ژان پیر بکه شهردار سابق اور پاریس واز حامیان مقاومت در تظاهرات پاریس: من بهعنوان نماینده و از سوی بسیاری از مقامات و نمایندگان منتخب در فرانسه و سراسر جهان اینجا هستم
ژان پیر بکه، شهردار پیشین اورسوراواز
من آمدهام تا همبستگی خود را ابراز کنم؛ همبستگی با مردم ایران که در کشور ایران تا این حد رنج میکشند. و من درک نمیکنم که چرا این تظاهرات مسالمتآمیز ممنوع شده است. البته این تجمع عملاً و در واقعیت شکل گرفته است، اما میدانم و حس میکنم که چندین هزار نفر دیگر نتوانستند به ما بپیوندند.
من اینجا هستم تا به شما بگویم که ما از گذشته تاکنون و همیشه در کنار شما بودهایم.
من بهعنوان نماینده و از سوی بسیاری از مقامات و نمایندگان منتخب در فرانسه و سراسر جهان اینجا هستم؛ کسانی که خواهان آزادی ایران هستند و میخواهند که مردم در آزادی و دموکراسی زندگی کنند. این طبیعتاً همان چیزی است که شما میخواهید و ما مثل همیشه در کنار شما هستیم.
مردم ایران نه شاه را میخواهند و نه ملا را! این دقیقاً همان آزادی و دموکراسی است که باید فردا روزی به نفع همگان بر مردم شما حاکم شود. زنده باد آزادی و زنده باد مردم ایران!
🟢 #نه_شاه_نه_شیخ
🍏# مجاهدین_خلق ایران # کانونهای شورشی
🌳 # مریم رجوی #ایران
