وزارت اطلاعات آخوندها در فرانسه
شبکه وزارت اطلاعات آخوندها در فرانسه

در آن زمان مسئولیت عناصر وابسته به‌رژیم در فرانسه برعهده کریم حقی بود که به ‌عامل وزارت اطلاعات رژیم در فرانسه به ‌نام علی وصل بود.

افشای شبکه وزارت اطلاعات در فرانسه

مزدورانی که به‌ کریم حقی وصل بودند عبارت بودند از: عباس صادقی نژاد، نادر نادری، محمد رزاقی، منصور نظری، حامد صرافپور، محمد کرمی و تعدادی دیگر از مزدوران که در یک انجمن پوششی وزارت اطلاعات به‌نام «ایران باستان – راه درخشان» فعالیت می‌کردند. و در همان سال توسط مقاومت ایران افشا شدند.

نامه نگاری و مراجعه به ‌ارگانهای بین‌المللی

یکی از وظایف مشخص شده مأموران وزارت اطلاعات در خارج کشور زمینه‌سازی و مشروع کردن کشتار و قتل‌عام اشرفی‌ها می‌باشد. مراجعه به سفارت عراق در پاریس و ارسال نامه به‌ پسرخواندهٴ ولی‌فقیه ارتجاع در عراق در همین راستا است:

«آقای نوری المالکی نخست‌وزیر محترم عراق
با تقدیم احترام. . . خوشبختانه امروز از طریق رسانه‌های خبری مطلع شدیم که هیأتی از دولت محترم عراق به‌ریاست آقای موفق‌الربیعی به ‌پادگان اشرف در عراق مراجعه نموده و رسماً خواهان بسته‌شدن اسارتگاه اشرف شدند ما از این اقدام قانونی و بشردوستانه قدردانی و حمایت نموده و امیدواریم که این نوع اقدامات قانونی ادامه یابند. . . ما جدا شدگان [مجاهدین] نیز از شخص شما و هیأت محترم عراقی سپاس‌گزاریم. با کمال احترام امضاء کنندگان شامل:
۱-محمد رزاقی ۲- حسن پیرانسر ۳- حمید سیاه منصوری ۴- محمد بازیار پور ۵- نادر نادری ۶- منصور نظری ۷- حآمد صرافپور» (۹دی ۱۳۸۷)

نامه مزدوران وزارت اطلاعات به نوری المالکی

مزدورمنصور نظری در گفتگو با شعبه وزارت اطلاعات و بلندگوی مزدوران در خارج موسوم به مردم‌تی‌. وی از این‌که مجاهدین پروژه اتمی رژیم را افشا کرده‌اند، آه و فغان سرداده و گفت: «سازمان مجاهدین خلق چقدر تلاش می‌کنه تا هسته‌یی ایران به شکست بکشه، من یک فیلمی براتون فرستادم پخش کنید، این فیلم در رابطه با کارکردهای انرژی هسته‌یی و این‌که چقدر کمک می‌کنه به کشور ایران و مردم ایران در رابطه با بسیاری از بیماریها، کشاورزی و صنعت که انرژی هسته‌یی به‌عنوان انرژی است که مربوط به آینده است. همین الآن چقدر مورد استفاده قرار می‌گیره و مجاهدین خلق می‌خوان انرژی هسته‌یی ایران رو به‌گل بنشونن. . . »

پاسدار سربی گرداننده این بلندگوی رژیم برای رفع و رجوع این‌که مزدور رژیم نیست می‌گوید: «ضمنا ما به دوستان بگیم که منظور ما از نشان‌دادن این فیلم تعریف از حکومت ایران یا از آخوندها نیست به هیچ وجه چون اونها هم خیلی به‌اصطلاح اشکالات زیادی دارند (سایت وزارت اطلاعات موسوم به ‌آوا دیماه ۱۴۰۰)

منصور نظری بارها در برنامه‌های وزارت اطلاعات در خارج کشور شرکت کرده و توسط مأمورانی چون کریم حقی و مسعود خدابنده بکار گرفته شده است. پس از لو رفتن طرح تروریستی وزارت اطلاعات در گردهمایی سالانه مقاومت ایران در سال ۲۰۱۸ و دستگیری دیپلمات تروریست رژیم اسدالله اسدی، این مزدوران در ترس و وحشت از انتشار اسامی دفترچه سبز اسدالله اسدی، بسیاری از فعالیت‌های علنی خود را تعطیل کرده‌اند. برخی از آنها برای بازگشت به نزد اربابان‌شان در ایران، حاضر به پذیرش هر خفتی هستند.

هم‌اکنون که کفگیر رژیم در مضحکه دادگاه به ته دیگ خورده است، مزدور مسعود خدابنده مأمور به وظیفه شده که ۲۰۰ نفر را در خارج کشور به‌عنوان شاهد این دادگاه بسیج کند. اولین آنها در پرده نوزدهم رونمایی شد و منصور نظری را به صحنه آورد تا برای پابوسی شیخ قاضی و آستان‌بوسی ولی‌فقیه ارتجاع اعلام آمادگی کند. حال باید دید آیا از نمدٍ شرکت در این مضحکه، کلاهی برایش ماده می‌شود؟ شاید بلیط بازگشت به زیر قبای ملا را هم‌چون همپالکی‌هایش از وزارت اطلاعات دریافت کند.

منصور نظری پادوی حقیر گشتاپوی آخوندی در آرزوی دست‌بوسی آخوندک قاضی

مزدور مسعود جابانی سمت راست و مزدور نفوذی عباس صادقی‌نژاد سمت چپِ منصور نظری، هر دو به زیر قبای ملایان حاکم بر ایران بازگشته‌اند



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍