۱۳۹۹ شهریور ۲۵, سه‌شنبه

🌹🌹🌹 پیام عزیز مادر بزرگوار رضاییهای شهید در رابطه با شهادت نوید شورشگر🌹🌹🌹

 

افزودن شرح

🌹🌹🌹 پیام عزیز مادر بزرگوار رضاییهای شهید در رابطه با شهادت نوید شورشگر🌹🌹🌹 




  • 5

سلام و درود به خواهر عزیزم بهینه نامجو.

شهادت نوید قهرمان را از صمیم قلب به شما و فرزندانت تسلیت و البته تبریک می‌گویم. تسلیت به‌خاطر پرواز نوید قهرمان که خوبیها و دلاوری‌هایش را از زبان خودت شنیدم و به او افتخار کردم و تبریک به‌خاطر این‌که چنین فرزند پاک و شجاعی را در دامن پرمهرت به جامعه تحویل دادی و تا ابد باعث افتخار هر ایرانی آزادیخواه و شرافتمند است.

خواهر عزیزم می‌خواستم بهت اطمینان بدهم که پسر شجاع تو هرگز نمی‌میرد. او با فریاد هر ایرانی علیه آخوندهای جانی فریاد می‌زند و در رزم قهرمانانه کانون‌های شورشی که خواب را بر دشمنان حاکم بر ایران حرام کرده‌اند زنده و جاوید است.

دیشب تصویر نوید قهرمان را کنار تصویر قهرمان ملی مجاهد شهید علی‌اکبر اکبری و فرزند شهیدم مهدی را دیدم. اینها سه نماد مقاومت و قهرمانی در مقابل دو دیکتاتوری شاه و شیخ و هم‌چنین نماد تداوم مبارزه ملت ما هستند. آنها مثل چراغی راهنمای هر آزادیخواه ایرانی هستند و نشان می‌دهند با دشمن مردم چگونه باید مقابله کرد و قاطعیت به خرج داد. وجود و حضور آنها افشاگر جنایات شاه و شیخ است . خواهر عزیزم مطمئن باش که جوشش خون نوید گریبان آخوندهای جانی را خواهد گرفت و آنها راه خلاصی ندارند. چنان‌چه من به‌خوبی به یاد دارم که وقتی شاه خائن مجاهدین را به‌شهادت رساند از خونشان سیلابها برخاست و دیکتاتوری شاه را سرنگون کرد.

مطمئن باش با وجود نوید و نویدها در صفوف مقاومت ایران ما پیروز می‌شویم.

درود بر همه شهدای قیام قهرمانانه مردم ایران

درود بر کانون‌های شورشی

درود بر رجوی

زنده باد آزادی

🌳💧 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی❤️🌳🍒

🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی🌳🌹🌹🌹  

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #کروناویروس #اعدام نکنید🌳💧

لام🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧