۱۴۰۳ مهر ۲۷, جمعه

بروکسل تایمز: طی تظاهراتی معترضان ایرانی از اتحادیه اروپا خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی شدند

بروکسل تایمز:  طی تظاهراتی  معترضان ایرانی از اتحادیه اروپا خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی شدند

حامیان شورای ملی مقاومت ایران بعد از ظهر پنجشنبه در خارج از اجلاس سران اتحادیه اروپا تظاهراتی برگزار می کنند.

تظاهرات در محکومیت رژیم ایران ساعت 13:30 روز پنجشنبه در خارج از نهادهای اتحادیه اروپا برگزار می شود. در حالی که ایران از درگیری های منطقه ای، سرکوب داخلی و تشدید اعدام ها رنج می برد، معترضان از اتحادیه می خواهند که سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند.

سپاه پاسداران در سال 1979 در پی انقلاب ایران تأسیس شد. برای اینکه دراتحادیه اروپا به عنوان یک سازمان تروریستی شناخته شود، باید حداقل یک حکم توسط یک نهاد قضایی در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر شود. دادگاه عالی منطقه ای دوسلدورف در آلمان حکم مناسبی صادر کرده است که اکنون باید توسط تمامی 27 کشور عضو تایید شود.

در همین حال اتحادیه اروپا شرکت هواپیمایی ملی ایران ایر را به دلیل حمل تجهیزات نظامی به روسیه تحریم کرده است. مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت از این تحریم ها استقبال می کند اما می گوید که این اقدام به تنهایی "ناکافی" است.

او گفت: «اتحادیه اروپا باید فورا سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری کند. اکراه و تعلل در انجام این کار تنها دیکتاتوری حاکم ایران را جری تر می کند و آن را تشویق می کند که دنبال کردن تروریسم و جنگ افروزی خود را تشدید کند و برنامه خود را برای تولید سلاح های هسته ای سرعت بخشد.»

سازمان رجوی می گوید از زمان روی کار آمدن مسعود پزشکیان در ماه اوت، بیش از 267 اعدام صورت گرفته است. گشت ارشاد که در سال 2022 مهسا امینی را تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داد، اقدامات خود علیه مردم را شدت بخشیده و درگیریهای منطقه ای باغث گسترش بی ثباتی شده است.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍