۱۴۰۳ خرداد ۸, سه‌شنبه

انتخابات زودرس آنها و مسئولیت ملی ما ایرانیان!


انتخابات قلابی حکومت خامنه ای برای تعیین رئیس جمهور جایگزین برای رییسی قرار است روز ۸ تیر۱۴۰۳ برگزار شود. این شبه انتخابات از آن رو اهمیت دارد که دولت جوان حزب‌اللهی خامنه‌ای بعد از سه سال کارنامه ناموفق، با سقوط فیزیکی رییسی در عمل کارش تمام شده است.جایگاه رییسی در حفظ حکومت تا کجا بود؟-  حاصل جمعبندی قیام 98 توسط خامنه‌ای یک چیز بود؛ «برای حفظ نظام باید سرکوب را به صورت کیفی افزایش بدهیم».برای افزایش کیفی سرکوب باید بالای نظام یک دست می‌شد. تا از درون مانعی سر راهشان نباشد.

یک دست کردن نظام با الگوی یک جلاد شناخته شده و خالص شده در کوره جنایات رژیم که مطیع مطلق و گوش به فرمان همه اوامر خامنه‌ای باشد؛ امکان پذیر بود. تنها فرد مناسب؛ رئیسی بود.

خامنه‌ای برای به قدرت رساندن رئیسی دست به جراحی و قربانی کردن نزدیکترین سردمداران وفادار به خود زد. در سال 1400 رئیسی را از خم رنگرزی انتخابات بیرون کشید.  همه مفسران در آن زمان یک حرف مشترک داشتند؛ اینکه رییسی برای خامنه‌ای آخرین کارت بازی برای حفظ نظام  است.

در سه سال گذشته؛ خامنه‌ای یک لحظه از پشتیبانی رئیسی کوتاهی نکرد. چرا که رئیسی نه یک خرمهره سرکوب بلکه «نماد» آخرین دوران برای نظام ولایت فقیه بود .به همین خاطر می‌توان گفت که خامنه‌ای در هلاکت رئیسی یک ستون اصلی نظامش را از دست داد. یعنی یک ضربه کاری وجبران ناپذیر و استراتژیک خورد.

ضربه استراتژیک آری، مفت خوری هرگز!

معمولا این اشتباه وجود دارد که وقتی گفته می شودکه کشته شدن رئیسی یک ضربه استراتژیک برای خامنه‌ای است تصور بشود که بدون یک مقاومت فعال و حضور مردم در صحنه؛ این ضربه خودبخود عمل خواهد کرد. این تصور از اساس غلط است.

صورت مساله این است که تمامی شرایط برای بروز و تجسم مادی بخشیدن این کلان ضربه به سرتاپای حکومت فراهم شده است. از این نقطه به بعد شورشگران راه آزادی و جوانان قیام و مردم بجان آمده نباید بگذارند که خامنه‌ای از این چاله به کمک ایادی استعماری و مماشاتگران و قوای سرکوب داخلی بیرون بیاید

از همین نقطه است که وظیفه ملی و میهنی و خطیر ایرانیان آزادیخواه روشن می شود. این یک شرایط مناسب تاریخی است که اگر از کنار  آن به سادگی بگذریم، در برابر تاریخ و نسل آینده سربلند نخواهیم بود.

 نقشه مسیر خامنه‌ای برای عبور از ضربه استراتژیک؟

تردیدی نیست که خامنه‌ای با مرگ رئیسی تعادل دستگاه قبلی خود را از دست داده و الان تعادلی جدیدی ندارد. همه تلاش ضد انقلابی‌اش این است که با سیلی صورت خود و نظامش را سرخ نگهدارد.تلاش می‌کند تا بتواند از این بحران بزرگ و تله خطرناکی که در آن گرفتار شده به سلامت عبور کند و به یک تعادل جدیدی برسد.

برای این کار؛ خامنه‌ای در شروع شکسته شدن تعادل قوا دست به یک سری اقدامات زد:

یکم. جنازه گردانی با تاکتیک«جمعیت سازی» انبوه با بسیج همه امکانات نظامی ودولتی . هدف این است که القا کند ابراهیم رئیسی آن گونه که مقاومت و مردم ایران می‌گفتند جلاد نبود. بلکه یک سید مظلوم! بود. بعد هم زمینه را فراهم کرد که دولت جایگزین و دولتی که بعد هم می خواهد بیاید؛ بگوید که راه ما همان راه رئیسی خواهد بود!

دوم. افزایش تهدید عمومی با فرستادن بسیار گسترده پیامک برای عمده کاربران فضای مجازی و اینکه اگر کسی رئیسی را مسخره کند یا از مرگ او شادی کند؛ «مجرم» تلقی شده و احضار و مجازات خواهد شد. بازداشت و پرونده سازی برای برخی از هم میهنان در همین راستا صورت گرفته است.

سوم. کند کردن خطوط اینترنت در ایام جنازه گردانی.

چهارم. مهندسی انتخابات جدید در 8تیر  با این هدف که بتواند با عبور از یک انتخابات به اصطلاح پر جمعیت ضربات انتخابات 5 تا 8 درصدی اخیر را جبران کند و به جهان نشون بدهد که یک نظام سرپاست.

پنجم. در صورت موفقیت در مهندسی انتخابات، موج جدیدی از سرکوب و جنگ افروزی را آغاز خواهد کرد.

وظایف هر  ایرانی در مقابل انتخابات فرمایشی چیست؟

۱. وظیفه هر ایرانی غیرتمندی در چنین شرایط حساسی صدبرابر می شود. بهم زدن انتخابات فرمایشی ۸ تیر به یک مسئولیت اجتماعی ملی تبدیل می شود. باید تحریم انتخابات پیش رو چنان چشمگیر باشد که قدرت هر مانوری را از خامنه ای بگیرد.

۲.باید ضربات مهلک‌تری از انتخابات اخیر برپیکر این حکومت وارد بشود تا جهان بار دیگه متوجه خواست مردم ایران یعنی سرنگونی این نظام بشود. نباید بگذاریم جامعه جهانی مرعوب دود و دم تبلیغاتی خامنه‌ای در انتخابات  بشود و امکان سوءاستفاده برای سیاست مماشات با این رژیم فراهم شود.

۳. بر هم زدن بساط انتخابات یک مبارزه ملی و ایرانی است. هرکس به هر‌اندازه که می تواند باید شانه زیر مسئولیت بدهد.

۴.خواست مردم ایران چیزی جز «آزادی» و «استقلال» و «عدالت و برابری» نیست که خودش را در یک جمهوری دمکراتیک و  جدایی دین از دولت نشان خواهد داد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7