۱۴۰۳ مهر ۱۲, پنجشنبه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران - اعدام سبعانه ۱۶ زندانی از جمله یک زن زندانی در سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ مهر


                                               اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعدام سبعانه ۱۶ زندانی از جمله یک زن زندانی در سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ مهر. خانم رجوی با تأکید بر این‌که اعدام و جنگ‌افروزی ابزارهای خامنه‌ای برای مقابله با قیام و سرنگونی است جامعه جهانی را به حمایت از کارزار نه به اعدام و مشروط کردن رابطه با فاشیسم دینی به توقف اعدام و شکنجه فراخواند دژخیمان خامنه‌ای روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه ۷ زندانی از جمله یک زن را حلق‌آویز کردند. در این روز حمزه شهبازی، فضل‌الله پورنصیری، بهنام حسینی دستجردی و یک زن که از ۸ سال پیش در زندان بود همراه با دو زندانی دیگر در قزلحصار و وحید نوروزی در مشهد روانه چوبه‌های دار شدند.

سه‌شنبه ۱۰ مهرماه نیز دژخیمان ۹ زندانی را اعدام کردند که شامل نیما مرادی، نصرت‌الله نعمتی و مهدی خرسان در ایلام و رشید سپاهی در سراوان، میثم مظفری در کاشان، ناصر جمشیدی و دستگیر ساسولی در سمنان و دو زندانی در کرمان می‌باشد. یکشنبه ۸ مهر عبدل حبیبی در زندان کهنوج و مجتبی زعفرانی در بیرجند توسط جلادان خامنه‌ای حلق‌آویز شدند.

دوشنبه ۹ مهر علاوه بر اعدام دو زندانی در ملأعام در خمین که در اطلاعیه قبلی اعلام شد، نصاراحمد رحمتی در زاهدان به دار آویخته شد. پنجشنبه ۵ مهر علاوه بر ۳ زندانی که در اطلاعیه قبلی اعلام شد، شاهین یوسف اوغلی در تبریز اعدام شد. دوشنبه دوم مهرماه، ۷ زندانی اعدام شدند که اسامی ۴ تن از آنان در اطلاعیه ۶ مهر آمده بود. در همین روز خدامراد زندی در بروجرد، رامین پورصفر در رشت و محمدرضا نجاتی در شیراز اعدام شدند.

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت صدور تروریسم و جنگ‌افروزی در خارج و اعدام و سرکوب در داخل، تنها ابزارهای خامنه‌ای برای مقابله با انفجار خشم مردمی است که سالهاست خواهان سرنگونی این رژیم هستند. خانم رجوی هم‌چنانکه روز گذشته در شورای اروپا اعلام کرده بود بار دیگر جامعه جهانی را به حمایت از «کارزار نه به اعدام» و مشروط کردن روابط با فاشیسم دینی به توقف اعدام و شکنجه فرامی‌خواند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۲ مهر ۱۴۰۳ (۳ اکتبر ۲۰۲۴)


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍